Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Kristo

316i suur kütusekulu

Küsimus

Kristo

Kopin EBK foorumist:

Probleem ühe kupee E30 316i'ga (M40, 73kw), mille maantee kütusekulu on 9-10L/100km kohta 90-100 km/h kiiruse juures, linnas rohkemgi. 1,6 liitrise mootori kohta natuke liiast minuarust. Pidurid peale ei jää, rehvid on õige rõhuga, sõidab sirgelt, kiirendab reipalt. Mootor käivitub ilusti, CO on paigas, kuid tühikäigul vahel ei käi nagu päris puhtalt. Õhufilter ja süüteküünlad on kontrollitud. Lasin ka eetrit õhulõdviku peale ja alla, paistab et sealt nagu lisaõhku ei tõmba.

Oskab keegi nõu anda, mida veel kontrollida? Kas sellele veteranile diagnostikat ka tehakse? Või äkki keegi vana E30 hunt Tartu lähedalt viitsib mõnikord pilgu peale visata ja nõu anda.

Edit: Peab mainima, et nüüd hakkas käivituma kuidagi raskemalt, tahab pikemat käiamist.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 13 vastust

Soovitatud postitused

  • 0
Tom90

Kui midagi targemaks saad siis kirjuta siia ka mind valdab mingi sama jama.

Õhulugeja olen prooviks ära vahetanud, ei midagi ja lambda mõõtsin ka ära, töötab. ÜV olid kõik gaasid korras. Muidu toimib hästi aga tühikäigul käib veits imelikult ja olen tähelepannud, et põhja pööretel viskab nagu musta käigu vahetusel.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Tom90

Mõõdukannu ja ja mõõdulindiga, valan 100ml bensiini ja siis vaatan mittu meetrit sõita saan :lol:

Tegelt no kuidas ikka, paned kas paagi küttet täis või mingi kindla koguse ja vaatad palju sõita saad, mingi ettekujutuse asjast saab.

Ega mind väga ei morjenda ka, harjub ära, lihtsalt, kui kellegil veel mingi samalaadne asi siis võiks sellel ju mingi põhjus ka olla.

Mingi osa küttekulust määravad minul ka 17" veljed aga ühtlaselt võiks käia ikka.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
perfectenemy

see et mingi koguse lasen ja vaatan palju sõita saab, ei anna mingit reaalset tulemust. kontrollima peaks ikka täis paagiga, siis sõidad, uuesti paak täis ja arvutad.

ja nõnda mitmeid paake, siis tuleb mingi mõistetav number millest võib mingeid järeldusi teha.

muidugi kui küünlaid oled ainult kontrollinud siis võiks nad hoopis ära vahetada, vahest annab see ühtlasele käigule päris palju juurde.

ja mina ei saanud ka 2,5 mootoriga aru miks 20l/100km võtab, kuni inimese moodi sõitma hakkasin :)

vb sul ka viga seal :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Lauri1

M40 ei olegi mingi säästu pill, m20b25 võtab sama palju lihtsalt ei pea niipalju tallama et auto liiguks.

Kõige säästlikum peaks m20b27 olema

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
zaddam

Mul võtis ka üle 10ne sajale, kui veidi kiiremini sõita ja gaasi vajutada.

Inimese moodi 90nega kulgedes oli kulu kuksil 6-7 sajale...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Kristo

Tihendi viga seal vaevalt on, oskan ka mõistlikult sõita.

M40 mootoriga 316i kütusekulu peaks tehase andmetel olema maanteel 6,7 ja linnas 10,3 l/100km kohta. Ma ei usu, et tehas nii pange nende numbritega paneb. E30 kupeel pole nii raske kere ka, et 1,6 liitrine vedada ei jõuaks.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
indrekE30

Maanteel võtabki rohkem kuna pöörded suhteliselt kõrgel ju. Minul linna keskmine hetke arvutuste järgi umbes 9.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
e30fan
Tihendi viga seal vaevalt on, oskan ka mõistlikult sõita.

M40 mootoriga 316i kütusekulu peaks tehase andmetel olema maanteel 6,7 ja linnas 10,3 l/100km kohta. Ma ei usu, et tehas nii pange nende numbritega paneb. E30 kupeel pole nii raske kere ka, et 1,6 liitrine vedada ei jõuaks.

Mis tihendi viga?

Sama jama et v6tab mingi 10l/sajale.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0
Margo

Tehaseandmed ei kajasta ka 25a vana auto kulu, vaid uue oma. Need 1,6 ja 1,8 kuluvad ära ja võtavadki palju kütet, mingid ökopillid just pole. Keegi ei vaevu seda väikest mootorit kapitaalselt remontima ka, mistõttu nad ongi just sellised nagu on. Võrdluseks võin tuua sõbra hästi hoitud ja väikese läbisõiduga 316i E36, mille kütusekulu oli tõesti tehase lubatu lähedal.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse


×

Oluline teave

See veebileht kasutab küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Kasutustingimused & Privaatsus .