Kaua aega tahtnud endale saada e30 ning siis saabuski minu jaoks see päev kui soetasin selle endale. Ostsin selle endale veebruari lõpus ning auto on juba mõnesmõttes sentimentaalse väärtusega. Auto oli kunagi väga hoolsa sakslase käes , kes salvestas kõik tsekid (kõik dokumendid siiani olemas) ning hoolitses selle eest, hiljem tuli see mingi eesti talumehele kes sellega pühapäeviti piima järgi käis, ning nagu ma teada sain oli see ka 13 aastat tagasi meie peres. Paps ostis endale selle kunagi ka arvatavasti hobiautoks vms, aga mina väiksest peast läksin siis autot käima panema ning unustasin käigu välja tõmmata ning nii see auto lõpetas parema tiivaga kännu otsas, paps müüs selle ühele enda tuttavale kes käis 1 kord narvas sellega ning pani 12 aastaks lasna garaazi seisma. Nii ma siis otsisingi endale igalt poolt korraliku roojamata e30 kui paps ütles et vaataks selle üle, nii me siis läksimegi vaatama seda. Sees oli tal korralik hallitushais vms, paks tolmukiht peal ning käiam ta ei läinud. Panime uue aku peale ja lükkasime kuidagi käima ning sõitsin otsejoones koju ja panin endale garaazi seisma. Nii siis hakkasingi seda ette valmistama ülevaatuseks ning nägin päris palju vaeva ning rahakott läks oma kopsaka summa võrra kergemaks. Peale läksid uued süütejuhtmed, pirnid, filtrid, jahutus-piduri vedelikud, siduri töö ja peasilinder, terve summuti, puksid, rehvid ning loomulikult ka esitiib.
Tegin korraliku salongi puhastuse ka erinevate vahenditega nii, et peamise haisu sai välja ning mõnus sõita
Auto käis siis karpa septsialisti juures kes tegi seal nii et auto jookseks ühtlaselt ning nagu peab ja siis peale seda läks elektriku juurde kes tõmbas kõik mõtetud juhtmed välja ning tegi mõned parandused.
Peale seda suundusin ülevaatusesse ning näpud ristis ootasin seal kuni seda üle vaadati, läbis puhtalt ja ilma ühegi märkuseta
Nii sai ta mul valmis ja nüüd on igapäeva kasutuses.
Kuna see minu esimene e30 siis loodan targematelt saada abi mõndade küsimustega
Plaanis on siis lähiajal nüüd viia keretöödesse, kuna seal mõned väikesed mõlgid ning katusel on 3 roostetäppi mida tahaks eemaldada, kui keegi teab mõnda mõistlikku keretööde kohta siis andke teada. Samuti tahaks roolivõimu saada (kui keegi pakub tervet komplekti siis võtaks ära) ja muidu veljed jne saab lähiajal alla, aga kapitaalsem remont algab mul järgmine talv kus rohkem aega ning materiaalset võimalust. Tahaks kere täiesti tühjaks teha, teha korda, üle värvida, võimsam mootor alla saada jne jne. See kõik tulevikumuusika ning sinnani aega on küllalt
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist foorumlased
Kaua aega tahtnud endale saada e30 ning siis saabuski minu jaoks see päev kui soetasin selle endale. Ostsin selle endale veebruari lõpus ning auto on juba mõnesmõttes sentimentaalse väärtusega. Auto oli kunagi väga hoolsa sakslase käes , kes salvestas kõik tsekid (kõik dokumendid siiani olemas) ning hoolitses selle eest, hiljem tuli see mingi eesti talumehele kes sellega pühapäeviti piima järgi käis, ning nagu ma teada sain oli see ka 13 aastat tagasi meie peres. Paps ostis endale selle kunagi ka arvatavasti hobiautoks vms, aga mina väiksest peast läksin siis autot käima panema ning unustasin käigu välja tõmmata ning nii see auto lõpetas parema tiivaga kännu otsas, paps müüs selle ühele enda tuttavale kes käis 1 kord narvas sellega ning pani 12 aastaks lasna garaazi seisma. Nii ma siis otsisingi endale igalt poolt korraliku roojamata e30 kui paps ütles et vaataks selle üle, nii me siis läksimegi vaatama seda. Sees oli tal korralik hallitushais vms, paks tolmukiht peal ning käiam ta ei läinud. Panime uue aku peale ja lükkasime kuidagi käima ning sõitsin otsejoones koju ja panin endale garaazi seisma. Nii siis hakkasingi seda ette valmistama ülevaatuseks ning nägin päris palju vaeva ning rahakott läks oma kopsaka summa võrra kergemaks. Peale läksid uued süütejuhtmed, pirnid, filtrid, jahutus-piduri vedelikud, siduri töö ja peasilinder, terve summuti, puksid, rehvid ning loomulikult ka esitiib.
Tegin korraliku salongi puhastuse ka erinevate vahenditega nii, et peamise haisu sai välja ning mõnus sõita
Auto käis siis karpa septsialisti juures kes tegi seal nii et auto jookseks ühtlaselt ning nagu peab ja siis peale seda läks elektriku juurde kes tõmbas kõik mõtetud juhtmed välja ning tegi mõned parandused.
Peale seda suundusin ülevaatusesse ning näpud ristis ootasin seal kuni seda üle vaadati, läbis puhtalt ja ilma ühegi märkuseta
Nii sai ta mul valmis ja nüüd on igapäeva kasutuses.
Kuna see minu esimene e30 siis loodan targematelt saada abi mõndade küsimustega
Plaanis on siis lähiajal nüüd viia keretöödesse, kuna seal mõned väikesed mõlgid ning katusel on 3 roostetäppi mida tahaks eemaldada, kui keegi teab mõnda mõistlikku keretööde kohta siis andke teada. Samuti tahaks roolivõimu saada (kui keegi pakub tervet komplekti siis võtaks ära) ja muidu veljed jne saab lähiajal alla, aga kapitaalsem remont algab mul järgmine talv kus rohkem aega ning materiaalset võimalust. Tahaks kere täiesti tühjaks teha, teha korda, üle värvida, võimsam mootor alla saada jne jne. See kõik tulevikumuusika ning sinnani aega on küllalt