Auto nüüdseks tükk aega koos olnud. Mootor ise käib hästi, aga mõned aastad tagasi ostetud "korras" tds kspump, osutus ikkagi parajaks prügiks. Tõenäoliselt tegemist üldse td pumbaga, elektroonika oli nii pees, et pumbakaas oli nii võssa taotud ja max rpm 4000, pärast poolteist tundi sättimist, oli selge et kui tühikäik korras, pole minekut ega max rpm, on minek, haugub tühikäik. Leidsin sama koodiga elektri peale aga kuna tõenäoliselt pole tegu isegi mitte tds pumbaga, siis minek pole enam see. Pärast 4k saab sisuliselt jõud otsa, enne sai 5k peal. Mõtleb hiljem selle peale mis saab.
Nädalavahetusel sai paari sõbra ja tuttavaga grillimas käidud ja mõeldud, et laseks ka mustrit vähe madalamaks. Kuna nüüd LSD all ja ebanormaalse pidamisega sooja ja kuiva ilmaga hifly, haakus auto tagaots liiga hästi tulemuseks sai see...
Õnneks oli kasutajal hautz riiulist kardaan võtta ja sai kohapeal kardaan ringi visatud ja laenu kardaaniga koju sõidetud.
Enne nädalavahetust sai paar päeva enne veel mõeldud, et vahetaks õõtsapuksid ära, loomulikult murdusid poldid sisse. Sai see veel unetundide arvelt korda tehtud, siinkohal tänud Kaidole keermepesade eest 😉 Vahetasin need poolraami lõikumata ära. Nüüd tuleb mõelda mis lahendus kardaanile teha, ei teagi kas oleks mõtet 324td kardaan panna, või kohe millegi tugevama peale mõelda, hetkel liiguvad mõtted viimase suunas.