sass Postitatud 10. juuli 2014 Jaga Postitatud 10. juuli 2014 (muudetud) jupp numbriga 17 ehk tyhikäigu klapp vms,kuidas se jupp töötab ja mis on võimalikud häired mootori töös selle rikkel? kas se klapp töötab nn on/off põhimõttel või avab ja sulgeb ennast vastavalt pööretele? kas tühikäigul käies pistiku lahtiühendamisel peaks mootor seiskuma? kahtlustan et on äkki rikkis ja ei sulge kui on vaja,kättevõttes töllerdab se klapp vastavalt gravitatsooni seadusele ja pistik taha ühendades uriseb nagu alajaaam või marutõbime koer. Muudetud 10. juuli 2014, muutis sass Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9282-kt%C3%BChik%C3%A4iguklapp-l-shape-idle-regulating-valve/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hiis Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 Mina tean seda kui kylmk'aivitus klappi ,p'oorded v6ivad k6ikuda kyll tyhik'aigul kui see pekkis on .V'alja aga mootorit kindlasti ei sureta kui pistik tagant v6tta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9282-kt%C3%BChik%C3%A4iguklapp-l-shape-idle-regulating-valve/#findComment-81961 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 12. juuli 2014 Jaga Postitatud 12. juuli 2014 Siin tegemist ikka m30 ICV-ga. Klapp peab avanema ja teatud koguse õhku mootorile andma, kui gaasiklapp on suletud. Kas töötab onoffina või sammuna, seda täpselt m30 puhul ei tea. Kolb sees vabalt liikuda ikka ei tohi ja kui uriseb, siis ilmselt üritab pidevalt reguleerida, aga midagi katki sees. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9282-kt%C3%BChik%C3%A4iguklapp-l-shape-idle-regulating-valve/#findComment-81998 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
SllM Postitatud 29. juuli 2014 Jaga Postitatud 29. juuli 2014 Sellel ICV'l on pwm'iga juhitav mootor, mille otsas on pöörlev klapp, nagu ristlõikesse lõigatud toru. Sisendid olid +12 süütest, gnd ja pwm. (On ka selline Bosch'i icv, kus on teine pinout, see T kujuline)Töötab nii, et aju annab PWM'ile duty cycle'i vastavalt soovitud klapi olekule. ca 95% duty = avatud ja 0 suletud. PWM'i Sagedus äkki oli 19kHz, võin ka valesti mäletada. Pmst töötab üsna laia sagedusega, ainult hääl on mõnel sagedusel üsna vinguv ja häiriv. Lisaks on tal vedru, mis tõmbab klappi mehaaniliselt kinni. Katsetada saab nii, et pwm'i otsale korraks +12V peale, ehk siis sama, mis 100% duty cycle. Klapp peab lahti hüppama. Kindlasti ei avane ja sulge ta vastavalt pööretele Pöörded kõiguvad ikka vastavalt klapi asendile. Ta avaneb ja sulgeb vastavalt sellele, kui palju/vähe lisa õhku on vaja mootori normaalseks tühikäiguks. Seda vaadatakse jahutusvedeliku temp'i järgi enamasti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/9282-kt%C3%BChik%C3%A4iguklapp-l-shape-idle-regulating-valve/#findComment-82476 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse