Hüppa postitusse
  • Vastuseid 393
  • Vaatamisi 74,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_28940
autost pilte ka on? tehtud töödest? :D näitad äkki teistelegi

polegi nagu midagi näidata praegu

paremat esinurka vahetasin... peale seda tuli kähku kokku laduda ja välja visata, et e36 laiali lõhkuda...

eks, kui mootorivahetuseks läheb, saab pilte kah...

edit: kui keegi tahab nädalavahetusel kitsas garaazis ajaviiteks e36-t lõhkuda, siis on oodatud :D

Tasuks nelipakk või mitu :)

  • Autor
comment_28932

tahtsid ka nende venkude käest seda osta? :)

Hea et ei ostnud, säästsid tublisti närve :D

igatahes, käisin just e34 karteripõhjal ja pumbal järel...

Asi mis ununes, oli õlivarras koos oma toruga... aga ma loodan, et isegi kui ei leia seda, lahendab mu leidlikkus probleemid :D

edit: ei jõua ära oodata, millal e36 kere jalust ära saaks :?

täiesti masendav... kuna mul ta dokumente eriti ei ole, on lahtisaamine suht probleemne :oops:

  • Autor
comment_28929
Mul maybe isegi on õlivarras ja selle pesa olemas.

Ei mäleta kas andsin need kaasa karteripõhjaga.

Samuti on olemas ka see plekk mis käib väntvõlli ja karteripõhja vahele.

see oleks küll tore uudis :)

Plekk peaks olemas olema. kui mu silmamälu mind ei peta nüüd...

ja selle kerenumbrite viilimise kohapealt. Sellega peab tegelema... mul tõesti ei ole aega ja tahtmist...

comment_28928
tahtsid ka nende venkude käest seda osta? :)

Hea et ei ostnud, säästsid tublisti närve :D

tahtsin jah aga mul on siin endaga läbisaamisega tõsised probleemid, ei suuda otsustada mida teha kas ehitada touringut või minna usaraua peale üle, hing ihkab v8t.

  • Autor
comment_28918

tahtsin jah aga mul on siin endaga läbisaamisega tõsised probleemid, ei suuda otsustada mida teha kas ehitada touringut või minna usaraua peale üle, hing ihkab v8t.

bmw-l on ka toredad v8 mootorid :)

aga asjast ka...

kuna mul on aut. kastiga masina jahutusradikas, ja "elu lõpuni" ma niikuinii ei plaani automaatkastiga sõita... sedaenam, et lund ei paistagi tulevat :cry:

siis leian, et sinna radikasse võiks tulevikus mõne muu õli saata :D mootori oma siis... on keegi näinud mingeid lahendusi, kus m50 õli jahutatakse? kusagilt on meelde jäänud mingi killuke, et S50 mootoril on cooleri väljavõtuga õlifiltrikorpus? vastab see tõele? kas selle leidmine ja paigaldamine m50-le ka võimalik võiks olla?

otsin ka ketastega sildasid... kui kellelgi üle, sis pakkuge :)

lisaks andsin polypukside hinnapäringu sisse... aga neid ei saa osta enne, kui õiged silladetailid käes...

  • Autor
comment_28905

karta on, et see filtripütt maksab hingehinda...

ehk õnnestub m50 oma kostitada mõne auguga, et õli välja lasta :D

Terv,

Mart

muudan vana posti: midagi eriti tarka öelda polegi...

Täna tõin pässalt bemmi jälle garaazi juurde... päris jube oli sõita :D väljas hanges seisnud, vett oli sisse sadanud. sissepoole oli kojamehi vaja...

pidurid ka ikka õhutamata :D

vähemalt on nüüd korralikud sillad olemas :) loe: tagasillale kettad...

katkusin ka ukselukud eest ära... üritaks need "tuunida" töötavaks selle süütevõtmega, mis mul on...

lisaks mõtsin, et peab ninaraami tegema poltidega käivaks, oleks mootori kallal lihtsam tööd teha, ja kuna niikuinii veel keevitada vaja, siis miks ka mitte kohe ära teha.

nädala sees loodan garaazi ära koristada, nädalavahetusel m10 vähemalt maha tõsta...

kasti suhtes ei ole ikka veel otsust vastu võtnud. pakuks ometigi keegi getrag 260-t normaalse hinnaga :)

  • Autor
comment_28900

eile õhtul siis teleka vaatamise kõrvale lammutasin ukselukke...

kolmest lukust, mis tundusid välisel vaatlusel "enamvähem", sain kokku täpselt ühe, ja sellegi hädise...

nüüd siis saab vähemalt juhiust lukku panna.

kõrvalistuja poolsel murdsin hoova luku küljest maha, las siis käib tühjalt ringi, vähemalt ei saa keegi sisse.

üritan täna viitsimist leida ja pagassi omaga sama teha :)

  • Autor
comment_28878

nii, lukud said kokku ja külge...

masin ka garaa¾i...

müstiline mootor, mida s*tem ilm ja mida tühjem aku, seda paremini käima läheb... sügisel oli tõsine probleem, et käima saada... praegu läheb poolsurnud akuga poolest pöördest - aku ei jõudnud enam mosse mootorit ringigi vedada :D

suurest igavusest katkusin paar liistu küljest ja pressisin esiklaasi välja... kuradi tõhk läks puruks :D kätte sain kenasti, a kuna garaa¾ igasugu träni täis, siis ümber auto ukerdades sai pihta...

hädasti on vaja laoruumi kus träni hoida!!!

kui kellelgi pakkuda, andke teada :)

  • Autor
comment_28870

kas keegi kusagil on näinud mingeid vahvaid koopalaiendeid, mida e30-le külge pookida võiks.

siiani plaanisin midagi m3 stiilis laiendid teha...

aga kuna neid on nüüd eestisse liiga palju ilmunud, siis jääb ära.

tegelikult tahaks neid laiendeid vist ainult tagasillale...

ette võiks paana need ainult stiili hoidmise pärast...

  • Autor
comment_28851

eile kruvisin kasti m50 küljest maha...

Kast, milles venkude jutu järgi ei pidavat õli olema, lekkis mul terve garaazi põranda õliseks...

ja getrag260, mille tõin, lekkis muidugi peugeot pagasniku õliseks :evil:

eile õhtul tuli hull tuju proovida lund...

kleepisin siis esiklaasi ette teibiga ja läksin trollide lõpp-peatusesse sõõrikuid tegema :D siledate suvekummidega oli seda suht tore teha 8)

igatahes, peab kähku m10 maha võtma, muidu kaobki isu mootorit vahetada ära... :wink:

  • Autor
comment_28840

eile tõstsin m50 lõpuks pukki, et kruvima hakata...

kruvimiseni lõpuks ei jõudnudki... terve õhtu läks aega, et see kuramus sinna puki külge kinni saada...

ja maitea... ei paista see pukk just väga kindel olevat :D

ööseks viskasin igaksjuhuks lauajupi alla...

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_28697

kas m10b18-l on õhutusnippel ka kusagil, et veesärgist õhku kätte saada? ei ole ju?

Omast arust õhutasin hästi... aga tutkit... natuke aega kohapeal käib, siis loik all... ja sõites ka aur taga...

homme hangin uue termostaadi ja üritan e36 radika ka ette pookida.

Kuigi termostaati ka nagu ei kardaks... radika sain soojaks...

kui see kõik ei aita, üritaks ventika siduri kinni keevitada...

kui see ka ei aita, jääb vist nädalavahetusel jäärada sõitmata :D

aa... ja tegemistest: täna pookisin esiklaasi ette, õhutasin pidurid ära, pistsin talverehvid alla ja käisin tiiru tegemas.

täitsa sõidetav... puksid kolisevad suti palju ja ilma mürasummutuseta suht lärmakas ka... aga lohutuseks võib öelda, et pidurid on väga head :)

aga see ei olegi limusiin :D las lärmab.

homme lähen regan ta lõpuks ära ning üritan kindlustuse saada... siis võib natuke aega nautida lumeolusid, enne kui uuesti laiali võtab!

Mart @ loeb tänase õhtu kordaläinuks.

  • Autor
comment_28679

niipalju siis sõitmisest.

jahutusvedelik suutis kaduda mootorist umbes 10km jooksul. - süsteem täiesti kuiv. startisin külmalt... kuhu ta kadus, kurat seda teab... :shock:

enne kui jaole sain, jõudis temperatuuriosuti ilusti lõppu...

mootor küll käib, ja ilma eriliste häälteta aga mina temasse enam ei usuks :roll:

täna tellisin endale ka shortshifteri ja õliradika ära...

shortshifter läheb arvatavasti e30 külge, aga radika kohta veel ei tea, paar põrnika mootorit ootavad ka lisaradikat :D

  • Autor
comment_28671

raimole vastuseks: shortshifterit pakub Olavi 425.- eest. ei viitsind rohkem mõeldagi...

crispile: ausaltöeldes mul sellest m10-st suva... huvipärast tahaks välja uurida jah, et miks ta kuivaks jäi...

lõdvikud terved kusjuures, ja nähtavat leket ei leidnud.

m50-ga sama viga ei tee, et kontrollimata mootoriga sõitu...

nüüd kohe ühte garaazi vaatama, laoks endale.

  • Autor
comment_28648

nii, üks uudis...

Olen vahepeal hakanud blogi pidama :)

võinoh, sellest loodab välja kasvada tulevikus portaalihakatis, kuhu kogunevad erinevad pildid, vahvad uudiskillud ja palju juttu enda autodest...

Edaspidi võib suuremaid uudiseid minu bmw, vw transporteri ja muude huvitavate liikurite kohta lugeda sealt.

Lisaks ka vahvamad uudiskillud laiast maailmast... lihtsalt asjad mis endale silma jäänud ja huvi pakuvad.

Pikemas perspektiivis üritaks kokku koguda (omadest kogemustest siis) igasugu tehnilised nõuanded ja kogemused erinevate seadmete-tehnikate-vidinatega... mida ikka autodele külge kruvitakse :)

Praegu veel suht tühi... Blogis paar asja lugeda, aga mitte eriti...

aga asi paraneb loodetavasti juba täna.

LINK: http://mart.isa-geek.net/blog

  • 2 nädalat hiljem...
comment_28547

Need õlivanni ja väntvõlli vahelised plaadid olid minu ja Raimo mootoritel vähemalt erinevad.

Ei välista, et see mootori aastaarvus näiteks kinni on.

Raimo oskab ehk rohkem sellel teemal kommenteerida.

Samuti pole rooligardaani ära võtmiseks vaja maha võtta pidurivõimendit :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.