Oskab keegi öelda milleks on M20B27 (27 6K A - 90kw) mootoril neli temp. andurit ja mis võiks nende takistused olla külmalt või soojalt?
1 - kellade plokile
2 - mootori juhtplokile
mis veel?
Tegelikult niisama huvipärast ei küsi, probleem nimelt selles et külma mootoriga kui vähe julgemalt gaasi anda siis kipub puterdama, soojema mootoriga seda ei esine, aga ei saagi aru et kas kütet saab liiga vähe või vastupidi liiga palju. Külmalt käivitub ilusti, soojalt tahab natuke rohkem ketramist. Küünlad olid valged (viitaks nagu lahjale segule).
Oskab keegi öelda milleks on M20B27 (27 6K A - 90kw) mootoril neli temp. andurit ja mis võiks nende takistused olla külmalt või soojalt?
1 - kellade plokile
2 - mootori juhtplokile
mis veel?
Tegelikult niisama huvipärast ei küsi, probleem nimelt selles et külma mootoriga kui vähe julgemalt gaasi anda siis kipub puterdama, soojema mootoriga seda ei esine, aga ei saagi aru et kas kütet saab liiga vähe või vastupidi liiga palju. Külmalt käivitub ilusti, soojalt tahab natuke rohkem ketramist. Küünlad olid valged (viitaks nagu lahjale segule).
Jaga seda postitust
Postituse link
Jaga teistel saitidel