Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

polegi ammu midagi kirjutanud...

praeguse seisuga auto komplekteeritud... aga kahjuks radikas tilgub suti.

Eriti enne sõita ei taha, kui uue ostetud saan :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

vahepeal oli pikk paus, auto pidi puu all seisma, kuna üks keevitusprojekt oli käsil...

Seisis siis auto pmst poolteist kuud. Vahepeal käisin ainult kumme pumpamas.

Täna, peale pooletunnist jebimist tühja akuga, tõstsin laetud aku peale ja käivitasin auto poolest pöördest :)

uus radikas ka juba seina ääres ootamas.

lähipäevil hangeldan uue aku ka...

  • Autor

kardan, et ei jõua :respect:

nädalavahetus jälle mingeid keevitustöid täis...

radika kinnitus ka puudu...

ja elektriventikas uuesti paigaldada...

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

laisk olen olnud :respect:

täna sai siis lõpetatud aku kinnitus... aku "auk" ära värvitud ja kerehermeetikuga ka üle käidud. Uus aku ka muidugi soetatud.

ette, poolraamide vahele sai tekitatud umbes selline tugevdus.

Loodame, et Kaido ei pahanda pildi pätsamise pärast :)

Nüüd jääb üle radika kinnitus UM-ist ära oodata.

Siis saab ka radika ette... ning mõelda, kuidas karterikaitse lahendada...

  • Autor

radikaga läks natuke halvasti. ei sobinud.

aga nüüd juba uus autopagassis ootamas.

katsub täna siis keretugevdused valmis teha...

radikas peale ja nädalavahetuseks sõitma...

  • Autor

eilsed saavutused:

*Radikas ees.

*Ventikale korralikud kinnitused tehtud.

*Ninatugevdus paigas ja kinnikeevitatud - 2 tugevdust veel vaja teha.

uus radikas joppas selline, millel on termostaadi auk :)

saab lõpuks ventilaatori juhtimise automaatseks teha.

pilte, nagu alati, teha ei viitsinud :respect:

termostaat on ikka võimalikult mootori juures, väikese jahutusringi vesi peab ju ligi olema, et ta avaneda saaks.

  • Autor

Masin koos.

Ninatugevdused tehtud ja värvitud.

radikas kinnitatud. ventilaator kinnitatud.

Karterikaitsme kinnitusvõimalused ka olemas.

Cooleri jaoks jätsin ka kohe varakult ruumi :respect:

Ventika termoandur on puudu. arvatavasti tuleb mingi leiutamistegevus ette võtta :S eks paistab.

Praegu sai tellitud mingi 95 kraadine andur. kardan, et see jääb liiga kuumaks..

90 kraadi on ju normaalne mootori töötemperatuur.

95 kraadi ei tohiks midagi hullu olla.

Või tahad, et vent koguaeg huugab ees?

  • Autor

eks katsetab.

Hullult kardan seda uuesti keema lasta :respect:

õppetund radikaga tegi ettevaatlikuks...

  • Autor

2 päeva tallinna ummikutes... töötab hetkel veel :respect:

paar korda on sumps vastu maad käinud. Krt, peab käsile võtma ja ikka uue valmis ehitama...

ja jalad saavad märjaks :respect: põhjakorgid ja keresilikoon tuleb hankida :)

  • Autor

automaailm suutis mu termoanduri ära kaotada...

Tellin siis uuesti, teisest kohast :S

Sain nüüd sellise, et ON-temp on 95 ja OFF-temp 90

  • Autor

uudisi.

Laupäeval oli väike "rajapäev"

Käisin tabasalus paarutamas, umbes pool tundi.

Selgus, et LSD difrit on kiiremas korras vaja :)

vedrustus tahaks natuke nokkimist.

Pidurid tuleb üle käia.

ja mis põhiline. Benapaak ära vahetada, et edaspidi ei oleks kütusekulu 1l/minutis :)

uudisi.

Laupäeval oli väike "rajapäev"

Käisin tabasalus paarutamas, umbes pool tundi.

Selgus, et LSD difrit on kiiremas korras vaja :)

vedrustus tahaks natuke nokkimist.

Pidurid tuleb üle käia.

ja mis põhiline. Benapaak ära vahetada, et edaspidi ei oleks kütusekulu 1l/minutis :)

mul on paak olemas, minu autoall läbi ei lasknud.

  • Autor

Täna sai siis termoandur külge kruvitud ja ventilaatori juhtmestik vastavalt ümber tehtud...

Lisaks üritasin natuke kapotialust juhtmestikku ka korrastada.

Igaks juhuks peaks mõnihetk õhutama natuke... ja vedeliku taset kontrollima.

Otsin siiamaani korralikku prefacelifti benapaaki :)

Paistab, et ei näkka kuidagi... peab vist racing fuel celli hankima :)

Näkkab poest tutikat paaki ostes :wink:

Vaadates kuidas enamus E30-neid hoitakse, veel prefacelifte, siis on ime üldse, et need paagid sõelapõhjad pole :respect:

  • Autor

UM-ist see paak läbi käinud pole...

RealOem-ist saab teada, et umbes 430USD = 4.7k

selle raha eest saab 2 racing fuel celli :respect:

ok, kui pumbamajandus, surge tank ja uued kütuseliinid arvestada, siis kuluks see 4.7K ühe paagi peale :)

Mul naise 318is ka paak läbi (55 liitrine). Uurisin et Almelost B osa paak on u. 3000 eek. Oktoobri lõpus selgub kas neid paake oleks võimalik veelgi odavamalt saada.

  • Autor

Täna siis lõpetas differ oma elu :)

Mäepealse ja kadaka ristis käis pauk,

Difri tagumine kaas puruks. Vasak pooltelg lahti ja kõvasti haiget saanud.

Paistab, et sündmuste käik oli järgmine:

Pooltelg keris ennast mingil põhjusel lahti... Pull on see, et vaevalt nädal tagasi kontrollisin neid pooltelgi :)

Nüüd, kui tahtsin kiiremat kiirendust teha, siis lendas pooltelg küljest ja tõmbas difri kaasa...

Ah, oligi vana see differ. Ja blokki ka polnud...

Igatahes, suured tänud Mihklile, kes varjualust pakkus :)

Loodetavasti ei viida hommikul prügiga ära :respect:

Mul on ka ühe korra pooltelg diffri küljest lahti tulnud. Midagi ta ära ei lõhkunud ja kõik poldid olid kah alles (juhipoolne poolass ja jäi sumpsitoru peale toetuma). Aga ühe poolassiga sõitmise peale hakkas LSD küll libisema - tunne oli nagu oleks sidur libisema läinud... :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.