Myyr Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 On lootus endale soetada komplektne b25 eta mootor. ( ehk siis 2.7L töömahuga ) Puudu on ainult keps ja väntvõll. Vana omanik räägib, et sinna peaks sobima b20'e keps ja väntvõll. Kas vastab see tõele või pean otsima samatüübi oma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 kotkas1 Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 kepsud 2l omad, väntvõll diisli oma Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Myyr Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 m21d24 siis? Pean siis otsima kas seda või b25'e väntvõlli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Trax Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Mida sa üldse ehitada tahad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Myyr Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 Tahan soetada m20b25'te. Väidetavalt ETA mootor millel on 2.7l töömaht.. 95kw. tal on puudu väntvõll. Seda soovin, et komplektseks saada mootor Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Tiit Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 M20B27 on selle mootori tunnus, autol on mudelinimi 325e ja 525e Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Margo Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Originaalis kepsud lähevad 2.7, 2.3, 2.0 omad, väntvõll sobib 325e või 324td oma. Sisse sobib ka 2.5 väntvõll, siis võiks kepsud ka 2.5 omad panna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Myyr Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Kui vaid leiaks selle b25 väntvõlli ja kepsud nii kergelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Myyr Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Olen selle "stroker" koha pealt täiesti teadmatuses, aga pakuti mulle m20b25'e alumist osa. Kui tõsta vänt + kolvid ümber, m20b27'e plokki.. on ta siis stroker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 aadress Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 minu loogika ütleb, et vähendatud töömahu ja madala surveastmega stroker, ehk ei midagi head kõvasti vähem, kui see algne 95kW. et stroker ehitada, siis M20 puhul kas M21, M20B27 v mõni muu pikema käiguga väntvõll ja 2.5l kaas, kolled jne. sina teeksid 2.5l mootori alumise otsa tükkide ostmise ja külgepanekuga aga vastupidist Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Myyr Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Mul juba kompott koos. Põhjaks läheb ETA oma 81mm väntvõlliga, 885' või kui seda ei leia siis 731' kaas + b25'e sisselase ja tb. Seda siis hakkab juhtuma 2.5i aju ja vajadusel piggyback. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Margo Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Tegemist oleks siis tavalise eta mootoriga, millel 2,5 sisselase, TB ja aju, kui 731 kaane paned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Myyr Posted July 8, 2013 Author Share Posted July 8, 2013 731' on 200'ga võrreldes parem. Sisselase on suurem ja koos 2.0'i nukaga on jõudu ka kõrgematel pööretel. Praegu plaan seisab, sest vaja leida uus plokk. Vändaraamipakud on puudu ja pole midagi teha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Myyr
On lootus endale soetada komplektne b25 eta mootor. ( ehk siis 2.7L töömahuga )
Puudu on ainult keps ja väntvõll.
Vana omanik räägib, et sinna peaks sobima b20'e keps ja väntvõll.
Kas vastab see tõele või pean otsima samatüübi oma?
Link to comment
Share on other sites
12 answers to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now