Kütusesurve regulaator on see, mis piirab surve 3.0 või siis 3,5 peale (m20b20 on lausa 2,5 bari)
Pump peaks ikka rohkem bare lööma.
Tecdoc andmed pumbale on sellised. M50B25 oma 3,5bar ja E30 316 oma 3,0bar. Tõsi, kummagi puhul pole tootlikust antud ja kui need rõhud on mõõdetud erineva tootlikuse juures on see number täiesti mõttetu. Boschi 044 pump lööb näiteks 250l/h juures 5 bar.
Ma just mõtlen, et palju sellest 3bar-ist latini jõuab juhul kui mõlema pumba tootlikus sama on... Arvestades seda, et bensiini viskoossus on kuski 5CS, seda torustikku on pumbast mootorini ca 4m ja keskmine siseläbimõõt on 6mm tähendab see ikkagi mingit rõhu langu (täpsema arvutuse tegemiseks oleks vaja ka kütuse voolamise kiirust, ehk siis tarbija janusust teada vaja). Kui latini 3bar ei jõua, siis ei tekita ka see regulaator sinna 3 bari. Rõhust latis sõltub, aga kui palju kütust silindritesse pritsitakse.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tecdoc andmed pumbale on sellised. M50B25 oma 3,5bar ja E30 316 oma 3,0bar. Tõsi, kummagi puhul pole tootlikust antud ja kui need rõhud on mõõdetud erineva tootlikuse juures on see number täiesti mõttetu. Boschi 044 pump lööb näiteks 250l/h juures 5 bar.
Ma just mõtlen, et palju sellest 3bar-ist latini jõuab juhul kui mõlema pumba tootlikus sama on... Arvestades seda, et bensiini viskoossus on kuski 5CS, seda torustikku on pumbast mootorini ca 4m ja keskmine siseläbimõõt on 6mm tähendab see ikkagi mingit rõhu langu (täpsema arvutuse tegemiseks oleks vaja ka kütuse voolamise kiirust, ehk siis tarbija janusust teada vaja). Kui latini 3bar ei jõua, siis ei tekita ka see regulaator sinna 3 bari. Rõhust latis sõltub, aga kui palju kütust silindritesse pritsitakse.