Hüppa postitusse
  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_19724
Täitsa kobe on see auto. Kui saaks talle veel selle M-Tech I ringi külge ja veel tervinisti mürkroheliseks siis oleks väga popp. Järgmisele BMW Cup-ile tuled siis sellega?

Kui ma nüüd teda laupäeval raplas ära ei lõhu, siis tahaks tulla jah :)

Muidu, M-Tech1 on olemas. Vajab aga tugevalt ravi ja viitsimist...

Ja värv on ka plaanis, kunagi... Aga enne tuleb veel puur saada :D

Igastahes, asjast kah.

Kallasin Liqui Moly RaceTech GT1 10W60 õli täna mootorisse.

Sellele eelnes mootori sisepesu ja korduv filtrite vahetus kah. Lõpuks sai ilus ja hää küll :)

Muide, võrreldes selle Mobil1 10w40 solgiga, mis seal enne oli, tuli õlirõhku nii külmalt kui kuumalt tühikäigul 1bar juurde.

comment_19716

Siis võib olla küll. Ega neid M-Tech I ringe siin palju pole liikunud ja mürkrohelist värvi sirgeid küljelaiendeid veelgi vähem aga Xjan ostis selle auto ilma esilisata, kuhu see oli juba varem kadunud - ei tea...

* mulle veel meenub et selle auto tagastange lisal olid vist kärukonksu avad sees.

  • Autor
comment_19709

* mulle veel meenub et selle auto tagastange lisal olid vist kärukonksu avad sees.

Ja hästi koledasti lõigatud veel :D

Ühesõnaga, tundub, et auto vana ring on tagasi. 8)

Küll kordades hullemas seisus ja kipsikruvidega tuunitult, aga no loodame parimat...

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_18580

EBK Cupi 'carnage' ja sellele juba eelnenud geneka jamad on nüüd lõpuks lahenduse leidnud.

Poleks elu sees uskunud, et ühe genekaga nii palju möllamist võiks tulla. Arvasin et ostan romulast 300-500 eest uue geneka ja asi valmis... aga lõpuks tuli selle "uue" hind kõrgem kui poeuuel. :evil:

Raisk, oleks kohe poodi läinud, oleks väga palju närvirakke alles. :lol:

Seda genekat sai vist kas 3 või 4 korda romulas vahetamas käidud, 2 korda algosadeks lahti võetud, laagrid, kollektorrõngad, harjad ja pingeregulaator vahetatud ning keevitatud. Müstiline lihtsalt :) Endal on ka juba naljakas.

Vähemalt nüüd on üks genekas varuks..

Teine sürrealism oli 300km sõitnud Grafi veepump, mis lihtsalt hakkas simmeri vahelt lekkima. Sellega läks õnneks lihtsamini, asendasin ta uue Grafi veepumbaga. :)

Loodame, et see jääb pidama...

Kolmas häda oli siis 500km sõitnud originaalne bensiinipump, mis lihtsalt kokku jooksis peale kahte kurvi Audrus.

Selle asendasin Ford Escort RS Turbo kütusepumbaga :D

Ei raatsinud nii väikese võimsuse tarbeks mingit tjuning pumpa osta.

Ja nüüd võin ma rahumeeli väita, et mu bensiinipump teeb kõvemat häält kui mõne mehe Hyundai täisgaasil ;)

Hetkel proovin natuke süütekaarti näppida ajus. Loodan, et sealt leiab mõne kadumaläinud setuka üles.

Kui kellelgi vihjeid M50 süütemapi osas, kuulan huviga :) Düno oleks muidugi hea lahendus, aga selle dünoraha paigutamiseks on tuhat muud kohta enne..

Segu sai eile seadistatud enamvähem 13.2 peale, mõnes punktis läheb 13.5 kanti, aga väga ei tahtnud enam õhtul terroriseerida inimesi. Üldiselt on see JAW Wideband lamda kontroller üks paras õudus...

Eks üritan logi järgi neis punktides kütust juurde anda.

See 13.2 peaks olema vast kõige mõttekam segunumber ühele vabalthingavale...

Hah, peale 300+ hp turbokaga paugutamist tundub see ront ikka kole aeglane :)

  • Autor
comment_18577
Närvide säästmiseks on lihtsam kohe Innovatesse investeerida.

Sa oled nagu katkine plaat :lol:

Ma olen seda juttu juba 100 korda kuulnud...

Küll ma selle innovate hangin, kui vajadus tekib.

Praegusele vabalthingavale stokk mootoripasale on see JAW hea küll ja rohkemgi veel.

Paras oleks seda NB lamdaga üldse kasutada.

  • Autor
comment_18575

esiteks, selle mootoriga ei juhtu essugi ka 14.7 segu juures.

seda on juba proovitud ju.

Aa ja lisaks, ja kui pump lendas, siis pidi see segu põhjagaasiga ikka korra väga ägedaid numbreid näitama.

teiseks, kui ma nb lamda järgi keeran 800 ja rohkem millivolti, siis on segu täpselt sama hea, kui praegu :lol:

kolmandaks, 50 aastat on lõhna, küünalde ja tunde järgi timmitud autosid üle maakera. ka ülelaadimisega autosid. See on puhta sinu mure, kui sa ilma lambda sensorita hakkama ei saa.

Ma ei ole kunagi väitnud et lamdast kasu ei ole, muidugi saab tänu sellele kõike palju kiiremini, mugavamalt ja täpsemini teha aga väita et ilma wb lambdata auto laiali käib on küll idiootsuse tipp.

comment_18571

Üks asi on karpamootorit seadistada ilma lambdata, teine asi on progetava ajuga turbokat seadistada segu ja temp jälgimise võimaluseta.

Hakkame E28 peal katsetama? Viskan sinna mingi lambi küttetabeli sisse, kus segu eri pööretel meeldivalt kõigub.

Vaatame kas paned asja lõhna järgi nii seadesse, et segu ilusti ühtlane oleks.

Laialimineku segu puhul on oluline ka koormus.

Vaevalt sa 5-endaga põhjagaasi pumba koolemise hetkel harrastasid.

Minu poolest võite pimesi ka mootoreid seadistada, täiesti isiklik mure.

  • 4 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.