Hüppa postitusse
Postitatud
comment_65607

Sai Leksi käest selline tore masin mingiaeg toodud.

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/334/0103917115d0315.jpg&key=e3524220dd39c4224c673a327bc9f64de80c8ca5ed693970d2efb5edd9aa6159

Lisade nimekiri kuidagi kahtlaselt lühikene, ometigi on masinal veel olemas istmesoojendused (juhipoolne hetkel ei tööta, üks juhe tagant lahti) ja kassetihoidja. Udutulede nupud ja juhtmed olemas kuid udutuled ise kadunud. Elektriline katus töötab, kuigi esimesel päeval kui auto sai toodud, sain ka sellest juba mingiks hetkeks jagu (õnneks enamvähem mõistlik süsteem ja sai korda tehtud). Mootoril muidugi mehine tiks sees ja eks see saab kas selle hooaja lõpus või talvel ära vahetatud (kõigi eelduste kohaselt läheb vahele e30 is tehnika). Muudest plaanidest veel - udutuled vaja leida, m-tech 2 rool samuti. Vaatab kuidas olukord on, võibolla saab talvel masin terves tükis üle värvitud (kui väga kiireks läheb, siis ainult karbid värskendatud). Madalamaks hetkel laskma ei hakka, kuna selline originaal m-tech kõrgus on minu jaoks täiesti rahuldav. Tulevikus tulevad ka uued veljed (mitte suuremad kui 16"). UM`ist sai paar puuduvat plasikut tellitud, mis loodan lähima kuu jooksul kätte saada. Samuti saab helitehnika värskendatud (algus ühe viisakama Clarion`i stereo näol tehtud). Eks tegemist on veel kõvasti aga vähemalt on huvitav.

 

Tehtud tööd:

2013

Esimesed stabikakondid vahetatud

Puuduvad plastikud asendatud

M-tech 2 rool (värskelt nahatatud)

MiM 1400 15" veljed + kapslid

Vahetatud väntvõlli otsatihendi, nukkvõlli otsatihendi, veepump, geneka rihm ja roolivõimu rihm (m40b18)

Uued hüdrotõukurid, nookurid, mootoririhm ja rullikud (m40b18)

Paigaldatud helitehnika - ees komponentkõlarid Hertz`i DSK130 (120w), subwoofer Alpine SWE-1044E (500w max, 150w rms), võimendi Boschmann PCH-2682EX (600w max). Stereo Clarion CZ200ER.

Paigaldatud esimesed udutuled

Korras kindalaegas

 

2014

Salongiradikas vahetatud

Tuulevõrk ostetud

BBS RS Replica valuveljed 16x9

Rehvid Matador R16 205/45

Flantsid ees ja taga 8mm

Õli vahetatud 15w40

 

2015

M20B25 mootor+kast (125kw).

Uus mootoririhm, rullik, veepump, karteritihend, väntvõlli tagumine simmer, õlifilter, õli, õhufilter.

 

2016

3.64 TYP188 LSD

 

2017 

M50 stroker mootor+kast e36 pealt (162kw, 295nm)

E34 karter, õlivõttur, õlivarras koos toruga. Uus karteritihendi, veepump, rullikud, genekarihm. Õli Valvoline 5w40

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/01039168996be5e.jpg&key=b4acbc19daf0d81abbc0fd78eb6061ec409b833b9578644dba4872f8608e8efd

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/010391690322336.jpg&key=f0f661cfd7cc93398154e80df725f649d5e1adbe1747edddcc1cf7dd6189bb22

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/0103916901dfb0a.jpg&key=45bc6a8737ad616cbb75376cdccccabec4448ac5f550a50dbc9657bc0bc4036d

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/0103916905ec5d3.jpg&key=fc01e08ff15588e13c536f3215b0fbeb54afc59b0f0bae1343fd4464cec8bd29

Muudetud , muutis siimp

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_66208

Mingiaeg sain velgedele kapslid:

010411368968c65.jpg

Samuti sai esimene BMW embleem uus pandud:

010411369159e75.jpg

Salongi leidis tee värskelt nahatatud M-tech 2 rool (kahjuks küll suur aga ajab asja ära):

010411368533ba2.jpg

Ostetud kuhi mootori kuluosasid, mis plaanis lähiajal ära vahetada:

0104113687cbd2d.jpg

Mingiaeg käis läbi mõte, et panna asemele IS mootor aga siis tuli mõistus koju ja otsustasin, et hoian selle masina ikkagi võimalikult originaalilähedasena. Seega sai võetud uued hüdrotõukurid, uued rullikud, rihm, nuka otsatihendi, vända esimene otsatihendi ja klapikaanetihendi. Homse päeva jooksul peaks need saama ära vahetatud ja loodetavasti masin siis tiksuvaba. Samuti sain United Motorsist mõned puudu olnud plastikud kätte, mis leidsin samuti oma tee auto külge. Tagumised peatoed sain ka ostetud ja hetkel nahatamises, nii et varsti peaks ka need küljes olema. Võimalik, et saan lähiajal ka udutuled masinale külge, siis oleks selle suve plaanid igati korda läinud.

Muudetud , muutis siimp

  • Autor
comment_66212

Hea, et masina saatus on selline.

Kas sa qli higistamis koha leidsid ?

 

Väntvõlli esimene otsatihendi väsinud. Pidin alguses ainult hüdrotõukurid vahetama,aga lähemalt vaadates selgus, et peab ikka mõned tihendid ka ära vahendama.

comment_66213

Nukkvõl sellel mootoril probleemide allikaks, see sul korralik? Kunagi sai oma esimesele m40 motoga e30`le ka pandud uued tõukurid, aga vaiksemaks mootorit ei saanud.

Mis esimest vända simmerit puudutab, siis mõtekam uus puks ka tellida, mis simmeri sisse käib. Omal hetkel käsil see mootor ja õnneks m40 annab selle eraldi vahetada, teistel ju vändaga ühestükis. Minu mootoril oli seal suht suur vagu sees, et uue tihendiga poleks kindlasti pidama jäänud.

  • Autor
comment_66275

Nii, jätkan seiklusjutte garaažist. Õlilekke allikaks ei olnudki vända otsatihendi, vaid hoopis nukkvõlli otsatihendi, mis oli sootuks puudu (vaevalt, et sellist asja unustada saab, või lihtsalt polnud käepärast kui kiirelt kusagil kokku laoti). Igatahes kui mootor lahti sai võetud, siis selgus, et nookurid on päris halvas seisus. Pind auguline ja mõnel suisa lohk sees. Kõige hullem oli muidugi väntvõlli otsapoldi lahti võtmine, selle käigus sai üks kruvi isegi hammasrattale sinna sisse ära murtud. Õnneks oli m40b16 mootor laos olemas, kus sai uus hammasratas toodud. Kokkuvõttes sai vahetatud väntvõlli otsatihendi, nukkvõlli otsatihendi, veepump, hüdrotõukurid, nookurid, mootoririhm, rullikud, geneka rihm ja roolivõimu rihm. Eixi jutus ka tõsi sees, puksil oli tõesti vagu sees, aga väikesed mõõtetulemused näitasid, et b-osa tihend on remontmõõdus ja katab selle vao ära. Hetkel igatahes paistab, et jäi pidama, mingi 60km tiir on tehtud. Igatahes mõned pildid juurde koos jutuga.

 

Vaade klapikambri kaane alla:

01041483516263f.jpg

 

Kuna kuidagi väntvõlli paigal hoida ei saanud, siis lõpuks sai tehtud doonormootori väntvõlli hammasrattast selline abinõu. Sellega läks asi juba libedamalt kuid siiski peab mainima, et tohutu jõuga oli asi kinni (kokku pannes näitas autodata jõuks 300-320nm). Seega kui kellelgi vaja sama töö ette võtta, siis saab antud abinõud minu käest laenata.

0104148355ce45c.jpg

 

Siin pildil siis näha, kus üks keere ära murdus töö käigus.

01041483573cd5a.jpg

 

Uus sisu sees ehk lisaks uutele hüdrotõukuritele sai pandud ka uued nookurid, nukkvõll oli suhteliselt korralik ja jäi vana. Muidugi nüüd läks külge ka nukkvõlli otsatihendi, mis oli enne sootuks puudu.

Vähemalt eesmärk sai täidetud - mootor tiksuvaba!

01041483654e87c.jpg

 

Samal ajal tegelesin paralleelselt tagumiste peatugede paigaldamisega. Selleks tuli esmalt tagumine iste eemaldada ja istme taga oli korralik üllatus. Ei tea, kellel selline korralik idee oli kunagi tulnud aga ise sellise asja peale ei tuleks. Tegemist mingisuguse kodukootud subwoofri kastiga. Arunatukesega igatahes kokku pole hoitud. Ainuke positiivne asi on see, et juhtmed on alles ja saab ise sinna võibolla mingi elemendi mängima panna. Iseasi, mis heli see seal teeb...

0104148367789e0.jpg

 

 

Vähemalt lõpptulemus tegi meele heaks.

0104148371989b6.jpg

Muudetud , muutis siimp

  • Autor
comment_66469

Eile sai helitehnikaga tegeldud. Esmalt sai kauplust külastatud ja natukene head-paremat kokku ostetud. Ette võtsin siis Hertz`i DSK130 (120w) komponentkõlarid ja kuna loodus tühja kohta ei salli, siis sai tühi subwoofriauk täidetud Alpine SWE-1044E (500w max, 150w rms). Võimendiks tuli Boschmann PCH-2682EX (600w max, sillatult 175w rms), mis hakkas võimendama ainult subwoofrit. Makk juba varajasemast Clarion CZ200ER.

 

Kõike paigaldades pidasin silmas seda, et kõik säiliks võimalikult originaalilähedane. Kuna originaal kõrghelide kohta mul polnud, aga ometigi juhtmed sinna jooksid ukse seest, siis otsustasin ka kõrghelid originaalkohale paigaldada. Katted jäid samuti tavalised aga üldmulje väga viisakas. Kõrghelid keerasin suunaga salongi poole mängima.

 

Kuna kellad näitasid nii, nagu ise tahtsid (bensiininäidik ja veetemp.), siis otsutasin ühe hooga ka need korralikult tööle panna. Spidoploki tagant oli üks kruvi puudu, selles peitus ka kogu viga. Igaks kolmeks juhuks puhastasin näidikute tallad liivapaberiga ära.

 

Kokkuvõttes peab ütlema, et cabriosse saab päris korraliku helisüsteemi panna. Väideti mulle küll ühest tuntud audiolahendusi pakkuvast firmast, et e30-el ei saa originaalkohtadele kõlareid paigaldades mingit head tulemust, ometigi julgen öelda, et nad eksisid. Ise tulemusega väga rahul. Tagumistes külgedes on esijalgu enne minu aega sinna paigaldatud Sony koaksiaalkõlarid, aga võib juhtuda, et tulevikus asendan need mingisuguste väiksemate midbassidega, mis lähevad ka võimule järele (sellisel juhul võtan 4 kanaliga võimu).

 

01041962336dd9f.jpg

 

01041962357efb0.jpg

 

01041962399785b.jpg

 

0104196229a2a27.jpg

Muudetud , muutis siimp

comment_66486

kuidas selline bassi lahendus mängib ? tümpsu kuulda ? minul hetkel supakas pagassis ja ei saagi aru et on seal. siit sain endale ideed..

Mina peksin natukene ca 5mm ukseposti et uued kõllid mahuksid sisse. ilma sissepeksmiseta käisid nad vastu ja polster ei läinud korralikult peale..

  • Autor
comment_66495

kuidas selline bassi lahendus mängib ? tümpsu kuulda ? minul hetkel supakas pagassis ja ei saagi aru et on seal. siit sain endale ideed..

Mina peksin natukene ca 5mm ukseposti et uued kõllid mahuksid sisse. ilma sissepeksmiseta käisid nad vastu ja polster ei läinud korralikult peale..

Minu arvates mängib päris hästi. Eks oma efekti annab ka see, et subwoofri kast on jäigalt kere küljes. Subwoofri element ka suunaga salongi poole, seega päris korralikku madinat tuleb sisse. Taga istudes on mõnus seljamassaaž.

Esimestel kõlaritel tegin enne uute ostmist väikesed mõõtmised. Mahub sinna kõlar kuni 7.5cm sügavusega, antud Hertzi oma oli 5,5cm. Midagi lõikuma ei tahtnud hakata ja sellest ka pääsesin.

  • 5 kuud hiljem...
  • Autor
comment_75406

Aeg jälle vaikselt cabrio kallal nokitsema hakata. Eelmine hooaeg lõppes sellega, et salongiradikas hakkas lekkima, millest tulenevalt küsimus, et milline sinna täpsemalt läheb (telliks uue ära). Pakub mulle kahte varianti samale mudelile:

2270634.jpg

1925685.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_76030

Sai täna auto talveunest ülesse äratatud. Käivitus poolest pöördest ja kõik toimib endiselt.

Oskab keegi Tartus või mujal Lõuna-Eestis kedagi inimest või mõnda asutust soovitada, kus signalisatsiooni paigaldusega tegeletakse ja hinnad mõistlikud oleks?

Peamine oleks, et puldist keskluku toimima saaks.

 

01057685931f1da.jpg

Muudetud , muutis siimp

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_78496

Vahepeal on siis juhtunud niipalju, et ära sai tellitud tuulevõrk, mida pole aga kahjuks veel kätte saanud. Sellegi poolest sai eile mõned klõpsud tehtud (tänud siinkohal Karlile!):

0106064701e2745.jpg

 

010606469741a57.jpg

 

01060646890e7be.jpg

 

0106064679793bf.jpg

 

0106064683abba4.jpg

 

01060646993940a.jpg

 

0106064707f313a.jpg

 

Sellel fotol siis koos selle rohelise vanema daamiga, kellega kasutaja Vazza aegajalt oma e30-neid petab.

 

0106064675d5cae.jpg

 

Tegelikkuses oli aga meid kohal suisa kolm.

Muudetud , muutis siimp

  • Autor
comment_78615

Kui teemat natukene loed, siis võibolla paned tähele, et juba eelmisel aastal sai need tagumised peatoed paigaldatud. ;)

 

Tuulevõrgu tellisin siit: http://www.ebay.com/itm/171259598822

(hind on tal kaubeldav, tasub oma pakkumine teha). Hetkel näitab, et viimane järgi, aga samalaadset asja müüs üks müüja veel.

Muudetud , muutis siimp

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.