Hüppa postitusse
Postitatud

Tere,

Soovitage, milline oleks parim mootoriõli m20b25 mootorile.

 

Risto

Esiletõstetud vastused

5w30, 0w30, 0w40, 5w40, vastavalt eelistusele.

Sertifiikatsioon bmw longlife -04, ll-01 või ll -98 peaks potsikul peal olema.

Mina panin autosse Castroli 0w40, sest kavas jäärajal ka sõita. 

Külma mootoriga sa vaevalt jäärajal sõidad, seega on 0w õli kasutamine vanal mootoril suht mõttetu ja pigem kahjulik. Kvaliteetne 10w õli on talvel samuti piisavalt vedel. 

C4V6 (a.k.a Tanel) oskab sulle head asja soovitada ja mõnusat hinda reguleerida

  • Autor

5w30, 0w30, 0w40, 5w40, vastavalt eelistusele.

Sertifiikatsioon bmw longlife -04, ll-01 või ll -98 peaks potsikul peal olema.

Mina panin autosse Castroli 0w40, sest kavas jäärajal ka sõita. 

Kas 0w ja 5w ei ole mitte pigem uutematele masinatele?

minul on stroker 2,7l ja kahjulik ta kindlasti pole.

Mootor vaevalt 20 tuhat sõitnud.

0w selleks, et talvel külmkäivitusel ja poolsooja mootoriga pöörded väga halba ei teeks. 

Strokeril kombeks väga varakult max nm kätte saada, mis tähendab et kogemata isegi võib ta kiirelt pöörde üles lüüa. 

Esimese käiguga suhteliselt keeruline startida ja siis pöördeid alla 3 tuhande hoida kuni sooja mootorini.

 

Eks igaüks eelistab ise, aga poolsünti ma kindlasti sisse ei paneks, kui just mootor ei leki.

Mul on Castrol Magnatec 10W40 enda auto mootoris. Alati seda kallanud sisse. Sõidan sellega muidugi ainult suvel

Vaevalt tehasest väljaveerenud rullidelegi mingit 0w30 sisse kallati. Pealegi on 25 aastat erinevate liikuvate osade tolerantsid kõvasti suuremaks teinud, mida mingis piiris suurema viskoosusega õliga parandada saab.

Millegi tõttu on tekkinud selline uskumus, et mida "vedelam" ja "täissünteetilisem", seda parem. Tegelikult tuleks lähtuda reaalsest kulumisest ja sellest, kas sinu vanad tihendid üldse peavad sellist superkallist õli kinni hoidma. Teisisõnu, lekkima ja kolisema võibki hakata tänu valele õlile. Lisaks veel suurenev õlikulu või muud sümptomid. M20 mootoril pole hüdrokaidki, vtecist rääkimata, mistõttu sellega suht vabad käed.

Ja need, kes mootori liiga tihkeks on ehitanud - ei aita siin super 0w60 ka, kui ikka külmalt paugutad.

Talveolusid ei mäleta aga suvel rajal hullates kolib mul M42 õlitemperatuur 120 kanti ilma lisajahutuseta. Viimase aasta või rohkem olen kasutanud LiquiMoly 10w60 by Tanel. Kui järjepidevalt pähe ei talla siis 10W40 peaks paras olema.

Kasutanud nii kõigile audidel kui ka bemmidel 10w40 õlisi (erinevate firmade omasi, keskmisest hinnaklassist)... Ei tea kui hea see on, kuid siiani mootorid on töötanud... Ja minu arusaamise järgi ei tasu ühegi õli ega mootoriga külmalt paugutama minna ja turbo masinaid kohe peale paugutamist seisma jätta....

Muudetud , muutis zaddam

Ma seda sama sisse kallanud enda autode M20 mootoritesse 5 aastat juba, toimib.

 

 

E36 M43 sõidab samuti sellega ;)

 

Mõistlik hind ka :)

10W-40 on hea valik, mis sobib ka talvel.

 

Kui Sa ainult suvel sõidad, siis võid midagi viskoossemat panna. Näiteks mina kasutan Motuli 15W-50 õli M20-s. See oli mul ka M42 sees.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus