Hüppa postitusse
Postitatud

Tere.

 

Mure õige süüte ajastuse seadmisega.

Proovisin nii ja proovisin naa ikka päris heaks ei saa.

 

Mootoriks m20b20 vanem, kus jagaja küljepeal all.

 

Panin jagaja vaakumid pimedaks ja Strobo abil keerasin süüte Paika(rihmarattapeal Z)

Keerasin kinni ja ühendasin vaakumid tagasi ja madalalt pöördelt kiirendades hakkab detoneerima.

 

Proovisin ka ilma vaakumeid lahti ühendamata, tulemus oli sama.

 

Kui ilma strobo abita süüdet keerata nii, et madalalt pöördelt kiirendades detoneerima ei hakkaks, siis masin on väga uimane.

 

Kõik mõtted oodatud!

Esiletõstetud vastused

vaata jagaja lipiku pealt mis kood on ja selle järgi paned süüte kraadid ning kas vaakum voolikud said õigetpidi, muidugi ei saa välistada ka et vaakum membraan kutu või seesmine hoob kinni jäänud

  • Autor

Vaakum membraanid toimetasid - kui imeda siis liikutasid, tundub et ei lekkindu ka. Seda tõesti ei ta kas õiget pidi küljes. AutoData ütles minu masina süütenurgaks 11 kraadi. Stroboga sai siis pandud 11 kraadi DTC märgi järgi ja ka see andis liiga varajase süüte.

Ennegi stobo j2rgi paika pandud syyde paigast olnud. Kui detoneerib, siis hilisemaks, kui tyhik2ik vilets ja j6uetu, siis varasemaks.

Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

 

Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

 

Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

 

Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

 

Jagaja lipiku peal number 4024.

Korpuse peal 0 237 304 024

ETK järgi

Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

Peab olema eelsüütenurk

Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

Muudetud , muutis svenp

  • Autor

Miks Sa süüdet näpid? Kas vahetasid hammasrihma?

 

Esiteks peab mootor märkide järgi paigas olema. Teiseks jagaja rootor peab sälgu kohal olema.

 

Edasi pead kindlaks tegema, milline jagaja Su autol on, nagu ülal juba mainiti. Sellest sõltub, milline ja mis tingimustel eelsüütenurk peab olema.

 

Näiteks minu autol on järgmine seadistus:

 

Jagaja lipiku peal number 4024.

Korpuse peal 0 237 304 024

ETK järgi

Typ Nr 0 237 304 024/032 = 12 11 1 706 180 - 12 11 1 706 458

Peab olema eelsüütenurk

Ilma vaakumita 23° @ 5000 p/min

 

Rihma ei vahetanud. Rihma märgid on paigas. Jagaja sälgu järgi proovisin ka - see andis ka kõige parema tulemuse siiamaani, kuid hiljem hakkas uuesti detoneerima.

 

Kus see hea koht on kus sa eelsüütenurga andmeid said?

  • 10 kuud hiljem...

Endal ma sain ainult nii paika,et rihma märgid paika ja siis rootor ka 0 asendisse.

 Peale seda sai päris hea

  • 5 aastat hiljem...

Mul ka striboga paika vaja saada. Kas vaakum tuleb lahti ühendada või pimedad ette? Lisan siia ka pildi süüte nurgast, mille gnigast välja peilisin, seal ka minu jagaja number, näpu peal. 

received_766259870878833.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus