Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
Aaro

Bena pumba relee

Küsimus

Pump ei hakka tööle koos releega. Sildasin 30 ja 87 omavahel, ning pump hakkas tööle ja auto käivitus. Siit ka küsimus, kuidas kontrollida relee korrasolekut. Nagu ma aru olen saanud võib läbi olla ka pearelee nn. DME relee, kuidas teha kindlaks kumb neist on küpse. Või siis viga mujalt juba edasi otsida, ning releed välistada.

Pumba relee on selline 7 pinniga : http://www.turnermotorsport.com/p-19418-13631714195-bmw-part.aspx

Suht kallis detail, et lampi ostma hakata, enne kui pole kindel, tema mitte korrasolekus. Kas kuskile voolu peale lasta, ja klõpse kuulata või midagi?

Ei ole võimalik, "laenata" korras releesid.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 8 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Kui auto käima läks siis ilmselt ikkagi pumba relee. DME oma jupsiks, siis poleks ka sädet?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tundub loogiline, ehk kellegil veel midagi lisada? Kas kinnitada või ümber lükata. :rolleyes:

 

Sillatud releega ei ole vist eriti arukas ringi sõita?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

võta lamp ja pane juhtvoolu klemmide vahel, ürita siis käivitada kui lamp süttib tähendab, et juhtvoolud olemas ja relee vigane kui ei siis otsi nendes vooludes viga

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Tegemist ilmselt 323 releega. Ise ka sellega pead vaevanud. Üldiselt peakski see relee olema ühendatud versioon nendest kolmest eraldiseisvast releest, mida tavaliselt rullika kapoti all näeme. Kuna see aga ei toiminud, siis tehti hilisematele versioonidele iga asja jaoks eraldi relee. Kui releel kaane maha võtad, siis näed, et seal sees trükiplaati ja seal peal olevat kütusepumba releed. Käivitades peaks kontaktid kokku tõmbuma. Võimalik, et ühendus pole hea ja kontaktid sädelevad või ei tõmba üldse kokku. Teine variant on, et trükiplaadil külmjooted. Ka võib olla seal mingi halb ühendus, mis põhjustab relee mähise ülekuumenemise, mistõttu mõned elutähtsad asjad seal sulama hakkavad. Kui korpuse maha võtad, siis näed, mis sees toimub

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Leidsin oma pdf materjalidest õpetuse. Lisan ka siia, et teistel kellel vaja saavad kätte.

1j12u.jpg

 

Kontrollimine multimeetriga:

süüde sees mõõta voolu pin 15 ja mass - peab olema aku vool

süüde väljas mõõta takistust pin 31 ja mass

starterit andes pin 50 ja mass - peab olema aku vool

 

Mis muidugi huvitav, Bentley annab õpetuses, et tuleb pumpa kontrollides sillata 30 ja 87B mis minu autol ei teinud piuksugi ja skeemi vaadates nagu ei tohiks tehagi, kuna pump ei saa voolu.

Kas olen õieti aru saanud?

Ülejäänud kontrolli tegin läbi, ning kõik funkab, seega läbi relee. Homme peaks uue relee kätte saama siis selgub aga alles tõeline tõde. :rolleyes:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

vahet pole, kas 30 ja 87 või 87b, sest viimased on ju omavahel ühendatud, nii et peab saama küll "+" peale.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Ühendatud on nad ju läbi relee. Kui ma relee välja võtan ja sildan 30 ja 87B siis ei ole nad ühendatud.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Niipidi küll jah.
Neid releesid muidu kaht tüüpi ka. Mõlemad küll 7 jalaga, aga asetus on erinev.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus