Allpool on kirjas mõned tegelikud hoolduse ja remondiga seonduvad kaebused, mis on Quantase pilootide poolt (edaspidi Q) vormile kantud ning remondimeeskonna inseneride ja mehaanikute (edaspidi M) poolsed dokumenteeritud lahendused.
Kusjuures olgu öeldud, et Quantas on ainuke suurem lennukompanii, kellel pole mitte kunagi õnnetusi juhtunud.
Q: Vasak seespoolne rehv vajab peaaegu vahetamist.
M: Vasakpoolne siserehv peaaegu ära vahetatud.
Q: Katselend oli muidu ok, aga automaat-maandumine rohmakas.
M: Sellele lennukile ei ole installeeritud automaat-maandumist.
Q: Kokpitis on midagi lahti.
M: Kokpitis keerati midagi kinni.
Q: Esiklaasil on surnud sitikad.
M: Saatsime ära tellimuse elavatele sitikatele.
Q: Kui autopiloot fikseerida kindlat kõrgust hoidma, siis tegelikult toimub minutis ca 70 meetrit langemist.
M: Ei saa situatsiooni maal reprodutseerida, et seda lahendada.
Q: Tõestusmaterjal selle kohta, et parem maandumispidur lekib.
M: Tõestusmaterjal eemaldatud.
Q: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
M: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on määrdeviga
Q: uskumatult kõva müra salongis
M: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele
Q: IFF ei tööta OFF asendis.
M: IFF ei tööta mitte kunagi OFF asendis.
Q: Kahtlustatav mõra esiklaasis.
M: Kahtlustus kinnitatud.
Q: Mootor number kolm on puudu.
M: Mootor number kolm on peale põgusat otsimist leitud paremalt tiivalt.
Q: Lennuk käitub naljakalt.
M: Lennuk lubas edaspidi korralik olla, lennata õieti ja tõsiselt.
Q: Radar põriseb.
M: Radar ümber programmeeritud viisi pidama.
Q: Hiir kokpitis.
M: Kass installeeritud.
Q: Instrumendi paneeli alt tuleb mingit häält. Tundub nagu toksiks päkapikk midagi haamriga.
M: Päkapikult haamer ära võetud.
Hahaa