Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 25.08.2019 kõikidest kohtadest

  1. Tere Üle pika aja sai mõeldud ja lõpuks e30 omale ostetud jällegi. Tegemist on 1990 aasta 325ix touringuga. Omal ajal tehasest hea lisavarustusega välja veerenud masin. Müügis oli pikalt rootsis,üks hommik tuli mõte ja lendasin Rootsi ja tõin ära ilma proovisõitu isegi tegematta. Kuna tehnika ja lisavarustuse poolest oli hea pakkumine ja sain suht ok hinnaga siis ei hakanud kaua mõtlema. Kere kahjuks paljudest kohtadest suht läbi,tagant aku kast ja tagapõll ning teine pool taga nurk,tagatiiva ääred. ees nurgad tehtud aga kõrvalt on läinud käest ära ning paar väikest kohta veel. Esi uksed alt ja tagaluuk suht läbi ja tuleks välja vahetada,mõni on mainind,et saaks ka taastada aga usun ajaliselt lihtsam värskemad uksed ja luuk otsida. Mootor on vahetatud. m20b25 asemel on m50b25 vanos moto kogu nelikveo tehnikaga e34 525ix pealt. Edasi liigub suht erksalt. Hetkel autoga erilisi plaane pole,sõidan talve niisama kuni suveni ülevaatus kehtib ja siis vaatab mis plaanid autoga edasi on. Väike mõte on augud kinni lappida ja turboga ülelaadida. Turbotades on ka e34 käiguosa tugevam kui tava originaal e30 325ix kast ja eriti esi differ. Nüüdseks tagastange vörvitud ja pole enam hall. M Teach2 vöike rool plaan saata nahatamisse ning lae polster mis ripub välja vahetada jne. Tule pesurite mootorid ja luuad eest kahjuks jalutama läinud. Samuti puudu püsika aju ja mootor mida muidu olnuks hea ühendada ka m50 motoga ja saanuks püsikat kasutada. Kogu helitehnika välja vahetatud MSD firma toodangu vastu. VIN WBAAG95080EA79787 Type Code AG95 E Series E30 (5) Series 3 Type TOUR Model 325IX (EUR) Steering LL Doors 5 Engine M20 Displacement 2.50 Power 141 Drive ALLR Transmission MECH Colour SONDERLACKIERUNG (490) Upholstery (0292) Prod Date 1990-12-10 L801A National version Germany/Austria S235A Towing hitch, detachable S288A BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S301A Alarm systems S314A Door mirror / driver's lock, heated S320A Deleted, model lettering S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S411A Window lifts,electric,front/rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S498A Headrests, rear, mechanically adjustable S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning S510A Headlight aim control S530A Air conditioning S540A Cruise control S551A On-board computer II with remote control S562A Reading light S570A Reinforced power supply S652A Radio Bavaria C II S681A Roof antenna S690A Cassette holder S708A M sports steering wheel leather
  2. Määruse nr 42 lisa 1 ja lisa 2 koodi 701 punkt 7 tunnistatakse kehtetuks. Tunnistatakse kehtetuks punkt, millega kehtestati piirangud asendusmootori massile, töömahule ja võimsusele. Asendusmootori töömaht ei mõjuta sõiduki liiklusohutuse taset. Töömahu muutus mootori puhul mõjutab kõige rohkem mootori võimsust ja massi. Seetõttu töömahu alusel mootorivahetuse piiramine ei ole otstarbekas. Samuti puudub otsene seos mootori võimsuse ja liiklusohutuse vahel, mistõttu asendusmootori võimsusele enam piiranguid ei seata. Sõidukile asendusmootori paigaldamisel on oluline jälgida, et uue asendusmootori massi tõttu ei ületataks lubatud teljekoormuseid.
  3. Üks vanemat sorti pilt ilma põlleta ja koos uute pagasniku põhja taladega. Lisaks on koha leidnud uus aku nurk . V8 swapiga seoses pean aku taha nurka tooma. Tagasilla sain ilusti alt kätte. Ennem uut tagasilda alla ei pane kui põhi korras pole. Pildil näha siis veel pagasniku põhja tala ja uus summuti klamber. Tagavararatta vanni küljes oleva summuti klambri vahetan välja, uus juba käes. Tagumise põlle sain ilusti paika keevitatud ja tuled läksid kenasti külge ning pagasniku vahed silmale ilusad. Vasak tagumine nurk sai kõik uued tükid, nii seest kui väljast. Hetkel ajan kaasreisija poolset tagumist nurka kokku. Parema poolega sama lugu, et kõik detailid uued või siis "uued" ja ilma roosteta. Vaikselt valmistan esiosa ette mootori vahetuse jaoks. Ninaraami ülemise osa teen polditavaks kuna siis on uut mootorit lihtsam vahele tõsta. Eelduste kohaselt peaks umbes 3-4 korda uut mootorit maha ja peale tõstma kuni lõpuks valmis kere vahele jõuab. Auto ostmise hetkel panin enda jaoks paika enam-vähem reaalse tähtaja, otsustasin et bemm peab valmis saama 5 aastaga - V8 mootoriga ja manuaal kastiga pühapäeva autoks. Tänaseks päevaks on möödunud umbes 2 aastat ja 1 kuu. Hetkel peaks mul olemas olema kõik vajalikud asjad liikuma saamiseks, keretöödeks ja mootori swapiks: kettaga tagumine sild, LSD, 51mm püstakud (2 komplekti), v8 mootor, 5k käigukast, ajud/juhtmed, kardaan, pidurivõim. 2 aastat ja 11 kuud veel minna.
  4. Tere jõudu! Panen üle pika aja taas maha ühe verstaposti. Nimelt sai vaikse nokitsemise tulemusena vanur jällegi normaalsesse sõidukonditsiooni viidud. Ei midagi ulmelist - sai lähenetud mõttega, et pigem teha korda asjad varem kui hiljem, sest katastroofilisi kahjustusi parandama hakata on alati keerulisem. Keretöödega tegeles tutvustamist mitte vajav kasjutaja Eix. Siit ka tema poolt üks kuldne tsitaat: „Üldiselt tõdesin taaskord, et olgu kui tahes sile pealt, siis on roostet ja tegemist ikka kõvasti.“ No ja siis saigi tehtud natuke... ega pealt vaadates suurt midagi nagu muutunud polegi Üritan lisada ka enne ja pärast pilte, et oleks vahva vaadata. Aga asju mille kallal nokitseda leiab alati ja ma arvan, et selline vana auto ei saagi kunagi päris valmis.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.