Postitatud 26. juuni 201311 a comment_63785 On lootus endale soetada komplektne b25 eta mootor. ( ehk siis 2.7L töömahuga ) Puudu on ainult keps ja väntvõll. Vana omanik räägib, et sinna peaks sobima b20'e keps ja väntvõll. Kas vastab see tõele või pean otsima samatüübi oma?
26. juuni 201311 a Autor comment_63816 Tahan soetada m20b25'te. Väidetavalt ETA mootor millel on 2.7l töömaht.. 95kw. tal on puudu väntvõll. Seda soovin, et komplektseks saada mootor
27. juuni 201311 a comment_63826 Originaalis kepsud lähevad 2.7, 2.3, 2.0 omad, väntvõll sobib 325e või 324td oma. Sisse sobib ka 2.5 väntvõll, siis võiks kepsud ka 2.5 omad panna.
27. juuni 201311 a Autor comment_63840 Olen selle "stroker" koha pealt täiesti teadmatuses, aga pakuti mulle m20b25'e alumist osa. Kui tõsta vänt + kolvid ümber, m20b27'e plokki.. on ta siis stroker?
2. juuli 201311 a comment_64116 minu loogika ütleb, et vähendatud töömahu ja madala surveastmega stroker, ehk ei midagi head kõvasti vähem, kui see algne 95kW. et stroker ehitada, siis M20 puhul kas M21, M20B27 v mõni muu pikema käiguga väntvõll ja 2.5l kaas, kolled jne. sina teeksid 2.5l mootori alumise otsa tükkide ostmise ja külgepanekuga aga vastupidist
2. juuli 201311 a Autor comment_64120 Mul juba kompott koos. Põhjaks läheb ETA oma 81mm väntvõlliga, 885' või kui seda ei leia siis 731' kaas + b25'e sisselase ja tb. Seda siis hakkab juhtuma 2.5i aju ja vajadusel piggyback.
4. juuli 201311 a comment_64234 Tegemist oleks siis tavalise eta mootoriga, millel 2,5 sisselase, TB ja aju, kui 731 kaane paned.
8. juuli 201311 a Autor comment_64326 731' on 200'ga võrreldes parem. Sisselase on suurem ja koos 2.0'i nukaga on jõudu ka kõrgematel pööretel. Praegu plaan seisab, sest vaja leida uus plokk. Vändaraamipakud on puudu ja pole midagi teha.
On lootus endale soetada komplektne b25 eta mootor. ( ehk siis 2.7L töömahuga )
Puudu on ainult keps ja väntvõll.
Vana omanik räägib, et sinna peaks sobima b20'e keps ja väntvõll.
Kas vastab see tõele või pean otsima samatüübi oma?