Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_112053

Jah.

 

 

Auto läks Norrasse mehe kollektsiooni kellel on palju erinevaid e30-d, neist mitu M3-d jpm autosid. 

 

Siinkohal vabandan Eesti autoentusiastide ees, et autot Eesti lehtedel ei müünud, kuna lihtsalt ei viitsinud mingite kruvikeerajaga kõvatajatega tegeleda, kel nagunii pappi pole et seda autot osta. Need kel rohkem raha taskus vaatavad nagunii ka mobile.de üle, kus see auto müügis oli. 

 

Ma siinkohal paneks kirja väikese soovituse neile, kes vb olla loodavad autot Saksamaale müüa. Nimelt ei julge nad siit USSR-ist masinat osta, kui pole ette näidata Saksa TÜV paberit v dokke. Mulle kirjutas 5 inimest Saksamaalt, kes olid nõus auto ära ostma kohe, kuid kuuldes, et mul pole Saksast ühtegi dokumenti alles saatsid kohe pikalt !

 

Skandinaavia maades peab importides maksma makse seega auto peab olema tunduvalt odavam, kui nende enda riigis müüdavad. Mu auto oli müügis ka mitu kuud 1000-2000 kallimalt, kuid siis oli huvi täiesti 0. 

 

Kokkuvõttes sain kogu auto ehituseks-ostuks kulunud raha tagasi ja väikese soojamaa reisi jagu pealegi  Sõitsin temaga 70 000 km maha. Lisaks sõitis auto ringiga läbi Müncheni ka Norrasse kohale.

 

 

Tänan kõiki, kes kaasa elasid ja antud teemasse kirjutasid. Leidsin siit klubist mitmeid sõpru ja kindlasti käin üritustel edasi ! 

 

Kuna paljud on küsinud, mis saab edasi siis hetkel kavatsen kindlasti vähemalt aasta hobiautondusest puhata ja mitte mingit jama kaela osta. Vaatab 2018 mis saab :)

 

 

 

 

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_112106

Sellel hallil emmil on 580hp S14 peal, vaevalt minu vanaga kuskil kaabekat laskmas käib :D:D niisama omamisrõõm ja kui tüdineb Norras kohapeal ka tore müügirõõm, sest seal õnnestub teda tunduvalt kallimalt müüa.

 

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.