sild Postitatud 10. september 2013 Jaga Postitatud 10. september 2013 Tere foorumlased. Pean jäjjegi oma murega siia pöörduma kuna endal mõistus otsas. Esimene viga.: Rooli keeramine on kuidagi väga raskeks läinud. Eriti olen tähendanud seda viimase kuu aja jooksul. Mingi hetk oli väiksem rool peal ja siis loogiline, et paigal keerata ei jõua. Nüüd originaal tagasi ja ikka parklas väänad korralikult kahe käega, Autol on vahetatud terve esi veermik ja rooli kardaan. Rooli võimu masinal ei ole. Kuid sellest hoolimatta oli varem rool üsna kerge.Kerge oli vana veermiku ja ka uuega. Kuid nüüd kuu aja jooksul mingi jama tekkinud. Mida teha milles viga? Teine viga: Mootor käib imelikult. Millegi pärast tühikäigul kui ka pööretel jätab mootor vahele. Vahetatud on küünlad, jagaja kaas, rootor, juhtmed. Pihustid käisid ultraheli puhastuses. mida teha? Milline on m20b25 mootori klapi vahe. Mina regullisin 0,3. kuna 0,25 vahega polnud autol jõudu. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
erxx Postitatud 10. september 2013 Jaga Postitatud 10. september 2013 (muudetud) Oled sa mootori elektriosa üle käinud? Õhulugeja, lambda, väntvõlli andur, aju jne? Rool läkski sellepärast raskeks, et ongi uued jupid küljes ja asi korralikult tihke, lisaks 2.5 oleks mõistlik ikka võimuga. Rehvilaius ja muud tegurid mõjutavad ka väga palju rooli keeramise kergust. Klapivahe peabki olema, külmalt 0.3 ja soojalt 0.25 kui õigesti meeles. Muudetud 10. september 2013, muutis erxx Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67231 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
MairoG Postitatud 10. september 2013 Jaga Postitatud 10. september 2013 (muudetud) külmalt 0.25 peab olema klapivahe, loomulikult peavad nookurid ja nukk korras olema. Muudetud 10. september 2013, muutis MairoG Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67234 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 10. september 2013 Jaga Postitatud 10. september 2013 Patricku juures autot diagnoosimas käisin suve alguses ütles ka ,et panna tuugalt 0.3. Pidi kõige parem saama. Katsetanud veel pole.Aga nüüd seda lugu lugedes tuli isu Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67237 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 10. september 2013 Autor Jaga Postitatud 10. september 2013 Dias diagnoosimas käies väideti, et lamda ja õhuligeja toimivad. Kuidas vända anduri korrasolekut kontrollida? Teist andurit ei ole. Kui siis ainult m20.b20 mootori pealt võtta. On nad samad ja võib vahetada? Enne klapi regulli kolasin erinevates foorumites ja leidsin teema kus keegi rääkis, et Patric olla soovitanud tuugalt 0,3 panna.Nii ka mina tegin. Kuid samas räägiti ka seda, et sisselase 0,25 ja väljalase 0,3. Mõni soovitas kõik 0,25 seada. Räägime siis külmast mootorist. Kuna jutte on erinevaid siis küsimus. Kas kellegil on kindlaid andmeid raamatu või mõne targa programmi järgi mis ütleb kuidas se vahe olema peab. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67239 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 10. september 2013 Jaga Postitatud 10. september 2013 0.25 külmalt annab alldata ja igast muud manuaalid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67241 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 10. september 2013 Autor Jaga Postitatud 10. september 2013 Kuid kas sisse ja väljalaskele mõlemale.? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67242 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 10. september 2013 Jaga Postitatud 10. september 2013 minu raamatud annavad mõlemale sama klapivahe muidu raske rooli koha pealt - mis seisus on rooligardaan, ühel minu autol olid rooligardaani ristid kinni roostetanud ja nõudsid isegi võimuga kahe käe jõudu Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67245 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
001WSK Postitatud 11. september 2013 Jaga Postitatud 11. september 2013 Ees rehvirõhud on ikka paigas ? Silmaga sa ei pruugi näha vähest õhu kadu ja see annab kindlasti tunda roolivõimuta autodel. Enda kogemus olemas võimuta e30ga. Lisaks kohapeal ongi raske võimuta keerata ja parklas manööverdamine oli korralik trenn Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67251 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 11. september 2013 Jaga Postitatud 11. september 2013 Vända andur on korras, kui auto töötab. Vastasel juhul ei saa sa seda käimagi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67265 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
extreme327 Postitatud 11. september 2013 Jaga Postitatud 11. september 2013 ja muidu vända andurid on samad,nii m20b25-m20b20. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67269 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 11. september 2013 Autor Jaga Postitatud 11. september 2013 Aga mis siis võiks põhjustada seda mootori vahele jätmist? Aeg ajalt teeb ka sellist vigurit, et käivitamine on jube pikk. käiad käiad. Lubab. Käiad veel ja siis mingi hetk kargab käima. Selline tunne nagu bensiini surve vajuks alla. Aga seda juhtub nii, et mõnikord 4 korda päevas ja teinekord 4 päeva käivitub normaalselt.Käivitamis probleem toimub täiesti eba regulaarselt. Kuid tähele olen pannud, et külma mootoriga pole seda vigurit teinud. Milles võib viga olla ja kas ka see on kuidagi mootori vahele jätmisega seotud? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67270 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 12. september 2013 Jaga Postitatud 12. september 2013 mootori koha pealt pikk käivitume on ära surnud kütuse surveklapp ja kulunud klapisääre tihendid, vahele jätmine tavaliselt jagaja rootor-kaan Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67292 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
MairoG Postitatud 12. september 2013 Jaga Postitatud 12. september 2013 Minul oli kunagi m20b25 mootori pika käivitumise põhjuseks kusevad pihustid, vahel käivitus ilusti, vahel ainult gaas põhjas, meeletu bensu hais oli üleval, peale vahetust oli kombes. Kontrollisin nõnda, et võtsin koos latiga need maha, ühendasin uuesti kütusevoolikud tagasi ning ka pistikud, süütepoolilt samuti juhe maha. Käivitades töötasid ilusti aga peale süüte välja keeramist need jäid edasi tilkuma üpris tugevalt, mida nad teha ei tohi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67315 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 12. september 2013 Autor Jaga Postitatud 12. september 2013 (muudetud) <Kirjutan korra veel. Vahetatud on küünlad, jagaja kaas, rootor, juhtmed. Pihustid käisid kontrollis. kütuse surveklapi üritan nädalavahetusel vahetada. Ehk siis muutub midagi käivitamise osas. Kuid mootori vahele jätmise kohta ei oska midagi arvata. Küünlaid maha keerates ei ole ka midagi näha. Kõik on sama nägu. ei mingit erinevust. Unustasin mainida, et klapisääre tihendid on vahetatud.. Erilist bensiini lõhna ei ole tähendanud. Muudetud 12. september 2013, muutis sild Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67319 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
MairoG Postitatud 12. september 2013 Jaga Postitatud 12. september 2013 (muudetud) Mis aasta masin sul üldse on ? Kas on originaal juhtmestik ? Või on ka seda vahetatud ?, Pihustid võisid ju käija ultrahelis, aga see ei välista nende lekkimist. Mis mudeliga on tegu tehasepoolt ? Mootor võib ju olla M20B25, aga kirjuta ka mis mootoriga tehasest väljunud, kui näiteks ei olnud originaalis B25, võis saada juhtmestik kogematta vigastada vahetuse käigus jne. Väga raske on midagi pakkuda, kui on teada auto kohta vaid seda, et seal on M20B25 mootor. See puuduv info oleks palju rohkem abiks sulle Muudetud 12. september 2013, muutis MairoG Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67326 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 12. september 2013 Jaga Postitatud 12. september 2013 Kas pöörded kõiguvad või jätab vahele? Pihustile läksid uued tihendid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67330 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
svenp Postitatud 16. september 2013 Jaga Postitatud 16. september 2013 Rooli keeramise raskust mõjutavad rehvirõhk, rehvilaius, velje offset, rataste kaldenurgad. E30 ilma võimuta rool on laia rehvi (205) puhul väiksestel kiirustel (<40km/h) üsna raske keerata umbes veerand pöördest edasi. Tal on selline rooligeomeetria, et kui rattad on pisut välja keeratud, lähevad nad nö täistallaga vastu maad ja rool muutub raskemaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6465-2-muret-%C3%BChes-rool-raske-ja-mootor-j%C3%A4tav-justkui-vahele/#findComment-67449 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse