Hüppa postitusse

325i 24v MSEFI '85 - Mart

  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

palju need coiloverid maksavad?plaan endal ka korralik vedrustus alla panna.võid ka ps panna kui siin ei taha.

oleks tänulik vastuse eest!!

Täna siis saabusid tagumised Coiloverid. GAZ Shocks. Pildid õhtul. Fotokal on akud tühjad :D

:;): Reno

::D: seda peab tegema jah :D

  • Autor

img_7062.jpg

img_7065.jpg

Lisaks sain ka mõned piduritorud paika ja hüdraulilise kässari kokku.

img_7058.jpg

img_7059.jpg

üritasin tagaistme alla torud nii väänata, et pärast iste ka peale EHK õnnestuks panna. Pereauto siiski ju ;)

  • 2 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Vahepeal on hangitud esimesed Koni amordid.

Velgede vaheflantside materjal ostetud ja treiali kätte toimetatud - ehk saab augustiks kätte :D

Lisaks on kütusesüsteem kokku aetud ja lekked kaotatud. Teen ühe katse - jätsin paagi seestpoolt katmata, vaatame, kaua vastu peab, enne läbiroostetamist :)

Põhimõtteliselt võiks esimese proovitiiru teha, kui auto megasquirdiga käima saaks. Seniajani ei kipu see õnnestuma :roll:

Tellisin ka WB lamda DIY kontrolleri, see saabub ehk paari nädala jooksul...

Muud nagu polegi :)

Kas originaalpaagid on seestpoolt kaetud?

Usun et se läbiroostetamine võtab aastaid ja saab toimuma väljastpoolt sissepoole kuna ka bensiin määrib mingil määral, või plaanis etanooli pealt sõitma hakata? :)

Miks MSiga käivitumine ei õnnestu?

pane palun mingi hind, millega mullegi väikese paagi oleksid nõus valmistama :) (20-30L....bena hind ju nii hirmus kõrge :D )

Erinevate foorumite põhjal on jäänud mulje jah, et härra E85 või etanooli peale minna plaanib.

Või siis ehk milleiganes peale, mis heleda leegiga selles lambis põleb :)

Miks mängida lolli mingi mädaneva ebaturvalise metall paagiga, kui on olemas väga heade hindadega fuelcell-id?

Mardil olid selleks omad põhjused mida ma ei mäleta aga ma mõtlen lihtsalt üldisemalt.

MS-iga ei käivitu sest kuskil on vist mingi kala.

Samas kõik peaks õige olema.

Tuleb viga otsima hakata.

Aju testisin üle ja see vähemalt nüüd toimib ilusti.

Paneb külge ja proovib uuesti.

  • Autor

Õhtul proovin aju jah uuesti. Eks ma pean Mihkli tehtud aju confi üle kontrollima :D

Aga paagi kohapealt. Paljud odavad paagid ei "ühildu" alkoholidega...

Lisaks need toredad lekked, mida nähtud ja millest kuuldud on nende odavate paakidega... :roll:

PS. mul oli veel sügisel üks JAZ-i fuelcell garaazis, mis oli lihtsalt lõhki läinud.

Jajah, kellel meil küünalt polnud mida pooli otsa toppida.

Üldse hui snajet miks see läbi kärssas, sa polnud teda vastu korpust ka tõmmanud, et jahutus effekt oleks.

Koos jahutusega suudavad need VB921-ed nii mõndagi üle elada.

See on väike kaotus enivei ja mind pole mõtet selles süüdistada.

Kes niiviisi joota oskab? :)

Toredasti põlenud, ei olnud vist väga keeruline viga otsida :D Ilmselt 1 põhjus, miks ei soovitata neid FETe MSi plaadile joota (Nagu mu soomest tulnud MSi omalooming prototüübil oli)

Kui 6x coil on plugi kasutad siis pidid vist mõnest väljundist loobuma? mis lisad su MSil muidu veel on?

Sama teema nagu 6sil wasted spark.

Need cop-id töötavad wasted spark re¾iimis.

Muud moodi ei saakski kuna puudub nuka sync.

  • Autor

Üldiselt vahet pole, kulud pole suured. EHK :D

See lisaplaat on minu joodetud. Proto plaadi peale. Kuna antud hetkel ei õnnestunud kusagil soodsa hinnaga PCB-d teha lasta...

  • Autor

Nii, auto käib praegu, mingis seisus...

Ladusin praegu tagasi originaalaju. Vaja mõndasid asju testida...

Tegin täna väikse ringi kah... Sidur on libisema hakanud, lisaks tundub, et tagasilla seaded on praegu väga puu taga... Pidamist 0. Isegi 4-nda käiguga umbe 120 pealt sain külje ette. A noh, märg oli kah.

Kuu lõpus peaks tulema velgede vaheflansid kah. Siis saab esimesed püstakud kokku laduda :) Ja suured pidurid igalepoole alla..

Siis jäävad veel tagumised coiloverid alla panna. Plus suur hunnik igasugu viimistlemisi ja tegemisi ja sättimisi.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor

Niisiis.

Tänaseks auto käib MS-iga. Esmane seadistus ka tehtud. Liigub küll.

Huvitavamad asjad kapoti all:

* Audi V6 coilpack

* Denso küünlad, millel saab "mutrid" otsast maha keerata, et juhtmed panna

* Launch control / flatshift

* Custom solgitoru - selfmeid sisselasketorustik :D

* JAW DIY WB lamda kontroller + LCD display

Kapotiall on vaja veel õhuvõtt paigaldada ja juhtmestik korralikult kinnitada.

Eile õhtul ladusin ka uue esivedrustuse alla.

Päris lahe jäik ja madal jäi.

Spec siis esisillas:

* Koni sport short amordid.

* Lühikesed põhjalöögipuksid, modifitseeritud.

* 600lbs/inch ehk ~105N/mm 2.25'' vedrud

* Custom coiloverid

* Uued Sachs amordilaagrid

* Uued 288x28mm pidurikettad, modifitseeritud

* Brembo 4-kolvilised pidurisupportid, modifitseeritud

* Uued RH piduriklotsid

* Uued piduritorud, uued pidurivoolikud

* 30mm custom veljeflansid, selfmeid. ~750grammi tükk.

* 16'' racing veljed

* 215/45 R16 rehvijuustud :lol:

Tagasillas (Sellest nimekirjast on veel coilide paigaldamine ja amordikannude ringitegemine ootel) :

* Gaz 2-way coilovers

* 400lbs/inch ehk ~75N/mm vedrud

* Ümberehitatud amordikannud

* Jäik tagasillatala ja difrikinnitus. Tala 12mm kerele lähemal, võimaldades suuremat madaldust

* Reguleeritav kokkujooks ja rattakalded

* E28 difrikaas

* Suvalise ülekandega suvaline differ :lol: - luban, see muutub :)

* 294x19mm kettad

* e34 M5 supportid

* RH uued klotsid

* Uued piduritorud ja voolikud

* Custom 30mm veljeflansid, selfmeid

* 16'' racing veljed - alla mahuvad ka 15'' veljed, näiteks dragislikkidega :)

Väike komment selle asja kohta:

"* Jäik tagasillatala ja difrikinnitus. Tala 12mm kerele lähemal, võimaldades suuremat madaldust

* Reguleeritav kokkujooks ja rattakalded"

Minu autol sama asi. Aga reguleerimiseks ligipääs õõtsa välimistele poltidele on praktiliselt null tänu sellele et sillatala on 12mm originaalist kerele lähemal.

  • Autor
Väike komment selle asja kohta:

"* Jäik tagasillatala ja difrikinnitus. Tala 12mm kerele lähemal, võimaldades suuremat madaldust

* Reguleeritav kokkujooks ja rattakalded"

Minu autol sama asi. Aga reguleerimiseks ligipääs õõtsa välimistele poltidele on praktiliselt null tänu sellele et sillatala on 12mm originaalist kerele lähemal.

Aga mul pole bensiinipaaki "jalus" :)

Ma küll täpselt enam ei mäleta aga ma arvan et seal jäi üldse kere ja mitte paak sellele teemale ette...

  • Autor
Ma küll täpselt enam ei mäleta aga ma arvan et seal jäi üldse kere ja mitte paak sellele teemale ette...

Ei mäleta, et mul oleks probleeme olnud nende kruvimisega :roll:

Ilmselt on ikkagi asi selles, et kui paaki ei ole, siis saab teiselt poolt läheneda ja on rohkem ruumi. Eks mõnikord vaatan üle asjad.

Sild on niikuinii regullimata. Ja seal on paar möödalaskmist, mis kõrvaldada. Saab veel palju otsa vaadata :)

Kas mutrid tsentreerivad veljed korralikult? Kui palju toetuspinda mutrid saavad üldse koonuse kujulises pesas?

  • Autor

Velge tsentreerib ikka keskava. :)

Mutrite toetuspind täpselt sama suur, kui sul poltide puhul :)

Mis neis erinevat peaks olema sinu arust???

Flansid 30mm paksud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.