Hüppa postitusse
  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_22741

JAW-iga oli alguses seadistamisel suti probleeme, a ei midagi ületamatut.

Asjast lihtsalt tuli aru saada süviti.

Osad probleemid on tegelikult MS-i taga kinni. Aga ka neist saab jagu.

Tikud on hetkel kinnitamata, ei näinud esialgu vajadust. Tahan võibolla rummud varsti uued osta... Siis peaks lisavaeva nägema.

Päritolu on DB-HP. Tükihind oli vist 40, kui ma õigesti mäletan.

comment_22738
Mutrite toetuspind täpselt sama suur, kui sul poltide puhul :) Mis neis erinevat peaks olema sinu arust???

See ava, mis veljes poltide jaoks on, see ei ole ju ühe suure läbimõõduga terves ulatuses. Veljepoldi pea on ju tavapärasest poldist erinev. Kui panna veljed alla tavapoltidega siis ei saa need sama suure toetuspinnaga velje vastu minna.(?) Sama siis ka mutrite puhul.

imho. :oops: :?

  • Autor
comment_22718

Tegemist on ikka spetsiaalsete veljemutritega :)

Ei tulnud mõttessegi sellist pornot teha, nagu tavamutrite kasutamine!!!

Tegin uue õhuvõtu ka valmis, gaasi andes tulevad nüüd üsna toredad hääled kapotialt :)

Aga jah, 3 velge neljast on all hetkel

Ühega läks sutsu nihu, nihumineku saab ehk homseks ära parandatud.

Siis saab LÕPUKS sõitma minna

Õhutasin pidurid ära. proovisin ka korra garaaziees...

Esimesed peavad küll :)

Tossu tuli piisavalt... ja mitte sidurist :D

comment_22717

Jaw-i saab enamvähem normaalselt toimima siis, kui sul on ka nö. lõppkasutaja WB komplekt

millega JAW-i kontrollida saab, kuna algul näitas ta õpetuse järgi sättides migni hetk parajalt mööda segu.

Kuskil oli väga ilusti öeldud, et miks ma pean riskima oma $20k daala maksva mootoriga

mingi $100 daala maksva WB-ga säästes korralikust asjast $100 daala.

Kuna ma olen igasugu DIY asju katsetanud siis olen hakanud kohati eelistama lõppkasutaja produkte,

millele saan 100% kindel olla.

Kuigi ka mul vedeleb üks osaline JAW kit kodus lauapeal.

  • Autor
comment_22713

Ei mäleta, et mul oleks probleeme olnud nende kruvimisega :roll:

Ilmselt on ikkagi asi selles, et kui paaki ei ole, siis saab teiselt poolt läheneda ja on rohkem ruumi. Eks mõnikord vaatan üle asjad.

Sild on niikuinii regullimata. Ja seal on paar möödalaskmist, mis kõrvaldada. Saab veel palju otsa vaadata :)

Eile õhtul kruvisin.

Kui paagi poolt läheneda, on ruumi s*taks :D

Ma arvan, et sa pead ka paagi pagassi kolima :lol:

comment_22712

No kui mind poleks olnud, oleks su JAW siiani paar ühikut mööd, parimal juhul ühik.

Mul on tekkinud juba omad kogemused ajude ja wb-de vallas ja mind ei ole mõtet

veenda minigte X produktide superheaduses.

Räägime sellest siis kui olete 10 autot näiteks selle MS-i ja JAW kombona tööle pannud

ning ka hiljem on tõestatud seade sobivus mõne dynostendis kasutusel oleva WB-ga.

Üksiküritajale on asi muidugi fun ja huvitav aga kui pead seda tihedalt tegema, siis tüütab ära,

et iga kord enne seadistama asumist paranda 3 päeva asjatundmatutte ja mingite imeodavate produktide vigu.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_22176

Mihkli ülisapise posti peale ei osanud ma muud teha, kui autole M-Technik 1 spoileriringi soetada 8) :lol:

Puudu on veel tagumine tiib ja põhjaalused vidinad.

Usun, et põhjaaluse teen ise, hakkan carboniga katsetama... või kui raha enne otsa saab, siis lihtsalt klaasriidega.

  • 3 kuud hiljem...
  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20261

vahepeal on aeg lennanud ja ma pole jõudnud selle autoga tegeldagi :)

Täna siis tegin pagassile põhja alla ja vedasin benapumba juhtmed ja tasemeanduri juhtmed ära.

Paigaldasin JAZi paaki ka tasemeanduri ära...

Paagi aluseks ja veokolmnurga tegemiseks on 30x60mm nelikantprofiili vaja, 6 meetrit. Kellelgi pakkuda?

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19885

vahepeal on nii lood saanud, et pagassis ilus paak.

img_7254.jpg

ja vedamiseks kolmnurk

img_7255.jpg

ja istumiseks pehme iste

img_7267.jpg

katsumiseks pehme rool :)

img_7261.jpg

Tegelikult said katalüsaatorid ka vahelt välja lõigatud... ja asendatud toruga.

Nüüd võiks sõita-sõita-sõita. Ammu ära unustanud selle ameti vist.

Hääl on mõnus :)

  • Autor
comment_19740

Madalamaks praegu ei saa...

Tagavedrustus on tegemata veel.

Eest võta aga mutter pihku ja kruvi :D

aga sellel pole mõtet enne seda, kui saba järgi tuleb.

Raskuskese, ma arvan, on mul piisavalt madalale viidud.

Karteripõhja ja roolilati vahe on näiteks 1mm

comment_19736

Need funktsioonid kaasnevad ikka programeeritava ajuga.

Launch control on hea startimiseks, saab pidamise piirilt iga kord startida ehk siis ette antud pöördelt.

Flat shift on vajalik ilma gaasi maha laskmata käiguvahetuseks, et käiguvahetused kiiremad oleks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.