Jama algas sellest, et panin paagi täis. Keerasin korgi peale ja auto enam ei käinud. Kui gaasi põhjas hoida siis läks starterist käima aga kui pöörded alla 2000 kukkusid siis suri kohe välja.
Keerasin kütusepaagi korgi lahti ja auto käis.
Mõned päevad enne seda sain teha diagnostika. Mis ütles, et kütusepaagi ventilatsiooni elektroonikaga on mingi jama.
Auto on 1988 a. touring. Tehasest 320. Hetkel peal m50b20 mootor.
Mina seda vahetust ei teinud. Auto minu käes olnud lühikest aega. Esimest korda tankisin paagi täis.
Ehk siis kas eelmine omanik on näiteks jätnud üldse mingid juhtmed ühendamata? Või kas see süsteem on üldse ehituse käigus ära kaotatud?
Kui ma õigesti aru saan siis siin pildil nr 1ga tähistatud paak on see detail mis probleeme tekitab. Aga ma ei näe kuidas see on elektroonikaga seotud.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist.
Jama algas sellest, et panin paagi täis. Keerasin korgi peale ja auto enam ei käinud. Kui gaasi põhjas hoida siis läks starterist käima aga kui pöörded alla 2000 kukkusid siis suri kohe välja.
Keerasin kütusepaagi korgi lahti ja auto käis.
Mõned päevad enne seda sain teha diagnostika. Mis ütles, et kütusepaagi ventilatsiooni elektroonikaga on mingi jama.
Auto on 1988 a. touring. Tehasest 320. Hetkel peal m50b20 mootor.
Mina seda vahetust ei teinud. Auto minu käes olnud lühikest aega. Esimest korda tankisin paagi täis.
Ehk siis kas eelmine omanik on näiteks jätnud üldse mingid juhtmed ühendamata? Või kas see süsteem on üldse ehituse käigus ära kaotatud?
Kui ma õigesti aru saan siis siin pildil nr 1ga tähistatud paak on see detail mis probleeme tekitab. Aga ma ei näe kuidas see on elektroonikaga seotud.