Postitatud 29. oktoober 201311 a comment_69427 Tervitus kõigile. Küsimus siis sedapuhku selline, et kas mootori kompressiooni tõstmine võib halvendada mootori erksust.? Kuna vanal plokikaanel olid mõrad sees sai ostetud ja paigaldatud uus kaan. Müia väitel oli kaant maha lihvitud. Kui seda ta ei mäletanud kui palju. Mõõtes uue ja vana kaane paksust selgus, et uus kaan oli 0.6-0.7mm õhem. (täpselt ei mäleta enam) Vana kaanega mõõtes oli silindrite kompessioon 11 ja natuke peale. Uue kaane paigaldamisega asi muutus. Nüüd on kompressioon 12.5. Auto töötab ja sõidab. Jõudu on,aga vana kaanega oli oluliselt erksam.*(nüüd kiirendus halvem) Proovitud on erinevaid klapi reguleerimis mooduseid. Sisse 0,25 0,30 0,25 Välja 0,25 0,30 0,30 Millest selline erinevus tulla võib? Mootoriks on 88.a m20b25 ja asub 88.a 320i peal. Muudetud 29. oktoober 201311 a, muutis sild
29. oktoober 201311 a comment_69433 Mul on kahtlane tunne, et siin aetakse segi 2 täiesti erinevat asja surveaste ja kompressioon. Kuidas sa mõõtsid surveastet. Kui jutt kompressioonist, siis suurem tulemus peaks just paremaks tegema.
29. oktoober 201311 a Autor comment_69436 Vabandan väga,. Tõepoolest ajasin segi ja rääkisin valest asjast. Tegemist siiski jah kompessiooniga. Muudan kohe ka teemas vea ära. Kuid regullitavat nuka ratast mul ei ole. Ja kasutada ka ei oska. Pole vähemalt kunagi sellist asja näppinud. Muudetud 29. oktoober 201311 a, muutis sild
29. oktoober 201311 a comment_69442 Kaks asja jah segi kuid siiski mõlema suurenemine peaks just mootori võimsust tõstma. Kompressioon tõsusis, sisi see tähendab, et enne oli kas kaanetihend kehva või klapid ei pidanud nii hästi kui uuel kaanel. Ja kui uut kaant lihvitud, siis surveaste ka veidi kõrgem ja peaks ka mootori võimsust tõstma, kui just detoneerima ei hakka kergemalt ning nukk paigast ära ei ole.
8. november 201311 a comment_69929 Kui kaan on 0.6-0.7mm maha lihvitud siis istub ju ka nukkvõll 0.6-0.7mm väntvõllile lähemal, seega jääb nukkvõlli ajastus mõni kraad hilisemaks. Ainuke lahendus reg ratas ja nukk uuesti paika keerata.
20. november 201311 a Autor comment_70456 Kaane paksust saan vana kaane pealt mõõta. Et siis ülemisest äärest alumiseni. Eeldusel, et keegi seda lihvinud ei ole. Aga Siis pead kannatama nädalavahetuseni.
Tervitus kõigile.
Küsimus siis sedapuhku selline, et kas mootori kompressiooni tõstmine võib halvendada mootori erksust.?
Kuna vanal plokikaanel olid mõrad sees sai ostetud ja paigaldatud uus kaan.
Müia väitel oli kaant maha lihvitud. Kui seda ta ei mäletanud kui palju.
Mõõtes uue ja vana kaane paksust selgus, et uus kaan oli 0.6-0.7mm õhem. (täpselt ei mäleta enam)
Vana kaanega mõõtes oli silindrite kompessioon 11 ja natuke peale. Uue kaane paigaldamisega asi muutus.
Nüüd on kompressioon 12.5.
Auto töötab ja sõidab. Jõudu on,aga vana kaanega oli oluliselt erksam.*(nüüd kiirendus halvem)
Proovitud on erinevaid klapi reguleerimis mooduseid.
Sisse 0,25 0,30 0,25
Välja 0,25 0,30 0,30
Millest selline erinevus tulla võib?
Mootoriks on 88.a m20b25 ja asub 88.a 320i peal.
Muudetud , muutis sild