Jump to content
  • 0

topelt või paksem plokikaane tihend?


sild

Question

Tere kõigile..

Probleem seisneb selles, et plokikaant oleks vaja kõrgemale saada. Kuna kaant on liialt palju maha lihvitud, käisid esimese silindri klapid suuremal pöördel kolvile pähe. Tulemuseks kõverad klapid ja murtud nookurid. 

Selle vältimiseks soov/vajadus kaant tõsta.

Kuidas seda teha? Kas on olemas originaalist paksemat plokikaane tihendit?

Või panna topelt tihend.? Topelt tihendi puhul vist vaja vahe lehte nagu vanasti lada tüüpi masinatel kasutati. 

Vaevalt, et sellist asja leidub kuid siiski. Ehk on keegi kuulnud näinud?

Milliseid varjante veel oleks?

 

Mootoriks m20b25 88.a

 

Ette tänades Raido

 

Link to comment
Share on other sites

21 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Odavam tuleb uus kaas otsida, kui kaht tihendit aretada, arvan mina. Või siis metallist tihend osta, siis võid ka asja töökindluses kindel olla. Metalltihendiga on ka see eelis, et kui sa kaane ettevaatlikult maha võtad on teda võimalik uuesti kasutada.

http://www.shopengineparts.com/parts.aspx?eid=657&cid=24&type=engine&vtype=Import+Auto&make=BMW&model=M20+SOHC+12V+2.5L+STR+6+77-95

Vali paksus milline ise tahad.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ei oska täpselt öelda palju maha võetud on. Seda lasi teha kaane eelmine omanik. 

Kui ma võtsin mõõdud oma eelmise ja präegse  kaane pealt siis uus oli  0,6-0,7mm õhem. (täpselt ei mäleta.)
 

Edited by sild
Link to comment
Share on other sites

  • 0

siis lihtsam kaan mõnele strokeri mehele maha ärida kes liiga kooner et plokki freesida ja endale teine plokikaan peale. või siis endale 2,7/diisli vänt ja lühikesed kepsud ja läheb selle mootoriga loosi koos originaal tihendiga. antud juhul räägin eestlaslikust vaatenurgast ehk odavalt läbi ajada. enda varudest tõenäoliselt leiaks sulle mõne korralikuma vända koos kepsudega, kui huvi viska ps

  • Meeldib 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0

Räägime pöördest 6000. Miks just esimese silindriga nii juhtus ei oska öelda. Kuna mul nuud varjanti ei olnud pidin veel lisaks 50 kilti koju omal jõul sõitma. Ülejäänud silindritega ei juhtunud selle peale midagi.Homme saan lõpuks auto kallale ja täpsemalt lahkama hakata mis toimus. Madalam plokk oli esimene loogiline mõte mis mul tekkis. Ja lahenduseks tekkis mõte, et paksema tihendiga ehk saab asja parandada. Huvitav jah, et miks just esimene silinder ja miks nüüd. Olen selle kaanega vast 1-2000 km sõitnud. Pööret on masin ennegi näinud. 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nii täna sai siis reaalselt kaan maha võetud. ja oh üllatust. Alt kõik tundub korras olema. Ei leidnud klappidelt ega kolvilt ühtegi jälge kokku käimise kohta.Ometigi on nookurid katki. Kas on võimalik, et jälge ei jää? Präegu ei oska muud teha kui nookurid vahetada ja paksen tihend (2.05) vahele panna. Kuid seda juba 2 nädala pärast. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy