Hüppa postitusse

Mure Jahutusvedeliku õhutamisega M20B25


Soovitatud postitused

Tervitus kõigile. Mure siis järgmine.

Pärast mootori vahetust pole suutnud masinat ära õhutada. 

Uue mootoriga ei teki millegi pärast madalal pöördel vedelikule ringlust. 

Termostaat vahetatud. Vee pump kontrollitud. Jahutus radikas kontrollitud. Lõdvikud üle vaadatud. 

Kui mootorit õhutama hakata siis algul tuleb tosooli ja õhku. kuid mingil hetkel saab kõik otsa. Kuid paisu paagis tase ei muutu. Alles siis kui paisu paagi korgi lahti keeran võtab ta sealt omale vedeliku ära. Salongi puhub ainult leiget õhku. Pöörete peal ka kuumemat. Ühendasin käimise pealt soendus radika ülemise lõdviku lahti. Ainult nirises natuke vedelikku. Keerates maha paisupaagi kork hakkas vedelik korralikult jooksma. 

Ja kogu selle aja jooksul läheb mootori temp 110 kraadini. 

 

Kas paisu paagi kork vigane?

Või milles viga, et ringlust tekkida ei taha.?

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/
Jaga teistel saitidel

Õhutamise ajal on salongi soojakraan ikka avatud asendis? Kas elektriline klapp töötab, st. plõksub kui seda kinnisesse asendisse lükkad (süüde sees)? Salongi radikale panid torud õigetpidi külge (paisupaagist tulev pikk soolikas läheb ülemise toru külge, plokist tulev alumise külge)? Mul 325-l oli keegi kunagi need torud valesti ühendanud ja sooja korralikult ei puhunud, vihmase ilmaga olid klaasid niisked pidevalt.

  • 2 nädalat hiljem...

Nii soendus radika lõdvikud olid tõe poolest valet pidi. Tõstsin ringi ja õhutasin igate pidi. 

Auto sai omale ka uue visco siduri. Proovisin ka teist paisu paagi korki. Tegin eile proovi ringi. umbes 3 km ja oli surve sees jahutus vedelikul ja kees. 

tagasi koju tulin nii, et soendus kraan lahti ja vent käima. madalal pöördel nii 1500. Suutis isegi autot natuke maha jahutada. 

Samas kui kohapeal panna auto külmalt käima ja lasta soeneda. Siis kõik lõdvikud lähvad ilusti kuumaks. Aga paisu paagis jääb vedelik külmaks. Ehk õrnalt leige on. 

Kas seal ei peaks ka mitte vedelik kuum/soe olema?

Nüüd on igal juhul minu mõistus otsas ja järgmine nädal tuleb hakata ploki kaant maha võtma. Kas kaane tihend jahe või kaanes mõra.

On kellegil veel mingeid pakkumisi?

Muudetud , muutis sild

õhutatakse külma seisva mootoriga kohapeal

 Nina mäkke tõusu teema on suht tarbetu, kui saab teha seda kõike kohapeal normaalses seisus. Ma ei kujuta ettegi, kust sellised naljakad toimingud alguse saavad. Paisupaak on r6 autodel kõrgemal ja ka r4 autodel pole probleemi. Kui ei viitsi oodata, millal vedelik ise ära vajub, siis saab seda puhumise teel kiirendada. Sellise õpetuse leidsin isegi e30.de lehel eksisteerivana.

 

Eesti keeles -  soojendus- soojenduse- soojendust

No nii. Õhutamises siiski mure ei olnud. Sai kaan maha võetud ja tuvastatud 2 mõra. Teise ja kolmanda silindri põlemis kambri juures. 

Paari päevaga loodan uue plokikaane peale saada ning käima. Eks siis räägib edasi kuidas läks ja milline temperatuur on.

Plokikaan vahetatud ja auto keema ei lähe. Temp püsib 93 ja 100 kraadi vahel. 

Korra peab veel laiali lammutama kuna silindrites surved erinevad. 12 - 10 on surved. Kuid usun, et viga on klappides mis ei pea. 

Kuna vana kaanega olid surved 11 ühtlaselt. Uut kaant on maha lihvitud siis peaks ideeliselt silindrite surved suuremad olema mitte väiksemad :D

 

Kuid jahutus mure tundub olema lahendatud ja selle koha pealt võib teema lõpetada.

Muudetud , muutis sild

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus