Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 23.07.2021 kõikidest kohtadest

  1. Teisipäeval siis tööle jõudes jäi silma, et kuskilt miskit lekib. Vea asukoht defekteeritud, ilmselt kütusepumba mõni voolik või klamber. Kanalile sõites selgus aga tõsiasi, pump ise lekkis korpuse vahelt. Ilmselt vanadusest. Tegemist oli Boschi toodanguga ja jumal teab, kaua see seal all oma töökohustusi on täitnud. Aga lekkima ta hakkas. Kuna koju oli vaja saada, siis kiirelt sai võetud oma töölt uus pump. Sõidaks nagu reaktiivlennukiga. Aga kuna polnud midagi muud tollel hetkel käepärast, sai selle Meat & Doria toodanguga mure lahendatud. Vana pump. Uus pump. Mis mind ennast häirib, et pidin juhtmeotsikud ka ringi tegema. Aga see on selline ajutine lahendus hetkel. Kuna plaanis ikkagist Boschi toodang tagasi sinna paigaldada, kuid alles siis, kui tulevad mu uued kinnituskronsad. Kere külge käiv kronstein on saadaval originaalina, aga pumba enda kinnitusvitsa enam ei saa kahjuks uuena. See vana nägi päris kole välja. Ehk saan kuidagi viisakamaks seda välimust, kuniks leian uue kuskilt. NR 2 on siis see puuduv vits. Äkki kellelgi leidub kodus riiulil ja ei lähe vaja ? 😋 Valmis on ostetud siis sidurisilinder, kuna vana lekib õrnalt. Pole lihtsalt olnud mahti ära vahetada. Ning tulevaks hammasrihma ja veepumba vahetuseks mõningad vajalikud simmerlingused. Väntvõlli otsasimmer ning nukvõlli oma. Kui lahti juba on, siis võiks need ka uued panna. Vahel peab ka õnne olema. 😎😎 Proovin täna õhtul komplekteerida kapslid ja külge panna. Homme ju Youngtimer ja ma seal oma kaarikuga rivis. 😋 Võib tere tulla ütlema.
  2. Uus päev, uued lood. 😄 Ühesõnaga läks siis nii, et sai vana mädanenud saast sealt alt minema visatud. Oli teine ikka päris otsas. Sillatala suurtest puksidest polnud midagi alles. Selle metallist katte pean ka tellima või vaatama, kellel leiduks korralikku ? Esindus küsis päris mitu head krooni selle eest. 🙄 Põhja alt siis selline. 35 aastat sünnist, eks ühtteist jääb sinna põha külge kinni. See summutipüti pealne kuumaplekk läheb ka vahetusse. On tellitud, aga millal see jõuab, ei tea. Muidugi vaatasin neid polte, ei tea, kas mõni elusalt ka lahti tuleb või lähevad kõik pooleks ? Üks null, minu kasuks! Jupitame. Ja nagu ikka vanale autole kohane, midagi peab pooleks minema. 😄 Selle eest aitäh, Klenn! 😅 Umbes 8 mutrit hiljem. Veovõllid said ka uued kummid ning uue määrde sisse. Mõned suitsupausid ja ropendamised hiljem: Kuna keegi oli eelmise summutipütile keevitanud mingit kohutavad aiapostitorud sinna külge ja alt võttes selgus, et kogu pütt on mäda, siis sai hakatud mõtlema erinevatele variantidele. Variant üks oli, et lasta kellelgi teha summuti. Võtsin variandi kaks. Bosal pakub tervet summutitükki sinna taha, koos klambrite ja kummitrippidega. Hind oli piisavalt taskukohane, et kaua ei pidanud mõtlema. Saabusid kaua oodatud kullast tükid. BMW originaal kuumaplekid. Minu omad olid nii mädad ja otsas, et kuidagi ei tahtnud neid alla kruvida. Ühed kinnitused pean veel tellima, aga esialgu jätan vanad. Õnneks hind polnud ka kohutav. Ja kui juba Intskeibis käisin, uurisin ka kütusepaagi kohta, et mis võiks originaal maksta. Tooli polnud, aga hoidsin letist kinni. Ikka tuhat pluss oli hind ja selle sees pole seda kahe paagi vahelist ülevoolu toru. See lisaks veel ca 170 rutsi. 🙄 Aga sellega ma ei kiirusta. Neid paake oli piisavalt veel saksa laos. Kui peaks lotoga võitma, siis jätkub ehk mulle ka üks. Kuna kardaan tahtis ka pisut uuendust, siis polnud väga valikuid, kas Tallinn või Pärnu kardaanimehed. Kuna päälinnas tuttav seal, siis sai sinna viidud. Taastati siis isase poole nuut, vahetati ristid (need olid päris korraliku loksuga), balanseeriti ja värviti ilusti mustaks. Kuna kuumaplekid olid ka juba oma aega ootamas, sai need ka ära vahetatud. Ma isegi imestasin, et visuaalsel vaatlusel kohutavad roostesed kinnituspoldid, tulid lahti ilma probleemideta. Vedas! Ja siis läks külge summuti. Mulle meeldib. Näeb välja nagu originaal. Polegi vaja vihmaveetorusid sinna. Ei tea, kas see tuleb vanusega, et mida rohkem originaali lähedasem, seda parem ? 😄 Kogu mudru koos, siis oli vaja kontrollida üle kõik tuled ja viled, et ülevaatusel kellelgi miskit öelda poleks. Kõik töötas nii nagu pidi, eelmisel päeval. Vasak esimene suunatuli otsustas, et tema enam koostööd teha ei soovi. Aga selle remontimiseks peab ju esipampri maha kitkuma, kuna kinnituskruvid on stange taga. Insenerid, ma ütlen! Aga seal oli vaja samkompunn teha, kuna miinusklemm oli maha mädanenud. Natukene mägiaivari ajusid ja asi korras oligi. Ideaalis tahaks tegelikult ära vahetada mõlemad esisuunad. Vähemalt pesad, klaasid on korras. Aga neid ju b osana kuskilt ei saa ja originaalina taheti ca 50.- tükist. Las ta hetkel olla, tulevikus ehk. Üllatavalt viisakas näeb esipõll välja ilma stangeta. Kartsin, et tuleb üllatusi. Viimane üv oli autol 2014 aastal. 17.06.21 sai siis ülevaatusele mindud. Aus olla ei lootnudki, et ma läbi saan. Pigem oli soov teada saada, kas kuskilt midagi logiseb või on aastatega pehmemaks muutunud. Üllatus oli suur, kui pill läks ülevaatuselt läbi ja seda puhtalt. Pidurid olid head, amordid korras, sillad tummised. Isegi heitgaasid olid väga head. 😎 Mõningad asjad olid, mis vajaks tähelepanud, kuid need pole liikluses ohtlikud. Tempel passi ja liikusesse! Mida vanem auto, seda rohkem muresid varuosa saadavusega. Ja nii sellegi auto puhul. Probleem oli siis nimelt paremas aknatõstukis ja selle mootoris. Tõstuk liikus, kuid mootor ei tahtnud kuidagi koostööd teha. Igaks petteks sai kontrollitud üle kaitsmed ja voolud. Pistikuni jõudis vool ilusti ja ka harjadeni, kuid sealt edasi mitte. Kõige odavam variant oli mootor lahti kitkuda ja loota, et saab omade jõududega tööle. Ega ma väga kõrgeid ootuseid ei pannud, et selle tööle saan. Aga kes ei proovi, see ei saagi teada. Rootor käis ringi, kuid koos puksiga korpuse põhjas. Kitkusin selle siis välja proovimaks puksi liikuma saada. Tulemuseks siis katkine puks. Alleaa! Tuli jälle Aivar Mägi enda peas üles äratada ja ta tööle panna. Siis aga käis kõlks! Sõbra poisil kodus 3D printer. Mõeldud, tehtud! Proovisime siis printida puksi. Mõõtudelt tuli õige, kõik toimis nii nagu pidi, aga ilmselt siis mähis ise pekkis. Tuli mõelda välja mingi uus lahendus asjale. Sai siis hakatud otsima, et kust mootorit leida. Ebay's oli müügil, ca 250.- eest, kasutatud mootor. Pani mõtlema, äkki peaks vändaga aknad paigaldama. Uut saab, aga koos mehhanismiga ja hinnaks ca 1200.- . Mulle küll maitsevad makaronid, aga mitte nii palju. 🤣 Aga õnne peab ka olema! Õnneks sõber Aaro nägi mu kuulutust ja kirjutas mulle, et tal vist garaazis on olemas mulle vajalikud jubinad. Hoidsin pöidlaid, et on. Üks õhtu tuli sõnum piltidega : Pikka mõtlemist polnud. Sai mõlemad tõstukid koos mootoritega endale soetatud. Varuks. Nädalavahetusel sai parem tõstuk ära vahetatud. Nüüd on hea ja rikas tunne, saab nupust akna alla lasta. Konditsioneer töötab! 😁 Vahelduseks siis mõni pilt autost ka. Sai üks korralik käsipesu tehtud. Märk on kole. Pean selle ka kuskilt kiirelt välja otsima. Nädalavahetusel minek Youngtimerile, võiks siis veits viisakam olla nägu. 😉 The end.
  3. Vahelduseks teemat uuendama taas. Sai kardaani mure lahendatud. Alla läks e34 kardaan täies pikkuses. Sain ta 10e eest mõttega, et saab jupi lõigata ja keevitada aga kui kõrvuti laenu kardaaniga panin siis vaatasin, et see suht sama pikk nagu TD kardaan. Kardaaniga muidugi asi ei piirdunud, diffrit kinnitustele ülevalt tõmbas ka mõrad sisse ja sai sinna korralik tugev tükk peale tehtud. Sai tellitud polüretaan pukside komplekt, esialgu sai suured sillatala puksid ringi visatud, kuna need olid suht läbi. Enne ülevaatust sai käsipidur ära reguleeritud ja esimesi klaase lapatud. Muidugi paar päeva enne oli vaja tagasillas midagi loksuma hakata. Sai LSD õli veel ära vahetatud ja pooltelje välimine ots oli nii ära, et keeramise pealt tegi häält juba. Läks siis seegi vahetusse. Sellega oli kõik ja sai kokkutulekule mindud. Kõik kulges muretult kuni ~5km enne Pivarootsit hakkas midagi päris koledat häält tegema, nagu hakkaks kohe mootor laiali minema või ketitald oleks nagu jalutama läinud kohapeal pandud diagnoos tundus loogiline, et rihma pinguti amordi puksid kutud ja logiseb, kuna rihma pinget mõjutades muutus ka hääl, hiljem see diagnoos muidugi paika ei pidanud, aga kuna ta 1200-2500 pöörde vahemikus oli vait, siis sai rahulikult koju ära mindud. Kõik asjad mida mõeldud sai, mis seda häält võiks teha, olid ka muidugi oma aja ära elanud. Ca 10000km sõitnud INA rihmapinguti amordi puksid oleks just kui vahelt välja sulanud. Vaakumpump sai maha võetud, kahtlusega äkki see koliseb, ka see oli tegelikult nii kulunud, et see vahetükk sealt kukkus küljest. Lõpuks siis sai rihmaseib lahti lastud, küljest ära sai siis käega liigutades kollas see edasi tagasi ja kui poltidega flantsi lahti lasin, juhtus nii. Aga muidu võib rahule jääda. Läbisõitu tuli kuskil 550km
  4. Kust kohast jalamatid tellisid ? Mul oleks ka soov veluurist matid soetada. Mõtlesin algselt originaale, ca 150.- komplekt. Hetkel ei ole soovi nii kalleid asju osta, kuna palju tähtsamaid pudinaid on autole vaja organiseerida. Aga Sinu auto eest viis pluss. 👍
  5. Jätkame siis oma teemaga. Suurem osa jutust on tegelikult kopeeri-kleebi formaat ühest teisest margifoorumist. Kuna kapotiamort oli omadega otsa saanud, siis asendasin selle uue stabiluse toodanguga. Ütleme nii, et tahab kaane pealt minema visata, kui toast kangi tõmmata. Kiskusin ka salongiventilaatori maha, puhastasin ära ning panin vähe rasva ka vahele, et keerleks pisut pehmemalt. Mureks oli ka salongiventika reostaat, töötas ainult neljandas astmes. Oli teine pisut päevi näinud, aga puhastasin klemmid ära ja nüüd töötab vent igas astmes. Job well done! Vanad pre tuled oli juba oma aja ära elanud ning reflektorid pekkis, siis oli variant. Kas otsida kuskilt korralikud kasutatud pre/fl tuled või minna seda teed, et osta mingid uued b'kad sinna ette. Kuna hella toodangu hind oli pehmelt öeldes päris ulme, siis sai tellitud DEPO toodang. Kuna ma pole ammu rullikat omanud, siis avastamist on piisavalt. Eks ma eeldasin, et pre ja fl tulede plug&play variant tunduski olema liiga lihtne, et olla tõsi. Ehk siis kaugtule pistikud on samasugused, aga lähituli pre'l kolme pinniga ning fl kahega. Proovisin ka otsida netist, et äkki leiab mingi retrofit kiti, kuid tulutult. Tuleb teha samkompunn. Ja tõin ära endale tagumised õõtsad. Kisun pulkadeks ja saadan liivapritsi ja värvi. Ühel ilusal suvepäeval oli igav ja otustasin, et lammutan õõtsad laiali liivapritsi jaoks. Kõik üleliigne saast küljest ja välja. Laagrid urisesid nagu naabri laika, rummud on korralikud, need lähevad uuesti kasutusse. Käsipiduri osa oli ka ikka päevi näinud. Mitte üks komponent ei tahtnud liikuda. Haamer, joptmatt ja tulid. Ma ei mäletanudki, et tagumistel trummelpiduritel on porikaitseplekk ikka korralikust metallist. Seda vaadates tekib küll tunne, et see peaks igavesti kestma ? Korralik hunnik vanametalli. Laagritele tuli ka läheneda vähe massiivsema jõuga. Aga välja tulid, kui seier oli seal 20T kandis. Esmaspäevase seisuga said siis õõtsad ja tagasillatala viidud liivapritsi ja värvi. Nädala lõpu poole peaks kätte saama. Selleks ajaks proovin kõik vajalikud varuosad ära tellida, et saaks põrandal silla kokku panna ja ehk joppab nädalavahetusel ka ära vahetada. Kuna mul puhkus, siis tuleb seda ära kasutada. Eile siis käisin ja tõin Remorexist lähitulede pistikud, et saaks tuled tööle. Natukene nikerdamist ja juhtmete otsimist/vedamis, aga tööle ma need sain. Või noh, vähemalt ühe poole. Proovin teise poole ka külge installeerida, siis peaks hea olema. Kuna ilm oli ilus, siis kõike seda nautisin õues, päikese käes. Küll jõuab seal toas ka olla sügisel. Vasakul minu igapäeva "rakett". Lükkasin laiskuse järgmisesse päeva ja installeerisin ära ka vasaku esitule. Minu arvates palju värksem nägu, kui pre tuledega. Aga eks see maitse asi rohkem vast ole. Ja hetkel siis olemas olevad varuosad, mis ootavad pritsis olevat silda. Puudu on veel rattalaagrid, õõtsapuksid ja paar asja, mis sai Unitedist tellitud, sest b-osana neid enam ei saa kahjuks. Loodetavasti tulevad kiirelt kohale. Ükskord juhtus nii, et tuli sõnum. Võite kaubale järgi tulla. 🤪 Õhtu venis nii pikaks, et koju jõudes olid duss ja voodi parimad sõbrad. Hommikul värske peaga palju parem kõike teha. Ja muidugi ei tohi unustada kohvitassi. Ei andnud mulle rahu, et asjad olemas, aga pole meest, kes kokku laoks. Tõmbasin roobad selga ja alustasin komplekteerimisega. Esimesena sai siis võetud õõtsapuksid. Kõige pisemad ja ilmselt kõige kergemini jõule alluvad kummipuksid. Nii oligi. Natukene määret ja olemas. Kasutasin suuri kruustange. On olemas ka 50T press juhuks, kui peaks vaja minema. Välja pressides ma ilmselgelt ei salvestanud ära, mis pidi need puksid käivad. Aga õnneks googel aitas. Praegu hakkasin vaatama, et polegi kuskil pilte suurtest sillatala puksidest. 😬 No ühesõnaga, sai need ka sisse pressitud. Järgmiseks läksid laagrid. Valisin SKF'i toodanud. Tean, et nendega on probleeme ja kvaliteet on langenud (omad kogemused), aga läksin riski peale välja ja võtsin need. Eks näis, kaua vastu peavad. Muidugi natukene ka liivapritsi/värvijate kapsaaeda tahaks kive loopida. Nimelt rummu poolt oli ilusti kinni kaetud rattalaagri osa, kuid unustati tagant poolt teipimata. Laagripesa oli kõik värvi täis. Nägin kurja vaeva, et see sealt puhtaks saada. 😡 Viskasin rummudele ka spreiga kiire kihi musta peale, et üldpildis näkku ei karjuks. Ja siis läksid pressides omale kohale tagasi. Hakkab tasapisi looma. - Puudu on veel õõtsapoldid, mõõdus M12X1,5X90. Eeldan, et need võiks tugevuselt olla 10.9 või piisab ka 8.8 tugevusest ? Eks ma peangi minema Baltic Boldist ilmselt uued tooma. Ei näe mõtet, et peaks hakkama selle pärast originaale tellima. Ei aja musta numbrit taga. Mul nagunii sealt veel mõningaid polte ja asju vaja, saaks kõik ühest kohast. Ja siis veel sutsukene uusi juppe. 😆 Ei läinudki tervet igavikku. Täna saabus siis teade, et intskeipi saabusid minu vajalikud varuosad. Selle eest lähevad suured tänud sõbrale, kes asjadega aitas ja natukene hinnaga ka. Selliseid originaal toote kotikesi on alati hää saada ja vaadata. Arve on ainukene, mida näha ei taha. Oskavad ikka küsida asjade eest. 🙄 Saabusid siis järgnevad pudinad : Vasaku ja parema poole reguleerkruvid, need ümmargused pisikesed asjad on käsipiduritrosside kinnitus hülsid või kuidas neid nüüd olekski kõige parem nimetada ? Ning vasaku ja parema poole mingid asjad. Arvel oli "lever". :roll: Ega ma siis pikalt laksnud oodata. Külge said keeratud õõtsapoldid, mis siis jäid ikkagi 10.9 tugevusega ja saabusid need Würthi riiulilt hoopis. Ja muidugi lappisin siis pidurid kokku. Ma ei taha nüüd kõva häälega ropendada, aga kes k*rat sellised p*derastia välja mõelnud on ? 😅 Ärge neid klotsivedrusid tähele pange, et nad sedasi vildakalt istuvad. Trumlid külge saab, siis lähevad paika ilusti. Jätkub.....
  6. Kui läbi spermapanga raha kanda siis pidi alles 9kuu pärast laekuma. Taksaator vana mees tal võtab see värk aega ka.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.