Hüppa postitusse

4x100 -> 5x120


Soovitatud postitused

  • 1 kuu hiljem...

1. Pane praegu selliste parameetritega velg alla.
2. Vaata, kas käib kuhugi vastu ja mõõda palju ruumi on.
3. Mõõda ära E30 laagri laius tagumisest sisevõrust velje kinnituspinnani ja sama E36 laagriga.
4. Kui on vahe sees, siis saad arvutada, palju ratta asetus muutub ning kasutades punkti 2 mõõtmisi, saad teada, kas jääb ruumi üle või pead laagrit natuke välja nihutama, et mahuks. Välja saad nihutada tehes laagripuksile, mille nagunii treima pead,  taha vajaliku laiusega krae.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67355
Jaga teistel saitidel

Ehk keegi oska oelda,kui nyyd selle setupiga votta kasutusele esimene velg 17x8,5 ja et sinna 15kanti,mis reaalselt toimub? Tiivakaare alla mahub,mul kaared 2" laiemad,aga rattaid keerates kuhugi astu ei kai?

Oleneb millist rehvi kasutad. Enda autol e36 rummudega 17x8 velg ja 225/45 rehv hakkas vastu rattakoopa tagumist osa käima, kui rattad välja keerata. Lahendus madalam/kitsam rehv või eksentriline tagumine õõtsapuks.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67379
Jaga teistel saitidel

  • 1 kuu hiljem...

Ette on kaks varianti. Kas e36 käändteljed koos E36 M3 evo õõtsade, amordipüstakute ja ekstsentrik puksidega või e30 käändmikule vahetükk treida 5x120 laagri/rummu jaoks. Esimese variandi puhul läheb vist tarvis ka camber plate-e. Ei ole silma hakanud, et keegi e46 käändmikke oleks kasutanud.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-69431
Jaga teistel saitidel

  • 1 kuu hiljem...

Mujal olen näinud, et kasutatakse coili kinnitusena originaal amordikinnitus polti, seega e36-e 5x120 rummud originaal ketastega õõtsa külge, vast kõige lihtsam lahendus. Compacti sild on juba päris haruldaseks muutumas, võid muidugi romulad läbi helistada, ehk kuskil olemas, see iseenesest kõige kiirem variant.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72331
Jaga teistel saitidel

Amordikann vaja selleks ringi teha. Proovisin miskiaeg ise sama lahendust, kuid 34 amordipüstak on siiski liiga jäme sinna. Coilid muidugi kitsamad ja ehk siis ei peaks laiendama, kuid õlemine kinnitus tuleb igal juhul tugevdada, muidu on püstak varsti toas.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72333
Jaga teistel saitidel

Mujal olen näinud, et kasutatakse coili kinnitusena originaal amordikinnitus polti, seega e36-e 5x120 rummud originaal ketastega õõtsa külge, vast kõige lihtsam lahendus. Compacti sild on juba päris haruldaseks muutumas, võid muidugi romulad läbi helistada, ehk kuskil olemas, see iseenesest kõige kiirem variant.

kas mingeid flantse vms vaja kah treida vms ? või sobib 1:1

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72461
Jaga teistel saitidel

Sa nagu ise ei viitsi üldse uurida või? Kõik on välja kirjutatud siia!

 

taga rummudele . või sobivad e36 omad niisama külge ?

 

E36 kettaga variandi tagarattalaager on täpselt sama muideks mis E30 tagaratta laager, nii et treida pole seal midagi. Trumli oma on 39mm. Iseasi on pidurisadula paigutus, kuna e36 ketas 286mm ja e30 256mm vist. Proovimise asi.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72482
Jaga teistel saitidel

Z4 rummud sobivad kõige paremini. Tavalistele e36 rummudele pead lisaflantsi treima, kuna see on madalam kui e30 oma. Või pead leidma madalama hat-iga kettad. Compakti rummud on jällegi suurema offsetiga, nende puhul tuleks kasutada ka compacti ketast, mis on jällegi kõrgema hat-iga.

Mina läksin seda teed, et lõikasin õõtsa küljest lahti ühe sadula kinnituse ja keevitasin külge tagasi nii, et taha mahuksid e46 sadulad koos kelkudega ja 296mm ventileeritud kettad. Käsipidurid jäid e30 originaal osadega ja kaitseplekid keevitasin e30 ja e46 omadest kokku.

Pre kettaga õõtsad on muide väikese laagriga, nii et sinna ei sobi e36, z4 jms rummud.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72490
Jaga teistel saitidel

Ok, sellisel juhul on jah savi, sest käsipidurite toimimise suhtes on ketta asukoht suhteliselt väikese tolerantsiga. Kui on plaanis nii kui nii hüdrauliline kässar panna ja kaitseplekk ei ole oluline siis on e36 rumm hea ja odav lahendus. Samas väheneb offsett veelgi, nii et ka laiad e34 veljed jäävad ilusti koopasse peitu. Z4 rumm suurendab offsetti ca 2,5mm.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72499
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus