Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 25.11.2020 asukohas Postitused

  1. Nüüdseks suht suures plaanis asi koos. Summuti sai otsast lõpuni 2,5 tolli, vahel kaks Simonsi resot, üks keskel ja teine lõpupüti asemel. Pean mainima, et auto on meeldivalt vaikne ja summuti osas küll etteheiteid teha ei saa, et lärmakas või ajudele käiks. Cooleri torustik sai tol hetkel saada olevatest asjadest kokkuvisatud, et ikka väike proovitiir ja burnout teha. Nüüd tellin silikoonpõlved asjad, et cooleri torustik viisakaks saada. Kuumakaitse plekke asju vaja ka tekitada, et süütepoole ja juhtmestikku kaitsta. Kollektoriteipi oli ka vähevõitu, seda ka juurde vaja tellida. Aga on tunda küll, et auto teine hingamine ja elavam on. Nüüd ootan, et sõber Maxxecu paika paneks ja seadesse. Ehk ta jõuab nädala paariga selle muude asjade kõrvalt tehtud. Ja kui venima jääb, siis lasen teisel tuttaval orig aju manipuleerida ja süüte ning kütuse kaardid õigeks keerata turboka tarbeks, kuna ei raatsi mõttetult kauaks autot seisma jätta. Lisan mõned pildid ka siis hetke seisust.
  2. Mõned nädalad tagasi sai lõpuks endale üks rullikas ära toodud. Aega võttis, aga asja sai. Süda tahtis juba ammu, aga tuli ka rahakotiga kompromiss leida. Eesmärk oli kindlasti sedaan ning ma arvan, et enam ideaalsemat varianti minu jaoks poleks osanudki tahta. Siin ta on: Nägin seda pilli tegelikult müügis juba suvel, aga tol momendil oli hind minu jaoks liiga kõrge. Sai veel ringi vaadatud ja raha teenitud ning üllatusena oli sügiseks ka hind langenud. Müügipiltide peal nägi ta üsna kobe välja, aga erilist wow effekti otseselt ei tekkinud. Kui aga sai vana omanikuga kokkulepitud meeting, oli küll armastus esimesest silmapilgust. Auto andmed: Mark/mudel: BMW 318i Väljalaskeaasta: 1987 lõpp Läbisõit: ~226 000 km Võimsus: 83 kW - 111 hp Mootori valem: 1.8 Pikkus: 4325 mm Täismass: 1545 kg Lisavarustus: Fahrzeugbrief ja Europäische Gemeinschaft Bundesrepublic Deutschland (saksakeelsed dokumendid), katuseluuk (mehaaniline), elektrilised välispeeglid, CD stereo, veluurpolster, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid. Plussid: Sisu, pisidetailid, plastikud minu jaoks väga hästi säilinud. Esmase ülevaate järgi kere ka üpris heas seisus. Miinused: On mõned kohad, kus on pindmist roostet ja mõned väiksemat sorti mõlgid. Põhja alt suutsin tuvastada ka paar väikest roostealget. Muidugi ega täieliku ülevaate saab alles siis, kui kunagi peaks auto keretööde jaoks pulkadeks kiskuma. Kohapeal töötades mootor töötab ebaühtlaselt, pöörded kõiguvad ning mingihetk tossas ka suht korralikult. 😀 Mõni aeg pärast ostu avastasin väga toreda üllatuse, kui leidsin siit foorumist ka kunagise omaniku postituse: Tema postitusest sai kopeeritud ka auto andmed. 😀 Peale teda on maanteeameti järgi autol veel olnud 3 omanikku. Kuna ise olen praegu väljamaal rahakoti sisu suurendamas, siis ei ole jõudnud igaltpoolt teda pildistada. Lisan siia veel praeguseid pilte, mis telefonis leidub! All on Borbetid. Rooste koha pealt kõige hullem koht praegu tagumise tõmbeaasa ümbrus. Siit pildilt saab näha milline maastur ta tegelikult praegu on. Eelmisel omanikul olid vahepeal madaldusvedrud all, aga siis otsustas nendest loobuda. Originaale tal alles polnud ja sai mingid kõrgemat sorti vedrud. Sellepärast ka mahub 0.33 õllepurk ratta peale kenasti ära. 😀 Üks esimesi asju millega ka tegelen. Ilmselt hetkel coile ei pane ja lähevad vedrud. Küsimus veel ainult millimeetrites. Soovitused on teretulnud! Praegu kahjuks rohkem pilte pole. Eesti tagasi jõuan räägin ja näitan ka sisu. Praegu ei olnud nii kui nii muud tarka teha ja esmane tutvustus vähemalt tehtud! Talveks läheb rullikas ilusti talvekorterisse tuttu. Tean, et nende niiöelda projektikatega võib tihtipeale juhtuda see, et ei juhtu mitte midagi. Aga luban teile, et kindlasti midagi hakkab juhtuma, tempo on muidugi veidi küsimärgi all. Kokkuvõtteks võin öelda, et ostuga olen 200% rahul. Praegused probleemid ja murekohad, mind ei häiri absoluutselt, sest lõpuks ometi on mul auto, mida olen kaua kaua endale tahtnud ja mille alla ei ole kahju raha panna. Sellegipoolest olenevalt asjade käigust võib juhtuda, et järgmise hooaja sõidan veel sama mootoriga. Sellisel juhul on abinõud ja abimehed oodatud, et mootor ilusti käiks! 😀 Jõudu!
  3. See on ikka päris hea teema - 3 lk ja mitte ühtegi pilti. Respect!
  4. homme lähen käivitama ja siis kontrollin üle, milles iva. Praeguseks aga suured tänud Päästame veel ühe rullika
  5. Selleks aastaks kõik läheb puhkama ära.Peain ta puhtaks ja puhkama.😉😉😉Spidoka peab talveks välja nokkima ja midagi laskma targematel vaadata besunäitaja valetab ja incpectsiooni tulukesed ei taha ka koostööd teha ennam.
  6. kogu eesti teab nüüd, et sul on roosad rattad ja roosad tuled
  7. Kuidas kaugtuledega sõita on? Kumab lillakat valgust?
  8. Auto on kena, tüdruk ka.
  9. Ruttu nüüd... https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=34&t=301606
  10. Ahoi! Tükk aega on teemas vaikus olnud, kuid see ei tähenda, et midagi toimunud poleks, lihtsalt pole kirjatuhinat peal käinud. Viimati jäi jutt katki sealt, et armatuur oli just sisse saanud ning lähipäevil pidi spidokas remonti viidama. See sai ka tehtud ning elektrik lahendas esmalt ära krabiseva raadio probleemi, tilgutas mingit õli potentsiomeetri vahele, ja tegi enamjaolt ka spidoploki korda. Ainult tahhomeetrit ei saanud, pidavat olema raske nähtavaid osi vigastamata lahti võtta. Õnneks jõudis isa juba vahepeal MZ Autost mingi spidoploki tuua, mis minu autole oli küll täiesti vale, aga sain isegi seda teooriat testida ning järeldasin, et elektrikul on õigus. Kui kõik muu jääb terveks, tuleb kruvilt ikka must värv maha. Vahepeal sai järjekordselt väisatud E30 kokkutulekut, kus vestlesin põgusalt kasutajatega sepik ja Midaasja ning sain kasutaja buumer käest spidoploki. Hiljem lükkasin enda plokil koodipulga korralikult sisse ning nüüd on ta justkui töötanud, seega polnudki toda tarvis, aga hea ikka, et tagavara võtta on. Paraku pidime kokkutulekult taas varem ära kiirustama, sel korral pereliikme sünnipäeva tähistama. Samuti sain tol päeval elus esimest korda päriselt enda autoga sõita. Äge. Tagantjärele vaadates paistab, et lamisesin ehk seetõttu tol päeval tibake liiga palju, aga loodan, et vast sepik ja Midaasja annavad andeks. Pilt tolle päeva õhtust. No paneb ikka tagasi vaatama küll. Mingil hetkel sai vahetatud hammasrihm ja termostaat, kusjuures hammasrihma vahetust sain põhimõtteliselt kaks korda teha, sest esimesel korral tunde järgi pingutades sai ilmselt liiga pingule ja hakkas kõrisema. Teisel korral sai seda kuuskandi, 85mm ja 2kg meetodit kasutatud ning ei kõrisenud enam. Vähemalt oli ilus ilm, õues hea töötada. Ahjaa, vot nii oli veepumba rihmaratas kinnitatud. Hea, et lahti sai võetud. Lisaks külastasime terve perega üritust Youngtimer Camp 2018, mis oli vaatamata 30+ kraadisele kuumale ning rullnokas konditsioneeri puudumisele täitsa tore. Äkki oli kasutajaga Max. tegemist, kelle pildid Oore kokkutulekust olid nii ägedad, et otsisin minagi sahtlist seebikarbi välja ning üritasin üritust jäädvustada. Midagi tuli isegi välja, aga paraku ei ole pilte arvutisse skänninud, seega tuleb jällegi leppida telefoniga tehtud kujutisega. Hiljem oli auto taas minu isa käes igapäevakasutuses "kalla ja talla" režiimis ning midagi märkimisväärset ei juhtunud. Nokats pleekis lihtsalt aknalaua peal ära. Vot, filipiinide kvaliteet. Ei pea 3 kuudki päikse käes vastu. Paar jäädvustust igapäevakasutusest. Peaks ehk kunagi mingi normaalsema kaameraga pildid tegema, need telefoni omad mitte ei meeldi. Peale seda läks auto taas talveunne, kuid seegi ei tähenda, et ma täiesti tegevusetult oleks istunud. Nimelt juhtus hea tuttava tuttaval üks armatuur üle olema, aga sellest juba järgmises osas.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.