Pärast mootori vahetust pole suutnud masinat ära õhutada.
Uue mootoriga ei teki millegi pärast madalal pöördel vedelikule ringlust.
Termostaat vahetatud. Vee pump kontrollitud. Jahutus radikas kontrollitud. Lõdvikud üle vaadatud.
Kui mootorit õhutama hakata siis algul tuleb tosooli ja õhku. kuid mingil hetkel saab kõik otsa. Kuid paisu paagis tase ei muutu. Alles siis kui paisu paagi korgi lahti keeran võtab ta sealt omale vedeliku ära. Salongi puhub ainult leiget õhku. Pöörete peal ka kuumemat. Ühendasin käimise pealt soendus radika ülemise lõdviku lahti. Ainult nirises natuke vedelikku. Keerates maha paisupaagi kork hakkas vedelik korralikult jooksma.
Ja kogu selle aja jooksul läheb mootori temp 110 kraadini.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervitus kõigile. Mure siis järgmine.
Pärast mootori vahetust pole suutnud masinat ära õhutada.
Uue mootoriga ei teki millegi pärast madalal pöördel vedelikule ringlust.
Termostaat vahetatud. Vee pump kontrollitud. Jahutus radikas kontrollitud. Lõdvikud üle vaadatud.
Kui mootorit õhutama hakata siis algul tuleb tosooli ja õhku. kuid mingil hetkel saab kõik otsa. Kuid paisu paagis tase ei muutu. Alles siis kui paisu paagi korgi lahti keeran võtab ta sealt omale vedeliku ära. Salongi puhub ainult leiget õhku. Pöörete peal ka kuumemat. Ühendasin käimise pealt soendus radika ülemise lõdviku lahti. Ainult nirises natuke vedelikku. Keerates maha paisupaagi kork hakkas vedelik korralikult jooksma.
Ja kogu selle aja jooksul läheb mootori temp 110 kraadini.
Kas paisu paagi kork vigane?
Või milles viga, et ringlust tekkida ei taha.?