sild Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 Tervitus kõigile. Mure siis järgmine. Pärast mootori vahetust pole suutnud masinat ära õhutada. Uue mootoriga ei teki millegi pärast madalal pöördel vedelikule ringlust. Termostaat vahetatud. Vee pump kontrollitud. Jahutus radikas kontrollitud. Lõdvikud üle vaadatud. Kui mootorit õhutama hakata siis algul tuleb tosooli ja õhku. kuid mingil hetkel saab kõik otsa. Kuid paisu paagis tase ei muutu. Alles siis kui paisu paagi korgi lahti keeran võtab ta sealt omale vedeliku ära. Salongi puhub ainult leiget õhku. Pöörete peal ka kuumemat. Ühendasin käimise pealt soendus radika ülemise lõdviku lahti. Ainult nirises natuke vedelikku. Keerates maha paisupaagi kork hakkas vedelik korralikult jooksma. Ja kogu selle aja jooksul läheb mootori temp 110 kraadini. Kas paisu paagi kork vigane? Või milles viga, et ringlust tekkida ei taha.? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 Õhutamise ajal on salongi soojakraan ikka avatud asendis? Kas elektriline klapp töötab, st. plõksub kui seda kinnisesse asendisse lükkad (süüde sees)? Salongi radikale panid torud õigetpidi külge (paisupaagist tulev pikk soolikas läheb ülemise toru külge, plokist tulev alumise külge)? Mul 325-l oli keegi kunagi need torud valesti ühendanud ja sooja korralikult ei puhunud, vihmase ilmaga olid klaasid niisked pidevalt. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-65242 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 28. juuli 2013 Jaga Postitatud 28. juuli 2013 õhutatakse külma seisva mootoriga kohapeal Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-65249 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 9. august 2013 Autor Jaga Postitatud 9. august 2013 (muudetud) Nii soendus radika lõdvikud olid tõe poolest valet pidi. Tõstsin ringi ja õhutasin igate pidi. Auto sai omale ka uue visco siduri. Proovisin ka teist paisu paagi korki. Tegin eile proovi ringi. umbes 3 km ja oli surve sees jahutus vedelikul ja kees. tagasi koju tulin nii, et soendus kraan lahti ja vent käima. madalal pöördel nii 1500. Suutis isegi autot natuke maha jahutada. Samas kui kohapeal panna auto külmalt käima ja lasta soeneda. Siis kõik lõdvikud lähvad ilusti kuumaks. Aga paisu paagis jääb vedelik külmaks. Ehk õrnalt leige on. Kas seal ei peaks ka mitte vedelik kuum/soe olema? Nüüd on igal juhul minu mõistus otsas ja järgmine nädal tuleb hakata ploki kaant maha võtma. Kas kaane tihend jahe või kaanes mõra. On kellegil veel mingeid pakkumisi? Muudetud 9. august 2013, muutis sild Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-65820 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Chulo Postitatud 9. august 2013 Jaga Postitatud 9. august 2013 Kas nina kõrgemale ei üritanud tõsta õhutamise ajal? Mina näiteks oma e34 535-l teistmoodi õhku välja ei saanudki, kui nina mäkke ajades. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-65829 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 10. august 2013 Jaga Postitatud 10. august 2013 õhutatakse külma seisva mootoriga kohapeal Nina mäkke tõusu teema on suht tarbetu, kui saab teha seda kõike kohapeal normaalses seisus. Ma ei kujuta ettegi, kust sellised naljakad toimingud alguse saavad. Paisupaak on r6 autodel kõrgemal ja ka r4 autodel pole probleemi. Kui ei viitsi oodata, millal vedelik ise ära vajub, siis saab seda puhumise teel kiirendada. Sellise õpetuse leidsin isegi e30.de lehel eksisteerivana. Eesti keeles - soojendus- soojenduse- soojendust Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-65848 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 13. august 2013 Autor Jaga Postitatud 13. august 2013 No nii. Õhutamises siiski mure ei olnud. Sai kaan maha võetud ja tuvastatud 2 mõra. Teise ja kolmanda silindri põlemis kambri juures. Paari päevaga loodan uue plokikaane peale saada ning käima. Eks siis räägib edasi kuidas läks ja milline temperatuur on. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-65993 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sild Postitatud 18. august 2013 Autor Jaga Postitatud 18. august 2013 (muudetud) Plokikaan vahetatud ja auto keema ei lähe. Temp püsib 93 ja 100 kraadi vahel. Korra peab veel laiali lammutama kuna silindrites surved erinevad. 12 - 10 on surved. Kuid usun, et viga on klappides mis ei pea. Kuna vana kaanega olid surved 11 ühtlaselt. Uut kaant on maha lihvitud siis peaks ideeliselt silindrite surved suuremad olema mitte väiksemad Kuid jahutus mure tundub olema lahendatud ja selle koha pealt võib teema lõpetada. Muudetud 19. august 2013, muutis sild Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/6104-mure-jahutusvedeliku-%C3%B5hutamisega-m20b25/#findComment-66242 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse