uunp Postitatud 19. juuli 2013 Jaga Postitatud 19. juuli 2013 Plaan on ix ehitada 5x120 peale, olen näinud/kuulnud eestis igasugu 5x120 e30ix mis sõidavad e34 neliveduga, mis neil siis tehtud on? Kas kogu e34 tehnika all? Ehk oskab keegi kommenteerida. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-64796 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 20. juuli 2013 Jaga Postitatud 20. juuli 2013 Suhtle Jõujaama Mihkliga, ta teab rohkem rääkida. Custom esisillatala, veovõllid jms. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-64831 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 9. september 2013 Jaga Postitatud 9. september 2013 Nii,mul mure,ees ammusest ajast kallid coilid(1600€) aga nyyd tahaks 5x120,mida kuradit hakata peale esisillaga,et pystak sama jaaks,lahendus viisakas ja kannataks kasutada 17x8-8,5laiia velge?! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67184 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 11. september 2013 Jaga Postitatud 11. september 2013 E36 laager ja puks, nii nagu siit juba läbi käinud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67266 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 11. september 2013 Jaga Postitatud 11. september 2013 Ehk keegi oska oelda,kui nyyd selle setupiga votta kasutusele esimene velg 17x8,5 ja et sinna 15kanti,mis reaalselt toimub? Tiivakaare alla mahub,mul kaared 2" laiemad,aga rattaid keerates kuhugi astu ei kai? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67290 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 13. september 2013 Jaga Postitatud 13. september 2013 1. Pane praegu selliste parameetritega velg alla. 2. Vaata, kas käib kuhugi vastu ja mõõda palju ruumi on. 3. Mõõda ära E30 laagri laius tagumisest sisevõrust velje kinnituspinnani ja sama E36 laagriga. 4. Kui on vahe sees, siis saad arvutada, palju ratta asetus muutub ning kasutades punkti 2 mõõtmisi, saad teada, kas jääb ruumi üle või pead laagrit natuke välja nihutama, et mahuks. Välja saad nihutada tehes laagripuksile, mille nagunii treima pead, taha vajaliku laiusega krae. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67355 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
jlkk Postitatud 14. september 2013 Jaga Postitatud 14. september 2013 Ehk keegi oska oelda,kui nyyd selle setupiga votta kasutusele esimene velg 17x8,5 ja et sinna 15kanti,mis reaalselt toimub? Tiivakaare alla mahub,mul kaared 2" laiemad,aga rattaid keerates kuhugi astu ei kai? Oleneb millist rehvi kasutad. Enda autol e36 rummudega 17x8 velg ja 225/45 rehv hakkas vastu rattakoopa tagumist osa käima, kui rattad välja keerata. Lahendus madalam/kitsam rehv või eksentriline tagumine õõtsapuks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67379 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Trax Postitatud 14. september 2013 Jaga Postitatud 14. september 2013 Mul ees regullitavad rattakalded nkn,eks paistab mis saab:) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-67391 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
---ardo--- Postitatud 29. oktoober 2013 Jaga Postitatud 29. oktoober 2013 olen lugenud seda teemat aga kas e46 känteljed ei istu kuidasi e30 alla nagu aru saan et tagumisi on kergem teha aga esimestega on jama et saada 5x120 auk ja korralikult istuma Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-69430 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 29. oktoober 2013 Jaga Postitatud 29. oktoober 2013 (muudetud) Ette on kaks varianti. Kas e36 käändteljed koos E36 M3 evo õõtsade, amordipüstakute ja ekstsentrik puksidega või e30 käändmikule vahetükk treida 5x120 laagri/rummu jaoks. Esimese variandi puhul läheb vist tarvis ka camber plate-e. Ei ole silma hakanud, et keegi e46 käändmikke oleks kasutanud. Muudetud 29. oktoober 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-69431 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
dcshoes Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 mul küsimus tagasilda kohta kas saaks e28 tagumised õõtsad kasutada ja kui ei saa siis mis põhjusel ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72321 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 Õõtsa kinnitused ei sobi. Kui uued kinnitused teha, oleks võimalik paigutada, kuid selleks, et sild ka sirgeks jääks on olemas lihtsamad variandid siiski. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72328 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
dcshoes Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 hmm . okei mõtlesin et ehk sobiks selline asi . tahaks taha teha kah coili süsteemi et amort ja vedru koos oleks . aga mis siis tänase päeval parem variant taha teha 5x120 peale compacti silda otsimist ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72329 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 Mujal olen näinud, et kasutatakse coili kinnitusena originaal amordikinnitus polti, seega e36-e 5x120 rummud originaal ketastega õõtsa külge, vast kõige lihtsam lahendus. Compacti sild on juba päris haruldaseks muutumas, võid muidugi romulad läbi helistada, ehk kuskil olemas, see iseenesest kõige kiirem variant. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72331 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 On ju võimalik panna e34 amort taha, amordi alumine kinnitus ringi teha. Samas ma ei tea kui häst originaal amordikannud seda kannatavad ilma modifitseerimatta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72332 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 28. detsember 2013 Jaga Postitatud 28. detsember 2013 Amordikann vaja selleks ringi teha. Proovisin miskiaeg ise sama lahendust, kuid 34 amordipüstak on siiski liiga jäme sinna. Coilid muidugi kitsamad ja ehk siis ei peaks laiendama, kuid õlemine kinnitus tuleb igal juhul tugevdada, muidu on püstak varsti toas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72333 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
dcshoes Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Mujal olen näinud, et kasutatakse coili kinnitusena originaal amordikinnitus polti, seega e36-e 5x120 rummud originaal ketastega õõtsa külge, vast kõige lihtsam lahendus. Compacti sild on juba päris haruldaseks muutumas, võid muidugi romulad läbi helistada, ehk kuskil olemas, see iseenesest kõige kiirem variant. kas mingeid flantse vms vaja kah treida vms ? või sobib 1:1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72461 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reimann Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Flantse siis millele? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72472 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
dcshoes Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 taga rummudele . või sobivad e36 omad niisama külge ? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72481 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Sa nagu ise ei viitsi üldse uurida või? Kõik on välja kirjutatud siia! taga rummudele . või sobivad e36 omad niisama külge ? E36 kettaga variandi tagarattalaager on täpselt sama muideks mis E30 tagaratta laager, nii et treida pole seal midagi. Trumli oma on 39mm. Iseasi on pidurisadula paigutus, kuna e36 ketas 286mm ja e30 256mm vist. Proovimise asi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72482 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 (muudetud) Z4 rummud sobivad kõige paremini. Tavalistele e36 rummudele pead lisaflantsi treima, kuna see on madalam kui e30 oma. Või pead leidma madalama hat-iga kettad. Compakti rummud on jällegi suurema offsetiga, nende puhul tuleks kasutada ka compacti ketast, mis on jällegi kõrgema hat-iga. Mina läksin seda teed, et lõikasin õõtsa küljest lahti ühe sadula kinnituse ja keevitasin külge tagasi nii, et taha mahuksid e46 sadulad koos kelkudega ja 296mm ventileeritud kettad. Käsipidurid jäid e30 originaal osadega ja kaitseplekid keevitasin e30 ja e46 omadest kokku. Pre kettaga õõtsad on muide väikese laagriga, nii et sinna ei sobi e36, z4 jms rummud. Muudetud 30. detsember 2013, muutis Chulo Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72490 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 No tagumistel ei olnud küll miskit vaja. surusin 30 õõtsa 36 rummuga kokku ja valmis ta oligi. pidurid olid 325 e36 omad ja tuli üks kõrv ümber keevitada. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72491 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Vastu kaitseplekki ei hakanud käima? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72492 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Mul ei olnudki kaitseplekke. Käsipidurit ka mitte Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72495 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 30. detsember 2013 Jaga Postitatud 30. detsember 2013 Ok, sellisel juhul on jah savi, sest käsipidurite toimimise suhtes on ketta asukoht suhteliselt väikese tolerantsiga. Kui on plaanis nii kui nii hüdrauliline kässar panna ja kaitseplekk ei ole oluline siis on e36 rumm hea ja odav lahendus. Samas väheneb offsett veelgi, nii et ka laiad e34 veljed jäävad ilusti koopasse peitu. Z4 rumm suurendab offsetti ca 2,5mm. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/68-4x100-5x120/page/3/#findComment-72499 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse