Hüppa postitusse

E30 141kw legaalseks saamine/olemine?


Soovitatud postitused

 Tervist.
 

Küsiks sellist asja et on kellegil kogemusi E30netega millel on peal e36 141kw mootor.
On keegi leedust toond sellise?Kuidas ark läbiti(eksperiis?) lihtne keeruline.

Üv saan aru et hakkab käima mustalt, kui lihtsalt peale eestis mootor panna,aga kas kellegile on politsei ka noomituse teinud?

Plaan olek vb leedust miskit sellist tuua.
Aga neid on ka eestis müügil kus müüja väidavad et aitavad üv jne, aind ühte e30 328 olen näinud müügis kus passist pilt ja ümbervahetus vormistatud.
 

On kogemusi???

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/6267-e30-141kw-legaalseks-saamineolemine/
Jaga teistel saitidel

Muuta võib töömahtu kuni 20%

Võimusust kuni 30%

ja kaalu kuni 10%

 

Kuna on olemas e30 325i siis maksimaalsed kriteeriumid on 163kw ja 3l. M50-ga ei teki probleeme, kui just erilise piidri otsa ei satu väga halval ajal. Selles kas M52 kaalu poolest sobib ei tea kahjuks midagi kosta, aga Eestis on arvel ka 3 liitrise v8-ga m3. Kui kõik on korralikult tehtud ja auto on tehniliselt viisakas, siis ma ei näe probleemi.

Muudetud , muutis Chulo

Trax vaheta mootoreid palju tahad, ega mudelinimetus sellest ikkagi ei muutu... Jääb lihtsalt nt BMW 316i 2.8 142kw, passi lisatakse märkuste reale mootorivahetus.

Einar, arvele saaksid vabalt ta 2,5 141kw. Need kes ise mootorikäpad teevad, peavad detaile joonise ette näitama, aga kuna m50 saab peale panna tehase käppadega, siis abiks tuleks korralik selgitus, et mida kuidas kasutatud ja peakski kõik OK olema. :)

Muidugi meil siin foorumis spetsid olemas, kes selle kadalipu reaalselt läbi teinud ning eks võtavad ka sõna, seniks minu poolt edu!

  • 4 nädalat hiljem...

On ka plaan panna M50B25 rulli kerele, mootor tuleks E34 525i pealt. Käisin sauel täna asja uurimas. Väideti, et kuna mul hetkel 1.6i 73kW ja teine mootor 2.5i 141kW, siis kubatuuri ja võimsuse kasv ületab kõik piirid. Kästi kirjutada avaldus maanteeameti tehnoosakonnale ümberehituse kohta. Et mis mootor praegu peal ja mis mootorit tahan peale panna, kirja panna kõik kubatuurid ja võimsusnäitajad jne jne. Eks lähiajal saadan neile selle avalduse, vaatab mis vastavad.

Selle kohta oleks huvitav kuulda küll, kuna mul endal ka 1,6.

TKTK-s andis üks Maanteeameti ümberehituse spetsialist loengut ja väitis, et kui sellele kerele pannakse peale ka 2,5l mootorit, siis võetakse kriteeriumid ikkagi viimase järgi.

Point selles ainult, et kui suurema mootoriga autol on peal teised pidurid (taga ketas vs trummel) või teised silladetailid (VW corradol terve esisild pm, E30 amordipüstakud), siis tuleb margiesindusest saada tõend, et ümberehitusel on kasutatud mudelikohaseid detaile. Palju õnne selle tõendi saamisega. :thumbsup:

 

Kui asi nii kurjaks peaks minema, siis ma võin end UM-i ette protestiks laagrisse ka sättida, kuniks ma selle tõendi saan!

Muudetud , muutis Chulo

Kunagi k2isin oma 318i-87a, Tallinn ARK-s ja ei olnud mingeid probleeme. Tehnohallis kirjutasin avalduse, et soovin mootorit vahetada, andis kataloogi kust sain mootori koodij2rgi t2psed andmed ,et millelt mootor p2rit. Enne seda vaatas petsalist mootori kinnitused ule ,et oleks originaalid ja mootori koodi.Ja peale seda andis mulle kollase Sedeli kus olid mingid numbrid peal ja viisin selle ARK t2dile ja sain uue tehnilise passi ,mis l2ks 19euri maksma. Ja aega l2ks max 15min, kuna l2ksin nii hilja sinna asju ajama.

Mina panin e36 316iA-le peale 2,8 mootori, manuaalkasti, üldse tuli kogu tehnika 2,8-lt, algselt olid trummel pidurid, nüüd taga vent. kettad. Läksin arki, avasin kapoti, näitasin asja ette, kuna kanalit seal polnud, ei roninud nad auto alla ka, vaid lihtsalt vaatas korra peale ja küsis et mis asi see on? :D Ütlesin et 2,8 142kW, millepeale ütles et nii suur võimsuse kasv pole lubatud, rääkis oma protsentidest jms, siis seletasin et maanteeameti kodulehel kõik kirjas, et võib teha. Kontrollija siis läks ise kontorisse arvuti taha mingiks 5 minutiks ja siis kutsus asja vormistama. Avalduse kirjutasin arkis kohapeal valmisolevale blanketile, läks mõni min ja arvele ta sai, passi märkuste lahtrisse ümberehitus. Huvitav aga see et vaatas pm ainult hetkeks mootorile peale, ja muud midagi peale VIN-koodi ei kontrollinud.

Arvele võtsin selle aasta 11. aprillil Tartu arkis.

Seega see % peaks olema võimsamast mootorist, mis sellele kerele paigaldatud, nagu ka mnt kodulehelt välja lugesin.

Muudetud , muutis beemwee

See on ikka võimasamast mootorist, mis antud kerele pandud. Kuna nad peavad ise palju pabereid täitma ja higistama natuke, siis on ALATI esimene vastus, et ei saa jne. Alati saab sellise võimsusega mootoreid, need mahuvad võimsuse piiridesse. Ma pole siiani veel aru saanud, miks te kõik nii keeruliseks ajate need asjad. Kõik vamis ja siis ark uksest sisse lennata. Kui tallinnas mingid huiarid, siis mujale, tartusse näiteks. Sama lugu mul olnud, et palju pirtsutanud ja peale lühikest selgtust/vaidlust kõik korras. Uurinud samuti kõikidel kordadel mootorikäppasi ja ongi kõik.

Nonii, asjas väike selgus. Panen siis E34 M50 mootori koos käigukastiga (olemas), E30 touringu esimesed jämedad püstakud ja tagumise ketastega silla (olemas), E36 mootorikäpad ja muu pudi padi, mis BMW originaalosa.

Ja siis lähen ARKi-de uste taha kraapima, kuskil ehk ikka mootorivahetus ümber vormistatakse.

Ja kui ei saa, siis olen kriminaal ja sõidan 1.6 paberitega, maksan vähem kindlustust ja ülevaatuse saan.... , eks igaüks teab kuidas :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus