Jump to content
  • 0

Õlivahetus


risto21

Question

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Külma mootoriga sa vaevalt jäärajal sõidad, seega on 0w õli kasutamine vanal mootoril suht mõttetu ja pigem kahjulik. Kvaliteetne 10w õli on talvel samuti piisavalt vedel. 

C4V6 (a.k.a Tanel) oskab sulle head asja soovitada ja mõnusat hinda reguleerida

Link to comment
Share on other sites

  • 0

5w30, 0w30, 0w40, 5w40, vastavalt eelistusele.

Sertifiikatsioon bmw longlife -04, ll-01 või ll -98 peaks potsikul peal olema.

Mina panin autosse Castroli 0w40, sest kavas jäärajal ka sõita. 

Kas 0w ja 5w ei ole mitte pigem uutematele masinatele?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

minul on stroker 2,7l ja kahjulik ta kindlasti pole.

Mootor vaevalt 20 tuhat sõitnud.

0w selleks, et talvel külmkäivitusel ja poolsooja mootoriga pöörded väga halba ei teeks. 

Strokeril kombeks väga varakult max nm kätte saada, mis tähendab et kogemata isegi võib ta kiirelt pöörde üles lüüa. 

Esimese käiguga suhteliselt keeruline startida ja siis pöördeid alla 3 tuhande hoida kuni sooja mootorini.

 

Eks igaüks eelistab ise, aga poolsünti ma kindlasti sisse ei paneks, kui just mootor ei leki.

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • 0

Vaevalt tehasest väljaveerenud rullidelegi mingit 0w30 sisse kallati. Pealegi on 25 aastat erinevate liikuvate osade tolerantsid kõvasti suuremaks teinud, mida mingis piiris suurema viskoosusega õliga parandada saab.

Millegi tõttu on tekkinud selline uskumus, et mida "vedelam" ja "täissünteetilisem", seda parem. Tegelikult tuleks lähtuda reaalsest kulumisest ja sellest, kas sinu vanad tihendid üldse peavad sellist superkallist õli kinni hoidma. Teisisõnu, lekkima ja kolisema võibki hakata tänu valele õlile. Lisaks veel suurenev õlikulu või muud sümptomid. M20 mootoril pole hüdrokaidki, vtecist rääkimata, mistõttu sellega suht vabad käed.

Ja need, kes mootori liiga tihkeks on ehitanud - ei aita siin super 0w60 ka, kui ikka külmalt paugutad.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Talveolusid ei mäleta aga suvel rajal hullates kolib mul M42 õlitemperatuur 120 kanti ilma lisajahutuseta. Viimase aasta või rohkem olen kasutanud LiquiMoly 10w60 by Tanel. Kui järjepidevalt pähe ei talla siis 10W40 peaks paras olema.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kasutanud nii kõigile audidel kui ka bemmidel 10w40 õlisi (erinevate firmade omasi, keskmisest hinnaklassist)... Ei tea kui hea see on, kuid siiani mootorid on töötanud... Ja minu arusaamise järgi ei tasu ühegi õli ega mootoriga külmalt paugutama minna ja turbo masinaid kohe peale paugutamist seisma jätta....

Edited by zaddam
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy