Kuna vahepeal autoga 10 000 ära sõidetud ning ka asju sujuvalt parandatud ja täiustatud kirjutaks kogemustest et teistel läheks lihtsamalt.
Esiteks mootori paigaldamisel päris sobivaid patju ei leidnudki ja seega sai paremat mootorikäppa 20mm lühemaks tehtud ja ka 10mm madalamaks lastud et sisselase läheks pidurivõimendist mööda.
Paraku ta sealt mööda ei läinud ja et mitte mootorit liiga kõrgele ajada ja väiksemat võimendit panna sai kollektorit nurgast pisut ringi keevitatud.
Niisamuti jäi kasutusse M21 käigukast et vältida probleeme mootoripatjadega järgiaitamisel.
Kuna probleemide ennetamiseks tahtsin kindlasti jätta mehaanilise ventilaatori ja see ikkagi ei mahtunud piisavalt kaugele radikast sai veepumpa 8mm lühemaks tehtud ja nüüd on vahe ventika ja radika vahel 20mm.
Kuna autol ei olnud roolivõimendit ja ei soovinud ka hakata ehitama sai roolivõimendi pump ära jäetud ja lühem rihm otsitud mingisuguselt Roveri mootorilt.
Summuti sai tehtud 60mm torust otsast lõpuni ja tahaotsa ka moepärast üks pott pandud sest kartsin liiga kõva häält.
Veel sai EGR ära kaotatud ja sisselaskekollektori otsast ka see peene auguga klapikoda.
Algul käis mootor M21 juhtmestiku ja ajuga ning tahtes asja paremini käima saada sai prooviks tehtud vahejupp M21 juhtmestiku ja M51 aju vahele aga selle juures häiris hirmsasti pikk viivitus gaasi mahalaskmise ja pöörete langemise vahel ning hoolimata kulutatud nädalatest aju programmi uurimisel ei leidnud selle viivituse vähendamiseks võimalust ja läks M21 aju tagasi.
M21 ajul sai tehtud 4 erinevat seadet igaüks oma eepromil, et saaks kiiresti vahetada kui dünomise isu tuleb.
Isu tuli ja sai kinnitust tagumikudüno arvamus et liiga palju kütet ei anna head tulemust.
Kui musta suitsu saatel kiirendamist alustada jõuab turbo 1 baarini alles 3000 pöördel, mida on diislile liiga palju.
Alustades aga vaevumärgatava hallika suitsuga on 1 bar käes 1700 pöördel.
Samuti kukub vääne suure suitsuga nagu kivi peale 4000 pööret kuid mõistliku hallika suitsuga püsib 5000 pöördeni üle 260Nm.
Kuna puudub cooler hetkel siis turborõhku üle 1,2 bar ei aja ja seda ta hoiab lõpuni välja.
Seega jäi maksimumiks 176 hj 4570 pöörde juures ja väänet 374 Nm 4100 pöörde juures.
Seega päris M57 ei anna välja aga sõidetav on küll.