Hüppa postitusse
Postitatud
comment_80208

Sain siis mina enda valdusesse janni ehitatud cabrio, 21.05 öösel käisin võrus ja tõin taytzi käest koju Saaremaale.


 


 

Autoks siis e30 cabrio

Bmw 320i Cabrio e30
Väljalaske aasta 1989.
Mootoriks 2.0 R6 95KW

turva- ja ohutusvarustus:
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), signalisatsioon (mahuanduriga)

mugavusvarustus:
4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid, 1x peeglid päikesesirmides

sisustus:
nahkpolster, sportistmed, 2x istmesoojendused, nahkkattega rool, sportrool

rehvid ja veljed:
Taga 235/40/17 ja ees 215/40/17 suverehvid, valuveljed (17, Azev Typ A)

muu varustus:
tagaklaasi soojendus, veokonks (teisaldatav), 5x120 poldivalemiga sillad, Coilover Lorenzer, H&R vedrud, "17" AZEV Typ A veljed "8,5" ja "10" laiad, e36 m3 pidurikettad puuritud(315 mm), 4 kolviga brembo supordid, M Teh II Orginaal stange(esimene), tumedad tuled ees("Hella Black") ja Startec tagumised tuled

 Tegemist palju, käsipidur korda teha(pole õõtsade küljes plekkegi ja kässari trosse), esiistmed nahatada uuesti, parempoolne esimene piduriketas vahetada, parem esimene õõtsapuks kutu, udukad puudu, pagassi amort väsind jne.

Kasutan janni pilte hetkel:)

20120316_001.jpg

12090093.jpg

12080009.jpg

12070146.jpg

  • Vastuseid 146
  • Vaatamisi 20,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • buumer323
    buumer323

    See cabrio sai uueks masinaks, talve jooksul tehtud uuendus. Kõik jupid mida kasutasin on org osad ja uued, saasta ei topi auto külge. Mootoril sai remont tehtud, saaled ju tüüpviga:D Kuna e

  • buumer323
    buumer323

    Pm valmis, kãisin testimas ja suuu siiani kõrvuni:D Ehk saan see nädal tagumised polstrid ka kätte.

  • Hea jutt Teistel on uued rullid siin jh, sellist elementaarset hoolt ei vaja...

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_114705

Mis need ix brace'id ja strutbarid seal ikka tolku annavad? Need kohad on kabriol nagunii palju tugevamad ja jäigemad tehtud kui tava e30-l . Pigem on kere "pehme" just katuse puudumise tõttu keskelt. Ukse paku lõpud paljudel roostes ka või üldse auk sees, kuigi muu kere võib väga hea olla.

Kui nende raudadega esi ja tagaots veel tugevamaks teha, seda rohkem hakkab ta keskelt mängima.

Igasugu madaldusvedrud ,suured veljed ja tugevad puksid mõistagi aitavad kaasa sellele jamale.

 

karlk, huvitav et sul kerge m40 mootoriga asi pehme tundub? Niipalju ,kui ma oma r6 lahtisega tiirutasin, ei märganud küll ,et miskit mängib , samuti olid madaldusvedrud topitud.

  • Autor
comment_114708
21 minutit tagasi, eix22 ütles:

Mis need ix brace'id ja strutbarid seal ikka tolku annavad? Need kohad on kabriol nagunii palju tugevamad ja jäigemad tehtud kui tava e30-l . Pigem on kere "pehme" just katuse puudumise tõttu keskelt. Ukse paku lõpud paljudel roostes ka või üldse auk sees, kuigi muu kere võib väga hea olla.

Kui nende raudadega esi ja tagaots veel tugevamaks teha, seda rohkem hakkab ta keskelt mängima.

Igasugu madaldusvedrud ,suured veljed ja tugevad puksid mõistagi aitavad kaasa sellele jamale.

 

karlk, huvitav et sul kerge m40 mootoriga asi pehme tundub? Niipalju ,kui ma oma r6 lahtisega tiirutasin, ei märganud küll ,et miskit mängib , samuti olid madaldusvedrud topitud.

Mul ikka vãga jãik masin ja ei ūtleks ka et kuskilt mängib. 

comment_114714

Ei ütleks, et mul kabriol kere pehme oleks. Igalt poolt tunduvad tehase tugevdused roostest puutumata ja eelmisel oli samamoodi tunda sama probleemi. 

 

Ju siis olen harjunud jäigemate autodega. 200SX-is oli väga hästi tunda kui hästi aitas turvakaar jäikusele kaasa. Muidugi kui ringrajal ei käi ja kurvilisi teid ei sõida siis väga suurt vahet ei tee. Mida jäigem vedrustus ja vähem rehvi seda rohkem see esile tuleb. Olen nõus, et e30 kabrio tehtud tugevamalt aga katuse puudumine ikkagi mõjutab.  Peaks igaks juhuks kontrollima, kas mul pagasis see vibratsiooni leevendi alles. 

 

Ka katusega variantidele lisatakse ju strut-e ja muid vahendeid, et jäigemaks saada.

 

X-brace asja halvemaks küll ei tee. E36-ele tuli juba tehasest osadele x-brace ja need, kes seda kasutavad erinevatel kabriotel on kiitnud. Uuematel M-seeriatel ka kupeedel need x-brace stiilis tugevdused. 

Sai siia nüüd natuke ot aga lihtsalt sellise mootoriga autol võiks ka juhitavus olla nii hea kui võimalik. Lihtsalt see on ka üks põhjustest, miks pole enda autole veel mingit suuremat mootorit vaatanud. 

Muudetud , muutis karlk

comment_114717

Katusega autodele võidakse neid kõiki lisada, räägin et lahtise kere nõrkus peitub mujal ja nende struttidega seda ei paranda :)  Kabriol on ees ju lansekatel tugevdused, külgedel, all nurkades, esipoolraamid on pikemad nagu ixil jne. Taga on katusekast juba struti eest, sinna ei saagi strutti panna enam.

Need kohad tugevamad kui tava e30-l ja katuse olemasolu seda ei muuda. Strut on lansekate vahetala ja see x-asi seob õõtsa kinnituskohad esisillaga. Jäigemaks tahad reaalselt saada, pead esiosa tagaosaga ära tugevdama.

võib olla saan valesti aru, aga kuidas turvakaar kere jäigemaks teeb? See ei seo ju miskit?

 

comment_114781

Olen nõus, et katust ei asenda miski (turvapuur ainult). Lihtsalt lisa tugevdus ees peaks muutma autot üldiselt jäigemaks kere poolest ja parandama juhitavust. Ma arvan, et neid x-brace ikka toodetakse põhjusega. Endale aga üritaks teha midagi, mis jookseb eest taha välja, kui peaksin kabril võimsust kasvatama.

 

Turvakaar tõesti aitas. Seob ju neli punkti üheks ja sellega väände jäikus autodel suureneb selles auto osas (torsional rigidity nm/deg). 

 

See, kas tagumised istmed alla lastavad või mitte isegi muudab. Ehk siis see lihtne plekk tagumiste istmete taga. (E46 sedan with folding seats 13000nm/deg. E46 sedan without folding seats 18000nm/deg.) 

comment_114790
1 tund tagasi, karlk ütles:

Ringraja pisik on kuidagi sees ja seepärast ka e30 müügis, et parem platvorm selle jaoks võtta (eelistatult keskmootoriga).

Muidugi kõva töö autoga ära tehtud. Kui kunagi huvi siis heameelega teeks pilte :P

Toyota MR2,  Porsche Cayman? :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_115077

Sain e30 m3 org tungraua katte vms, lõikasin seda siit ja sealt ja sobib ideaalselt. Proovisin ka kattega aga selle vahetan vãlja, sain saksast õiget tooni Anhrazit.

Oem kinnitus poldi tellisin ka.

Tânud ka Eerole kellelt tulevd tagasilla puksid, laagrid ja esisillas jãigad öòtsapuksid.

20170131_155345.jpg

20170131_161345.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_116354

Sai tagasilla remondiga tegeletud, ehk siis camber plates, silla tugevdused, uued puksid, laagrid, mõlemad rummud, pidurivoolikud ka  ühtlasi. Tegin ka piduriketta tagused plekid valmis 4jast:D(e46 välimine osa ja e30 sisemus).

Sild all tagasi ja värvitud.

 

 

20170303_154121.jpg

20170303_170928.jpg

20170303_170936.jpg

20170303_181912.jpg

20170307_131609.jpg

20170307_180742.jpg

20170307_180745.jpg

  • Autor
comment_116359

Klaasipesu paak ei mahtund enam ja vahest on ikka vaja, ostsin e30 intensiiv pesu paagiga paagi, mille lõikasin puruks:D

Õiged resod jõudsid ka kohale, all ja värvitud ka, hääl hea. Tümmi lisasin ka, Hertz tehnika, pagassi jäi ruumi ka piisavalt.

Ja tänase päeva lõppu tulid org kojamehed Eerolt,

20170308_125927.jpg

20170308_130200.jpg

20170303_083031.jpg

20170309_165839.jpg

20170301_125118.jpg

20170303_105442.jpg

16 minutit tagasi, tanel645 ütles:

Kui saladus ei ole, siis palju tihendid maksid?

Sa ei taha teada:D

Need kulllahinnaga

20170311_083055.jpg

Muudetud , muutis buumer323

  • Autor
comment_116490

Tãna sain paki Eerolt sarniiridega( lemfi toodang), ja tulid ka tagastabika puksid.

Vedrustuse jupid tulid ka, esimesed coilid olid ennem ikka liiga jâigad, seetõttu valisin regullitava jâikusega sūsteemid BC racingult.

Jârgmine nâdal sillastendi ja võib esimesed tiirud tehaB)

20170316_174221.jpg

20170316_182513.jpg

20170213_075338.jpg

20170205_111927.jpg

Muudetud , muutis buumer323

comment_116493

BC Racing on täitsa ok valik. Mis tugevusega vedrud taha võtsid? Kuna cabrio on raskem, siis peavad vedrud olema ka veidi tugevamad, kui kupeel/sedaanil. Mul esimese hooga said liiga pehmed ja kõige kõrgemas asendis oli auto ikka väga madal ja pehme. Tellisin jäigemad vedrud ja nüüd on ok.

Kas woofrist on reaalselt kasu ka? Kui ava kuskil ei ole, siis bass ei tohiks salongi eriti hästi jõuda?

 

Kokkuvõttes ilus töö :) .

 

 

comment_116499

Endal oli ka plaan BC Racingud alla panna. Kunagi sain ühe komplekti soodsalt, aga olin sunnitud need rahavajaduse tõttu maha müüma. Nüüd said aga uued veljed alla ja on püstakule nii lähedal, et ma kahtlen kas üldse saangi neid kasutada ilma flantsideta. Ma oleks väga tänulik, kui sa viitsiksid vabas olekus näiteks pikkuse vedru alumisest otsast camber plate-i ülemise otsani ära mõõta ja ka sealt, kust ta käendmiku külge on keevitatud pikkus vedruni. Viimane on küll seadistatav pikkus, aga mingi referentsi saaks ikka. Ja viimaks ka, mis mõõduga see keermestatud osa läbimõõt on.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.