Kristo Postitatud 21. august 2014 Jaga Postitatud 21. august 2014 Oskab keegi öelda milleks on M20B27 (27 6K A - 90kw) mootoril neli temp. andurit ja mis võiks nende takistused olla külmalt või soojalt? 1 - kellade plokile 2 - mootori juhtplokile mis veel? Tegelikult niisama huvipärast ei küsi, probleem nimelt selles et külma mootoriga kui vähe julgemalt gaasi anda siis kipub puterdama, soojema mootoriga seda ei esine, aga ei saagi aru et kas kütet saab liiga vähe või vastupidi liiga palju. Külmalt käivitub ilusti, soojalt tahab natuke rohkem ketramist. Küünlad olid valged (viitaks nagu lahjale segule). Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9558-m20b27-temp-andurid/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 22. august 2014 Jaga Postitatud 22. august 2014 Tervitus Üks neist peaks kellaploki oma olema ja ülejäänud kolm ajule. Vanadel on need kõik eri temperatuurivahemikuga ja lüliti stiilis toimivad. Kui jõuab mingi temperatuurini, siis lülitab sisse/välja , temperatuur edasi ja läheb järgmine käiku. Vanadel on radika küljes konditsioneeri korral isegi 2 andurit, 91 kraadine paneb ventika esimeses astmes ja teine andur paneb 99 kraadi peal teises astmes käima. Uuematel pre`del ja faceliftidel juba 2 ühes nagu selle temp andurigagi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9558-m20b27-temp-andurid/#findComment-83167 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kristo Postitatud 4. september 2014 Autor Jaga Postitatud 4. september 2014 (muudetud) Vahepeal sain aega natuke nende anduritega tegeleda. Paremalt vasakule siis: 1. andur - tundub et lüliti tüüpi, külmalt hoidis kinni, kui mootor mõnevõrra soojenes siis avanes. BMW tootekataloog ütleb et tegu on termo-aeg lülitiga -> 35C ja 8s. U. 35C pealt tõesti avanes aga mis see 8s, seal tähendab? 2. andur - lüliti, kui temp. oli u. veerandi peal, lülitas otsad kokku 3. andur - ühe juhtmega, kellade plokile 4. andur - külmalt 3700oomi, soojalt 280oomi Üldiselt tundub, et temp. andurid teevad oma tööd. Ilmselt siis viga mujal. Hapnikuanduri soojenduselement tundus ka korras olevat, takistus 7 oomi. See on muidugi veidi kehva et andur vaid 3. juhtmeline, peab veenduma et andur summuti kaudu hea massi saaks. Edit: muutsin väheke mõõtmistulemusi Muudetud 5. september 2014, muutis Kristo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9558-m20b27-temp-andurid/#findComment-83629 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Tiit Postitatud 4. september 2014 Jaga Postitatud 4. september 2014 3 juhtmelisel lambdal on anduri ja kütte mass sama juhtmega. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9558-m20b27-temp-andurid/#findComment-83634 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse