Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 30.06.2017 asukohas Postitused

  1. Kuramus. Mäletasin miskipärast et tallinna seltskond alustab teekonda kell 11. Sebisin end töölt küll ära laupäevast aga jõuaks alles 9.30 laevaga tallinna. Muidugi lisaks olen veel jalamees ka. Ei hakka autot Tallinnasse parklasse vettima jätma(katus küll ei leki kui uksi ja aknaid ei näpi aga tihendid on väsind). Aga egas muud kui kohtume hiljem oorel.
  2. Algul tundub titepiss mota vahetus, aga kui vähegi korralikult teha kulub Igassugu pudi-padi peale kõige rohkem aega, raha ja närve.
  3. Uhhh, hakkab nagu lõpule jõudma see saaga. Loomulikult sai kõikidest M42 mootoritest võetud see kõige lõbusam swappida, ehk viimane aasta ja õnnistatud EWS-iga ja DISA-ga, lisaks veel automaatkastiga isendilt. Igaljuhul, kone on aiste vahel ja toimib. Summuti veel kombineerida ja mõned pisiasjad lõpetada (süütepooli kinnitus nt jne). Uskumatu, kuidas esmapilgul pea komplektsel mootoril võib juppe puudu olla ja kui kuradi keeruline neid leida võib olla. Garages vedeleb M50/52, M40 ja M60/62 juppe erinevaid igasugu nii endal kui enamvähem igal teisel BMW-sid omanud kodanikul. Hetkel jääb veel auto e36 kollektoriga ja toimiva DISA-ga, aga ilmselt tulevikus vahetab ikkagi e30 kolde peale ringi, klapikambrikaant ja pihustilatti lihtsalt vastavat enam ei viitsinud otsida, seetõttu ei ole seda detaili ka väga "uueks" viitsinud välimusel ajada. Muidu sai tehtud korralik remont (kõik tihendid, andurid, süütesüsteem, lõdvikud, voolikud jnejne) ning ka kõik seibideks võetud ning puhastatud, ning ka vastavalt vajadusele uute juppidega komplekteeritud. Esimene testring ainult koldega mööda töökojahoovi oli päris okei. Päris terav tundub, ilmselt seal ka oma osa ühemassilisel hoorattal. Paras peavalu oli ka rihmaliini ja õlivardatoru mahutamine, lõpuks sai tehtud viimane M50 omast, nii sai ta paigutada sedaviisi, et reaalselt on ka võimalik õlitaset kontrollida. Juhtmestik sai e30-le sobiv ja võimalikult originaalilähedaselt tehtud, kaalusin ka COP upgrade-i, kuid tundus ikka ilusam jätta KKK peale too plastikaas alles. Hiina diag suutis ka ajuga ühendust võtta, niiet see osa sai vist ka hästi. Käiguhoovastik jms. sai ka uued detailid. Shortshifterit küll ei teinud, kui kõik jupid hoovastiku uued panna, on täitsa okei ka selle originaalkangiga mööda salongi ringi sõuda ja kastis hammasrattaid segada. Kohale jõudes, väike läbisõit, üldine seisukord raual oli hea, kuid pea iga tihend lekkis, voolikud puruks ja pragunenud, veepump kinni mädanenud, rullid laiali, genekas seismisest (?) kinni jne ja välja nägi päris rõve. Positiivne selle niiöelda "hooldamatuse" juures oli see, et ükski vend polnud jõudnud silikoonituubiga kallal käia, kuigi seda oleks ilmselt lihtsam eemaldada olnud, kui nt 20 aastat vana karteritihendit Asjade testfit ja kontroll Loll pea on käte-jalgade nuhtlus ja sai esimese hooga kasutatud e36 temp andurit, pärast sai uuesti kollektori eemaldamist harjutada Kollet tegelt kasisin ka veel veidi, et nii hullult silma ei karjuks. Veljed ja uued vedrud veel alla visata. Maksimaalselt kopp on ees küll tegelt.
  4. Tere. 1 päev rohkem kui nädala pärast saab alguse meie igasuvine kokkutulek Valgamaal Oore puhkealal. Ühissõiduks koguneme Laupäeval 8.07.17 kella 12:30-14:00 ajal Valga Militaarteemapargis (http://www.isamaalinemuuseum.ee) ja üritusekäepaelaga on muuseumi kasutamine hinnasees Kohtume juba uuel nädalal!!!
  5. Kui omanikul miskit selle vastu pole, siis panen kogu albumitäie materjali enne albumi kustutamst, mis reaalselt toimus selle autoga. http://fotoalbum.ee/photos/eix22/sets/1451501?page=1&seek=2
  6. 1 punkt
    Ma ei tea, palju normaalne on, aga karbid sai nii ära uputatud mingi cavity protection asjaga seestpoolt, et korralikud nired auto all. Mõtlesin, et kas jääbki tilkuma ja vedelaks see möga, aga vähemalt garaaži põrandal on ikka tahkemaks tõmmanud. Ühe värvimata keevituseni ulatus ka käsi taga karbi otsas, lasin selle ka enne protectionit happekas+epo üle veel. Ise täitsa rahul
  7. Väike update vahepeal. Sidur sai vahetatud ja töötab kenasti. Toivo lasi käigukangi ka veits lühemaks, muidu sõitsin nagu Austraalias traktoriga. Üks päev vurasin koju ja siduri pedaal hakkas jälle tühja käima. Õnneks jõutsin koju nii, et viimased meetrid veeresin lihtsalt inertsist maja ette. Seekord andis saba siduri töösilinder mille sain ka tuttava pool vahetatud. Samal ajal nuputasime kuidas tagumine MT2 stange külge saada. Õnneks saatis Maero saaremaalt mulle vana tavalise tagumise stange millelt võtsime seest välja tala ja küljekinnitused. Aretasime need uue stange sisse ja uskumatul kombel kõik toimis ja stange seisis kenasti õige koha peal. Nüüd on vaja veel esistange ette proovida ja siis värvimisse saata ning lõpuks külge panna. Mootor lõpetas puperdamise iseenesest. Peale küünlate vahetust ikka jonnis veits aga peale suuremat süütepoolide, pihustijuhtmete jms näppimist on siiani õnneks kõik timm (sülitan nüüd kolm korda üle õla). Kuna mul on esimene suvi kus elan männimetsas, siis vahepeal kui masin seisis umbes nädala, oli vaatepilt päris rets. Männitolm ja muu floora moodustasid mu autole suht paksu kihi kamoflaaši peale. Peab vist garaaži ehitama. Isaga Stangeproov Niisama kodukandis
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.