Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
lehekonn

M42´le suurem radikas, milline?

Küsimus

Tervist targemad. Probleem selline, et sai enda rullile lõpuks itb peale pandud aga peale seda on temp suht kriitilise piiri peal ca 100,  kas keegi on pannud endale mingi suurema radika?  Mis sinna õigupoolest oleks mõistlik panna? Tänud ette

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 11 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

kindel et sul ikka sellest temp üleval, veepump, termostaat korras ja voolikud õieti? muidu tropic variandi radikas kõige lihtsam panna

Muudetud , muutis kotkas1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Üsna kindel olen jah, enne itb paigaldust seda jama ei olnud, samas veepump võib ju läbi ka minna??? Pole õrna aimu ka mis see tropic variant on ja kust seda saab(poest ilmselt). Nime järgi võiks eeldada, et on mingi lõunamaa variant, selle leidmine aga eestis ilmselt osutub probleemiks. Seega ikkagi vaja migit muud alternatiivi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

igaks juhuks proovi üle õhutada süsteem. elu näidanud et radikas on viimane asi mille pärast muretseda üle kuumenemisel, tavalised vead ikka vähe vedelikku, salongiradikas õhk sees (leke), termostaat, veepump, ja visko sidur maha surnud.

kui oled täiesti kindel et radikas siis siin on kood

BMW 17111728907

http://bmwfans.info/parts/catalog/17111728907/ siit saad täpsemalt millistel on

h2 on see ca 220 euri muidugi uuri ka mujalt

tegu on m40 ja m42 mõeldud tropical variandiga

http://www.google.com/search?q=17111728907&rls=com.microsoft:et-EE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=08m6Uey2A_GQ4gS7poDYCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=608#imgrc

Muudetud , muutis kotkas1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Valgustan teid siis härrased natuke rohkem antud masinast. Tegemist ei ole tänavasõidu autoga.Jutt käib  siis krossi- ringraja m42 strokerist, millel pöörded suht pidevalt 7000+ Mootorist:  m47 vänt, m3 3,0 kolvid, proge aju, porditud kaas, jenvey sisselase koos suure koonuse ja airboxiga, mootor tasakaalus jne. Põhimõtteliselt tehtud kõik mis selle mootoriga üldse teha saab(vaese mehe raha eest).  Probleem  aga algas alles peale itb paigaldust, enne seda oli ilusasti temp 90. Radikal on küll pisike pragu sees ja sealt tõesti lekib veits aga see pragu oli ka enne viimast sõitu(enne itb paigaldust) kui selle avastasime. Polnud lihtsalt aega uut sebida ja siis kriitiliseni ei tõusnud, küll aga nüüd. Nagunii kavatsen selle nagunii välja vahetada aga mille vastu? Jama oleks kui ostaks terve m42 radika ja ikka jääb kriitiliseni, jama kui ostan midagi suuremat ja see ei mahu sinna kuidagi. Igatepidi jama. Kas mingi 2,5 radikas mahuks sinna? Samas veepump võib ka pidune olla,  vaatan üle. Opentracki foorumist saaks kindlasti abi aga ei viitsi selle ühe küsimuse pärast kasutajaks teha. Siin foorumis on minust palju targemaid kes saaksid aidata. Mõtteid?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

mingit sellist kooslust ma juba ootasingi kuna jutt läks ITB peale, tropic varianti pakkusin kuna polt-on lahendus ja enamik LAV autokrossi mehi sõidavad sellega ning tublid sakslased lasevad ka ringrada tropic variandi peal, miskipärast kahtlustan jätkuvalt mingit muud viga kinni jäänud termostaat või midagi taolist, peetis viscot jne. bemmi jahutus suht suure varuga tehtud seda võid ka turbo meeste käest uurida. muidugi küsiks veel kui temp hakkab normi lähedale jõudma kas peatub veidiks keskel või läheb kohe üle normi ? kuidas muidu gaasiklapi soojenduse lahendasid? muidugi kui kauaks seisma jäi siis võis ka visco saba anda eriti kui juba vahetatud b-kat oma vastu (need seismist ei kannata). nagu kunagi bmw klubist patric mainis siis kui muidu viga kätte ei saa siis eelda et kõik on katki ja alusta uuesti kontrollimist algusest.  jõudu autoga :beer:

 

edit: facelift 2,5 oma mahub suht ilusti aga eeldab jahutussüsteemi suuremat ümberehitust kuna vaja sel juhul ka paigutada paisupaak aga sul peaks umbes sama koha peal CAI olema võib ka teha preface juppidega siis saad paisupaagi viia kaasresja poolele

Muudetud , muutis kotkas1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

324td ja 325 troopiline on täpselt samad radikad, suuremaid ei leia e30 mõeldud varudest. Sama arvamus siin, et viga kusagil mujal, kui radikas.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

No hakkame siis veepumbast ja termostaadist pihta. Kuna radikas on katkine siis tuleb see nagunii ära vahetada. Tänud vastajatele.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Palju Sa sellest mootorist võimsust välja pigistasid enda arvates?

 

Teadmiseks, et M42-l kasutatakse täpselt sama radiaatorit, mis näiteks M50/M52 2,5 liitristel mootoritel võimsusega 143 kW (http://bmwfans.info/parts/catalog/17111712982/). Seega on IS-i radiaator ~1,5 kordse varuga.

 

Mainisid, et radikas on väike pragu -- see võib vea põhjus olla, kuna süsteem ei hoia survet. Teiseks vana radiaatori soojusvahetuse võime v­õib pindade saastumise tõttu vähenenud olla (mustus, oksiid, katlakivi jne). Võib olla mitme asja kokku sattumine.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Liitu vestlusega

Sa võid postitada praegu ning registreeruda hiljem. Kui sul on kasutajakonto, logi kohe sisse, et postitada oma nimega.
Meelespea: Sinu postitus vajab avaldamiseks moderaatori nõusolekut.

Külaline
Vasta sellele küsimusele...

×   Kleebitud koos vormindusega.   Kleebi hoopis tavalise tekstina

  Lubatud on ainult 75 emojit.

×   Sinu link on automaatselt manustatud.   Näita hoopis tavalise lingina

×   Sinu eelnevalt kirjutatud sisu on taastatud.   Puhasta tekstiala

×   Sul ei ole võimalik pilte otse kleepida. Laadi üles või lisa pilt aadressilt.


×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus