lehekonn Postitatud 12. juuni 2013 Jaga Postitatud 12. juuni 2013 Tervist targemad. Probleem selline, et sai enda rullile lõpuks itb peale pandud aga peale seda on temp suht kriitilise piiri peal ca 100, kas keegi on pannud endale mingi suurema radika? Mis sinna õigupoolest oleks mõistlik panna? Tänud ette Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 13. juuni 2013 Jaga Postitatud 13. juuni 2013 (muudetud) kindel et sul ikka sellest temp üleval, veepump, termostaat korras ja voolikud õieti? muidu tropic variandi radikas kõige lihtsam panna Muudetud 13. juuni 2013, muutis kotkas1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63301 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lehekonn Postitatud 13. juuni 2013 Autor Jaga Postitatud 13. juuni 2013 Üsna kindel olen jah, enne itb paigaldust seda jama ei olnud, samas veepump võib ju läbi ka minna??? Pole õrna aimu ka mis see tropic variant on ja kust seda saab(poest ilmselt). Nime järgi võiks eeldada, et on mingi lõunamaa variant, selle leidmine aga eestis ilmselt osutub probleemiks. Seega ikkagi vaja migit muud alternatiivi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63313 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 13. juuni 2013 Jaga Postitatud 13. juuni 2013 (muudetud) igaks juhuks proovi üle õhutada süsteem. elu näidanud et radikas on viimane asi mille pärast muretseda üle kuumenemisel, tavalised vead ikka vähe vedelikku, salongiradikas õhk sees (leke), termostaat, veepump, ja visko sidur maha surnud. kui oled täiesti kindel et radikas siis siin on kood BMW 17111728907 http://bmwfans.info/parts/catalog/17111728907/ siit saad täpsemalt millistel on h2 on see ca 220 euri muidugi uuri ka mujalt tegu on m40 ja m42 mõeldud tropical variandiga http://www.google.com/search?q=17111728907&rls=com.microsoft:et-EE&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=08m6Uey2A_GQ4gS7poDYCg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=608#imgrc Muudetud 14. juuni 2013, muutis kotkas1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63315 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sass Postitatud 13. juuni 2013 Jaga Postitatud 13. juuni 2013 324td peaks sama radikat jagama Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63316 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 13. juuni 2013 Jaga Postitatud 13. juuni 2013 ei usu eriti et talle sobib, tal radika küljes oleva paisupaagiga Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63318 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
sass Postitatud 13. juuni 2013 Jaga Postitatud 13. juuni 2013 Minu paha,pidasin silmas 325 tropical raadiatorit. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63319 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lehekonn Postitatud 13. juuni 2013 Autor Jaga Postitatud 13. juuni 2013 Valgustan teid siis härrased natuke rohkem antud masinast. Tegemist ei ole tänavasõidu autoga.Jutt käib siis krossi- ringraja m42 strokerist, millel pöörded suht pidevalt 7000+ Mootorist: m47 vänt, m3 3,0 kolvid, proge aju, porditud kaas, jenvey sisselase koos suure koonuse ja airboxiga, mootor tasakaalus jne. Põhimõtteliselt tehtud kõik mis selle mootoriga üldse teha saab(vaese mehe raha eest). Probleem aga algas alles peale itb paigaldust, enne seda oli ilusasti temp 90. Radikal on küll pisike pragu sees ja sealt tõesti lekib veits aga see pragu oli ka enne viimast sõitu(enne itb paigaldust) kui selle avastasime. Polnud lihtsalt aega uut sebida ja siis kriitiliseni ei tõusnud, küll aga nüüd. Nagunii kavatsen selle nagunii välja vahetada aga mille vastu? Jama oleks kui ostaks terve m42 radika ja ikka jääb kriitiliseni, jama kui ostan midagi suuremat ja see ei mahu sinna kuidagi. Igatepidi jama. Kas mingi 2,5 radikas mahuks sinna? Samas veepump võib ka pidune olla, vaatan üle. Opentracki foorumist saaks kindlasti abi aga ei viitsi selle ühe küsimuse pärast kasutajaks teha. Siin foorumis on minust palju targemaid kes saaksid aidata. Mõtteid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63321 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kotkas1 Postitatud 13. juuni 2013 Jaga Postitatud 13. juuni 2013 (muudetud) mingit sellist kooslust ma juba ootasingi kuna jutt läks ITB peale, tropic varianti pakkusin kuna polt-on lahendus ja enamik LAV autokrossi mehi sõidavad sellega ning tublid sakslased lasevad ka ringrada tropic variandi peal, miskipärast kahtlustan jätkuvalt mingit muud viga kinni jäänud termostaat või midagi taolist, peetis viscot jne. bemmi jahutus suht suure varuga tehtud seda võid ka turbo meeste käest uurida. muidugi küsiks veel kui temp hakkab normi lähedale jõudma kas peatub veidiks keskel või läheb kohe üle normi ? kuidas muidu gaasiklapi soojenduse lahendasid? muidugi kui kauaks seisma jäi siis võis ka visco saba anda eriti kui juba vahetatud b-kat oma vastu (need seismist ei kannata). nagu kunagi bmw klubist patric mainis siis kui muidu viga kätte ei saa siis eelda et kõik on katki ja alusta uuesti kontrollimist algusest. jõudu autoga edit: facelift 2,5 oma mahub suht ilusti aga eeldab jahutussüsteemi suuremat ümberehitust kuna vaja sel juhul ka paigutada paisupaak aga sul peaks umbes sama koha peal CAI olema võib ka teha preface juppidega siis saad paisupaagi viia kaasresja poolele Muudetud 13. juuni 2013, muutis kotkas1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63325 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 14. juuni 2013 Jaga Postitatud 14. juuni 2013 324td ja 325 troopiline on täpselt samad radikad, suuremaid ei leia e30 mõeldud varudest. Sama arvamus siin, et viga kusagil mujal, kui radikas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63336 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lehekonn Postitatud 14. juuni 2013 Autor Jaga Postitatud 14. juuni 2013 No hakkame siis veepumbast ja termostaadist pihta. Kuna radikas on katkine siis tuleb see nagunii ära vahetada. Tänud vastajatele. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-63355 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
svenp Postitatud 29. august 2013 Jaga Postitatud 29. august 2013 Palju Sa sellest mootorist võimsust välja pigistasid enda arvates? Teadmiseks, et M42-l kasutatakse täpselt sama radiaatorit, mis näiteks M50/M52 2,5 liitristel mootoritel võimsusega 143 kW (http://bmwfans.info/parts/catalog/17111712982/). Seega on IS-i radiaator ~1,5 kordse varuga. Mainisid, et radikas on väike pragu -- see võib vea põhjus olla, kuna süsteem ei hoia survet. Teiseks vana radiaatori soojusvahetuse võime võib pindade saastumise tõttu vähenenud olla (mustus, oksiid, katlakivi jne). Võib olla mitme asja kokku sattumine. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/5769-m42%C2%B4le-suurem-radikas-milline/#findComment-66700 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse