Lugu on selline, et kevad hakkas end kuulutama, aga polnud autot, millega tegeleda, sest müüsin sama kupee sügisel ühele põlva lähistel elavale kodanikule maha. Sai siis otsitud vana ostu-müügi lepingu alusel kodanik näoraamatust üles ning teda rahaga visatud. Tulem: liikur on taas minu omandis.  
	Peab kurvastusega tõdema, et kõige hoolsamatesse kätesse teine ei sattunud. Nägi nii soola, vajutamist kui ka jänest, aga see selleks. Töö käib, et suveks oleks ilus toodang jälle liikvel.   
	Tehtud viimasel nädalal: 
	- värvitud veljed ilusamat tooni (toonivalik Karl-Friedrich õlle plastpurgi ülemise ääre alusel )
 
	- uus tagaluuk lipiga (oli juba õnneks õiget tooni)
 
	- paigaldatud kapis tolmu koguv originaalraadio, mis omab kahjuks surnud piksleid 
 
	- kapott tiibadega paika aetud
 
	- eemaldatud süütejärgne nupuvajutusega käivitus, misjuures paigaldatud ka uus süüteluku põhi ning (selle võtme poolne vastus?) 
	 
 
	Olemas ning ootavad paigaldamist:
 
	- uus kütusepump
 
	- uued pidurikettad ning - klotsid
 
	- korralik esipõll
 
	- uus samasugune lip ette (vana oli katkine)
 
	- uued suunatuled stange külge 
	- uus generaator
 
	- uued (kasutatud, kuid see-eest korralikud) supportid 
	 
 
	Link teemale, kuhu lisan jooksvalt detaile, mida vaja:
 
	
 
	 
 
	Karbid on küll tugevad ning kannatavad tõstmist, kuid esimesed osad pole enam kõige ilusamad. Kes neid vahetada sooviks? Kuna ma end ise veel piisavalt antud kontekstis ei usalda, maksaksin pigem kellelegi kogenenumale. Kui pakub pinget, siis PS!  
	* Esimene pilt on sügisesest müügikuulutusest