Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 13.02.2021 kõikidest kohtadest

  1. Teema unarusse jäänud, kuid suve lõpuks sain ülevaatuse tegemiseks 95% kokku - detailides peitub saatan, seega tegemist veel piisavalt.
  2. Hetkeseisuga paneks selle "stroker" jutumärkidesse, mootori müünud inimese sõnadekohsat tegemist "strokeriga". Keegi müüja sõber ehitas kunagi mootori, temaga juhtus õnnetus ja siis liikus kere koos mootoriga edasi. Kuna sõpra enam pole siis ennem ei oska kommenteerida mis sealt seest vastu vaatab kuniks mootor lahti on võetud.
  3. Väike update vahelduseks. Pikk ja keeruline lugu lühidalt, algne plaan panna M52b28 on jäänud tahaplaanile. Nimelt sai soetatud üks E36 coupe millele 2.8 tehnika rändas peale et radasid nautida ja präegune ajaressurss kulub sinna. E30 tarbeks jäid näpud taha ühele Stroker M20-le. M20b27 blokk, 885 kaanega, 2,5i juhtimisega. Kohapeal kõrva järgi toimis mootor hästi, kompressioonid olid silindrites ühtlased 10.5bar ja nii ta minuomaks saigi. Mis karul kõhus peidus on ei oska veel kommenteerida aga plaan on lahti võtta üle vaadata ja vajadusel üle käia. Tuli ta siis komplektsena käigukasti,kardaani, diffri jms kraamiga ja ennäe sama värvi autopealt mis minul. Kuna erinevaid juppe kogutud juba M52 installiks siis varsti mittevajaminev kraam turgu panna. Liiga palju nodi juba kogunenud.
  4. 1 punkt
    Ma seal saidil juba sudisin, aga võtsin asja tõsisemalt ja registreerusin uuesti ning igatahes koodi ta mulle genereeris. Proovida saab hiljem, nagu ikka - surnud pikslid ja taustvalgus. Tänud toimiva vastuse eest! PS. Tsitaat - Deine mutter macht mehr 3er als BMW - annab otsingus sellise lõbusa loo saksa keele oskajatele:
  5. Üle pika aja uuendaks teemat, suuri edasiminekuid e30 maailmas pole kuid vähemalt 100 muud asja on tehtud. E30 seotult veermiku tükid said alt ära, käisid liivapritsis, lisasin mõned tugevdused külge ja lõpetuseks said uue kuue. Täna võtsin kätte komplekteerisin tagasilla tükid ühte kohta et kokku laduda, tundub et mõned kronsteinid siiski jäid pritsimata mis lähevad galvaanikasse hoopis koos poltide/seibidega. Nüüd ehk kokku ladumisega läheb natuke kiiremi et saab sobitada kõik asjad omale kohale nagu peab ja kere värvimisse. Lisaks mõningaid pilte Tagumine sild ennem: Ja pärast komplekteerimist täna: pildilt puudu LSD differ mis oli ostes juba nii heas OEM korras välimuselt et värvi ei vaja, säilinud ka diffri peal orginaal S täht.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.