Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 18.12.2015 kõikidest kohtadest

  1. Püüaks seekord pakkuda oma kauaaegset hobiautot. Kuna garaažis kaks kohta ning kaks autot on pidevalt talvekorteris, siis uue võimaliku hobiauto ootuses oleks vaja nii ruumi kui pisut raha. Auto teema siin: http://foorum.e30.ee/teema/152-bmw-324td-lauri_l/?page=1 Auto ise: BMW 324TD, väljalaskeaasta 1989, sedaan, manuaalkast. Värvuseks hall metallik, mootor 2.4TD 85kW (diisel). Auto on säilitatud originaalina niipalju kui võimalik ning tulnud tehasest üsnagi rikkaliku lisavarustusega. Lisad: Originaalsed riidest sportistmed. Istmed terved, polstrid terved. Originaalne shadowline Esimsesed elektriaknad, tagumised manuaalsed Elektriline katuseluuk Kohtvalgustitega salongipeegel Rulookardin tagaaknal Väike originaalspoiler tagaluugil Klaasipesudüüsid soojendusega* Välispeeglid soojendusega* Originaalne teisaldatav veokonks Tagaistme käetugi Sportrool (nahk kehvapoolne) Tehasest tulnud originaalis M-vedrustusega (võin terminoloogiaga eksida) *selle info pean veel igaks juhuks üle kontrollima Loomulikult ka ABS, check control, el.peeglid ning roolivõimendi. Olemas saksakeelset kirjandust ja tehasevarustust (tõkisking, tungraud, ohukolmnurk, võtmeid jne). Täpsemalt peab autost järgi vaatama, mis seal on (hetkel ise Eestist eemal). All harvaesinevad, tavalisest laiema randiga 15“ kärgveljed. Autos sees retro Blaupunkt kassett-stereo. See on hilisem paigaldus. Masin ise läks mäletamistmööda seisma talvekorterisse (kuiv garaaž, kus temperatuur ei lange alla +5 kraadi) 2010 lõpus. Seisis seal kuni 10.2015 ehk peaaegu 5 aastat. Kui kaks kuud tagasi panin aku peale, siis käivitus koheselt ning töötas kohe algusest ilma kõrvalnähtudeta. Seda siis 5a vana kütusega ning pärast 5a seismist. Käivitamise põhjuseks oli auto garaaži vahetus. Uude kohta läks auto puksiiri peal, kuna kindlustus ja ÜV puudusid. Auto ostsin 2008 alguses. Kohe sai tehtud konserveerimise eesmärgil pisut keretöid. Seda mitte sellepärast et auto oleks roostes või käest ära olnud, vaid sellepärast, et auto säiliks paremini (pisemaid olmemõlke ja kriimustusi oli). Värvija tõmbas nn seeliku selga, katus jäi värvimata. Ütlen kohe ära, et värvimistööd ei olnud super-hüper kvaliteediga, sest see polnud eesmärgiks. Värvkate siiani kena, läikiv ja sile. Kuskilt midagi ei kooru, värv ei vooola ega narmenda. Lihtsalt pisidetailidele ei hakanud tähelepanu pöörama. Mootor sai samuti üle vaadatud (pikemalt auto teemas) ning kõik vahetamist vajav sai vahetatud. Peaaegu kõik kuluvad silladetailid said vahetatud, alla uued -40mm vedrud ning kõik uued kvaliteetsed amortisaatorid. Kõik vähegi ligipääsetavad ja ligipääsematud detailid said kenasti korrosiooni ennetava töötluse. Pärast kõiki neid töid sõitis auto ca 2,5 aasta jooksul kokku alla 10000km, enne kui 2010 seisma jäi. Talvel ega poriste ilmadega ei sõitnud, püüdsin vältida ka sajuseid ilmasid. Enne ja pärast väljasõite sai auto ikka korraliku käsipesu. Põhimõtteliselt ei ole auto funktsionaalne ega visuaalne pool kuni tänase päevani muutunud. Äärmiselt silmapaistev masin on. Väike tiir, mis sai 2015 tehtud tõestas, et sillad on endiselt tihedad, kolnad-naginad puuduvad ning mootor on äärmiselt jõuline. Lust sõita. Paljude e30-te mureks on kere. Kui selle auto vaatab üle tõsine autop....st e30 aktivist, siis saab see auto ilmselt hinnagu „hea“. Mina, kui keskmisest pisut vähem tõsisem e30 huviline, hindan kere seisuokrra väga heaks. Arvestades turul pakutavaid autosid, on kere seisukord suurepärane. Pmst saab igaüks sellega kohapeal tutvuda. Koopaääred roostevabad ja taastamata, karbid roostevabad ja taastamata, tõstekohad roostevabad (luubiga nüüd viimane kord päris ei uurinud) ja taastamata. Uksed käivad nagu uuel autol. Ainuke koht, mille üle nuriseda saaks, on tagumine veoaas, mis oli juba ostes kehvake ning mille taastamisprotsessis sai paar viga tehtud. Seega oleks see koht, mille kallal annaks pisut nuriseda. Loomulikult pole auto uus, kuid korrosiooni (st selle olulise puudumise) poolest on tegemist suurepärase isendiga. Ahjaa, üks (või oli kaks) veljekapslit puudu. Vähemalt üks läks vargapoisi saagiks. Mõned pisemad kivitäkked ja kriimud siin-seal. Antenn vigastatud (jällegi vandaalid parklas). Mootor toimetab hästi. Peal on nn mehaaniline pump, mis oli seal juba eelmise omaniku poolt. Ei hakanud ümber vahetama, kuna otsene vajadus puudus. Seega tuleb arvestada, et tahhomeeter ei tööta. Oma lolli vaimusünnitusena sai autole peale pandud elektriline ventilaator (oli tol ajal popp ja noore poisina tahtsin ennast tõestada). Selle annab kenasti ära kaotada. Tegelikult ajasingi sellele juba küüned pisut taha. Muus osas on minu mäletamist mööda asjad originaalsed. Välisviimistlusest sai autole värvimise käigus paigaldatud originaalsed karbikatted koos kõigi originaalkinnitustega ning need värvitud kere värvi. Esimene põllelisa on samuti värvitud kerega sama värvi. Esimesed suunatuled on järelturu kaup. Kõike kindlasti nüüd kirja pandud ei saanud. Huviline tuleb vaatab oma pilguga asjad kohapeal üle. Auto asub Harjumaal Vääna-Jõesuus. Auto hinnaks olemasolevas konditsioonis 3800€. Ei tingi millegi arvelt. Proovisõitu sellise ilmaga teha ei saa, garaažis saab käima panna ning takseerida niipalju, kui süda lustib ja ruum võimaldab. Mingisuguseid garantiisid ei anna ega hiliseimaid pretensioone ei rahulda. Vahetust ei soovi. Kaasa mõningad uued varuosad, mis riiulil. Kontakt ja lisainfo: Info(at)fumatek.eu +372 52 64 654 Telefonile saan vastata alates 22.12.15. E-posti teel kättesaadav juba praegu. Auto ei ole müügis tähtajatult. Kui silmapiiril olevad „uued“ hobiautod ära lähevad või kui soojad ilmad kätte jõuavad, siis müügist maha. Kahjuks paremaid pilte hetkel ei ole. Mõned vanemad pildid leiab veel siit: https://picasaweb.google.com/OdorlessCurves/VanaHallBMW324tdSugis2008
  2. Omajagu on jälle aega möödas viimasest postitusest.. See ei tähenda et miskit poolikuks jäänud oleks. Tegutsemist vajas eelkõikge siis just kapotialune.. Nii värv kui lisa kinnitusi jms uue mootori tarbeks. Nimelt eelkõige siis jahutusradikas ja cooleri kinnitused.. el vendi kinnitused jms. Järgmiseks ootas kapotialune koos uute kronsteinidega eeltööd ja värvimist Tulemüürile pigimatti, et natuke mootorimüra salongiomast isoleerida Lisaks sai soetatud 173kw 3.0d turbo ja kolle Kuna see turbo oli juba elektoonilise juhtimisega sai see ümber tehtud equaatoripeale ümber Siis sai vahetust veel tihendid, filtrid ja palju muud nokitsemist Miskiaeg jõudis asi sinnamaani et sai mootor kapotialla tagasi, ning tegeletud kõige muuga selle ümber (juhtmestik, käigukasti hoovastik, gardaan jms) Lõpetuseks siinjuures suured suured tänud ja kummardused kasutajale Raitz330 Kes selle kogu jamaga mis antud postitus sisaldab tegelenud on ! Kõikseparem uudis aga see, et nüüdseks üleeile auto taaskäivitus esimest korda taas uue mootoriga ! Väike videojupike täitsa esimesest käivitusproovist https://www.youtube.com/watch?v=hWzDPDqCXQ0&app=desktop Nüüdseks auto ka mõned esimesed meetrid omal jalal sõitnud.. Tegemist tahab veel cooleri ja jahutussüsteem.. väljalase ja nii mõndagi veel nokitsemist. Varsti saab komplekteerima hakata :cool:
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.