Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 11.08.2014 kõikidest kohtadest

  1. 1 punkt
    m52b28 kolb on just üsna madal, võrreldes m50b25 omaga. Strokeri tegemiseks on vaja vaadata pmst mootorite originaal bore ja stroke ja kepsu pikkuse ja sõrme kinnituse andmeid. Bore on kolvi läbimõõt (näiteks 84mm on bmw'l popp mõõt) ja stroke on kolvi käigu pikkus, m52b28 näiteks on "square" mootor, st käik on ka 84mm. Küsimus ongi selles, et mis moodi kompenseerida suurem käik - madalama kolviga või lühema kepsuga või kõrgema plokiga. Surveaste ei puutu üldse asjasse. Ainuke eesmärk strokeril on tõmmata süstal pikemalt lahti, et rohtu rohkem sisse mahuks. Kõige lihtsam stroker on vist M52 ploki sees M54 pöörlev osa. Mõlema mootori jupid on kättesaadavad, mitte nagu S'ide jupid, sobivad ilma suurema jamata kokku omavahel ja pole väga kallid. EDIT: ai sorry Margo, ma lugesin, et "ühtlasi ka üks kõrgemaid" kerged on nad küll jah. Treisin enda omadel surveastme vähendamiseks veel maha ka, päris kiitsakad jäid, aga siiani pole aku läbi söönd veel
  2. Minu vanad Alpina veljed on jõudnud ühe väga ilusa auto alla
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus