Hüppa postitusse
Postitatud
comment_2742

Kopin EBK foorumist:

Probleem ühe kupee E30 316i'ga (M40, 73kw), mille maantee kütusekulu on 9-10L/100km kohta 90-100 km/h kiiruse juures, linnas rohkemgi. 1,6 liitrise mootori kohta natuke liiast minuarust. Pidurid peale ei jää, rehvid on õige rõhuga, sõidab sirgelt, kiirendab reipalt. Mootor käivitub ilusti, CO on paigas, kuid tühikäigul vahel ei käi nagu päris puhtalt. Õhufilter ja süüteküünlad on kontrollitud. Lasin ka eetrit õhulõdviku peale ja alla, paistab et sealt nagu lisaõhku ei tõmba.

Oskab keegi nõu anda, mida veel kontrollida? Kas sellele veteranile diagnostikat ka tehakse? Või äkki keegi vana E30 hunt Tartu lähedalt viitsib mõnikord pilgu peale visata ja nõu anda.

Edit: Peab mainima, et nüüd hakkas käivituma kuidagi raskemalt, tahab pikemat käiamist.

Esiletõstetud vastused

comment_2690

Kui midagi targemaks saad siis kirjuta siia ka mind valdab mingi sama jama.

Õhulugeja olen prooviks ära vahetanud, ei midagi ja lambda mõõtsin ka ära, töötab. ÜV olid kõik gaasid korras. Muidu toimib hästi aga tühikäigul käib veits imelikult ja olen tähelepannud, et põhja pööretel viskab nagu musta käigu vahetusel.

comment_2684

Mõõdukannu ja ja mõõdulindiga, valan 100ml bensiini ja siis vaatan mittu meetrit sõita saan :lol:

Tegelt no kuidas ikka, paned kas paagi küttet täis või mingi kindla koguse ja vaatad palju sõita saad, mingi ettekujutuse asjast saab.

Ega mind väga ei morjenda ka, harjub ära, lihtsalt, kui kellegil veel mingi samalaadne asi siis võiks sellel ju mingi põhjus ka olla.

Mingi osa küttekulust määravad minul ka 17" veljed aga ühtlaselt võiks käia ikka.

comment_2675

see et mingi koguse lasen ja vaatan palju sõita saab, ei anna mingit reaalset tulemust. kontrollima peaks ikka täis paagiga, siis sõidad, uuesti paak täis ja arvutad.

ja nõnda mitmeid paake, siis tuleb mingi mõistetav number millest võib mingeid järeldusi teha.

muidugi kui küünlaid oled ainult kontrollinud siis võiks nad hoopis ära vahetada, vahest annab see ühtlasele käigule päris palju juurde.

ja mina ei saanud ka 2,5 mootoriga aru miks 20l/100km võtab, kuni inimese moodi sõitma hakkasin :)

vb sul ka viga seal :)

  • Autor
comment_2647

Tihendi viga seal vaevalt on, oskan ka mõistlikult sõita.

M40 mootoriga 316i kütusekulu peaks tehase andmetel olema maanteel 6,7 ja linnas 10,3 l/100km kohta. Ma ei usu, et tehas nii pange nende numbritega paneb. E30 kupeel pole nii raske kere ka, et 1,6 liitrine vedada ei jõuaks.

  • 4 nädalat hiljem...
comment_1063
Tihendi viga seal vaevalt on, oskan ka mõistlikult sõita.

M40 mootoriga 316i kütusekulu peaks tehase andmetel olema maanteel 6,7 ja linnas 10,3 l/100km kohta. Ma ei usu, et tehas nii pange nende numbritega paneb. E30 kupeel pole nii raske kere ka, et 1,6 liitrine vedada ei jõuaks.

Mis tihendi viga?

Sama jama et v6tab mingi 10l/sajale.

comment_989

Tehaseandmed ei kajasta ka 25a vana auto kulu, vaid uue oma. Need 1,6 ja 1,8 kuluvad ära ja võtavadki palju kütet, mingid ökopillid just pole. Keegi ei vaevu seda väikest mootorit kapitaalselt remontima ka, mistõttu nad ongi just sellised nagu on. Võrdluseks võin tuua sõbra hästi hoitud ja väikese läbisõiduga 316i E36, mille kütusekulu oli tõesti tehase lubatu lähedal.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus