Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid.
Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.
Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?
Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati.
Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Küsimus
sild
Tere kõigile..
Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid.
Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.
Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?
Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati.
Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?
Milliseid varjante veel oleks?
Mootoriks m20b25 88.a
Ette tänades Raido
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 21 vastust
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse