Hüppa postitusse
Postitatud
comment_61758

Panen lõpuks enda masinast ka teema siia. Sai siis soetatud eelmise suve alguses endale 320 kere, koos dokumentidega, ilma katita variant ja lisadest olid olnud check panel, soendusega lukupesad, aknapesudüüsid ja muud midagi, aga suurt lisadehuvi mul polnudki.

Esialgu seisis ta mul pool aastat, kuniks sain kokku ühe mootoritest(mis olid mul olemas ammu ennem kere juba), milleks siis m10b18 ja mis saab olema ülelaetud, ei teagi miks, aga pidi just tulema see mootor, nagu kinnisidee või midagi. 

Ülelaadimise mõte sai alguse kunagisest esimesest külastusest turboklubi foorumisse, mis nüüdseks igatpidi läbi on loetud ja lisaks on suureks abiks olnud Amazon.com oma E-raamatutega ja neid on seal palju, kahjuks küll vaid inglise keeles, kuid see ei ole takistuseks, kui keelt oskad. Ühesõnaga ennem alustamist sai mitu head aastat lihtsalt tundide viisi loetud erinevat kirjandust, nii raamatute näol, kui välismaa foorumeid ja nüüd jõudnud oma esimese projektimasinani. 

Teemat ei hakanud suure hooga peale kere toomist tegema, kuna viimane aasta on olnud kiire ja juhtunud vähe, alles nüüd viimase paari kuuga olen saanud asjad nii kaugele kui nad praegu on. Teadagi ju nei teemasid, mis peale mõnda kuud lukustatakse, kuna isu otsas ja masin müüdud. 

 

 

Praeguseks tehtud:

Alustuseks põhjalik pesu

kollektor,

Turbo paigaldatud+Õlitus

suuremad pihustid,

3.0 bar kütuserõhuregulaator,

Kõik uued mootoritihendid,

Aju Megasquirt 1v3.0

Teflonkattega voolikud(Kütus ja õli)

Täielik esisilla remont,

Põhja keevitus,

m20b25 segusiiber+m43b18 TPS,

 

Ootavad järgmisena tegemist:

Ketastega tagasilla täielik remont+polüpuksid,

3" otseläbi summuti,

Uued küljekarbid,

Uued tagatiivad,

Ja palju muud, eks täiendan hiljem.

 

Aga pilt siis toomispäevast:post-1642-0-08292700-1368466080_thumb.jp

Summutimaterjal:post-1642-0-11789000-1368466632_thumb.jp

Juhi põhi pärast natukest lõikamist:post-1642-0-00223900-1368466664_thumb.jp post-1642-0-19140300-1368466708_thumb.jp

Teibitud väljalaske kollektor:post-1642-0-73465800-1368466755_thumb.jp

Sisselaske kollektor:post-1642-0-25090200-1368466796_thumb.jp

Uued tükid:post-1642-0-46700200-1368466840_thumb.jp

Mootor hetkel:post-1642-0-21892000-1368466894_thumb.jp

 

 

Hakkan siis tasapisi pilte lisama ja nimekirja täiendama, ning eks hoian toimuvaga kursis.

Muudetud , muutis Reimann

  • Vastuseid 156
  • Vaatamisi 30,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pilti ka

  • M10 turbotehnika müüdud, teema pealkiri muudetud ja läheb uue hooga edasi.  Seekord siis valikus M50 tehnika ja eesmärk esialgu 400 jõudu. Mõni pilt ja lähipäevil rohkem juttu.  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_100770

Poleeritud veljele mingi kaitsevahend olemas küll, aga see sigakallis, seetõttu ei olegi peale kandnud.

Tegelikult isegi mõtlen, et võiks olla täitsa originaal kahepoolene, kuna saab rohkem hp/liitri kohta, kuid selleks ajaks oli juba 2.8 vänt olemas ja veidi lisatööd mootoriga on alati oodatud.

2.8 selline kesktee kestvuse suhtes. Saab ainult veidi altotsa jõudu juurde. 

 

Nüüd siis kaanetööd pooleli ikka, kuna avastasin, et kõik väljalaskeklapid kõverad. Kuigi mootor oli täiesti töötav ja korralik :D Sõitis rada ja puha. 

Uued klapid kohal, niiet peab ükspäev paika lõikama ja saab ära lihvida. 

Altotsaga jõudis täna viimane tellitud ketitald kohale, niiet saab vända paika tõsta, surveastme arvutada ja siis kokku laduma hakata.

 

  • Autor
comment_100796

Surveaste plaanitud sinna 8.5-8.8 vahele, ei ole veel otsustanud täpselt. See hp/L teooria praktiliselt selline jah. suures plaanis sama jõu juures(nt 400hp) kestab see 3.0 paremini, kuid 2.5 kannatab lihtsalt liitri kohta rohkem, kui aluseks võtta mingi % jõu kasvu.

 

Sain täna vända paika, ning ühe kolvi ka silindrisse, et oleks mingi ettekujutus kuidas see seal istub.  Vaja kuskilt külapealt üks kell laenata, et surnd seis paika panna ja siis saab hakata arvutama.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_101143

Sain täna jälle mootorile ligi mõõtsin ära vajamineva surveastme arvutamiseks. Läheb siis 2mm kolbidelt maha ja jääb sinna 8.8 kanti, kuna pööret väga kõrgeks ei aja ja saab veidi altotsa madala rõhuga piirkonnas jõulisemaks.

Sain kätte ka nonvanose sisselaske nuka mis läheb siis väljalaskele asemele. See vajab ka veidi modifitseerimist, et inimlikult külge istuks. Nimelt flants kuhu istub hammasratas on paksem ja kett ei jää sirgelt jooksma. panevad küll 1/1 seda külge, aga ei tea mismoodi seda ketti ei vaadata :D

Peale kolbide pesu said asjad nagu uued ja selgus ka kurb tõsiasi, et ühel kolvil midagi vahelt läbi käinud ja ülemise surverõnga pilu kokku pressitud.  Korjasin ämbrist 4 varuksolevat välja, mis on iseenesest väga korralikud, kuid jälle probleem. Ostes oli neid vaid 4,  2 oli maha müüdud ja need on värsked b-osa kolvid, ning veidi erinevad teistest mis mul olemas on. 

Huvitaval kombel on kõrgus ja muu kõik sama, erinev on väljalaske klapisüvendite osa, ning õlirõngas istub allpool. :D Tundub olevat kolbenschmidt toodang, aga sellest olenemata kui 2-te samasugust ei leia, siis kasutada ei saa, kuna süvendite tõttu oleks vaja neil silindritel eraldu surveastet arvutama hakata ja vastavalt sellele erinevalt muutma ja see oleks kokkuvõttes paras gemüüse.

Seega üleskutse järgmine: Kui sul on 2 kolbenschmidt nonvanos kolbi, siis võib need mulle müüa. Muuhulgas võib pakkuda ka korraliku komplekti nonvanos originaaltoodangut.

 

  • 3 nädalat hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_103130

Nii, sai nüüd vähe jälle asju kokku aetud ja võib hakata ehitama, kui vaid aega oleks niipalju,

 

Said siis lõpuks valmis treitud kolvid, mis läksid 2.3mm madalamaks ja alt seelikuserv ka 3mm jagu maha.

Teiseks sai ka nukkvõll treitud, niiet saab nüüd kaks sisselaskenukka paika panna. vaja veel degree wheel meisterdada, et paika kraadida.

 

Saab ka ms1 uuenduse ja sisse läheb ms2 prose, 6 süütekivi, ning el. boost control solenoid samuti lauapeal, niiet saab normaalselt rõhku juhtida.

Lisaks asendan suure ventika 2 väiksega, peaks saama vähe rohkem õhku liikuma. Suur siis pakkuda, kui huvi.uium tuleb

 

Tõin ära ka kollektori materjali, niiet niikui kolvid plokki saan, tõstan peale ja hakkan kohe kollet tegema. Sai ka Tig keevitus ostetud, niiet paras harjutamise projekt. Alumiinium tuleb juba üsna hästi välja.

 

Muus osas veel kapotialuse värvimiseks happekrunt ja värv ostetud. Tuleb siis tumehall kergelt lillaka teraga. 

 

Viskan ükspäev pilti ka toimetustest.

  • Autor
comment_103163

Sain siis täna kolvid, kepsud plokki ja uued rõngad, saaled külge. 

Päris tükk aega tööd, aga hetkeseisuga siis kaas peal kinni, nukad pesas ja saab peale tõsta mootori. Tõstan esialgu vahele ja teen kolle valmis, siis pealt maha ja kapotialune värvialla. 

12615287_10205496079180703_170554372533794655_o.jpg

12640495_10205496097381158_6675317132375065090_o.jpg

12644711_10205496097701166_1677318194833642321_n.jpg

12657941_10205496096901146_5961948786862081940_o.jpg

12670219_10205496097741167_6922721533918615718_n.jpg

12694795_10205496097461160_4680667019725491519_o.jpg

12705470_10205496097661165_5878796898859401664_n.jpg

  • Autor
comment_103247

Meisterdasin täna kõrvalistuja poole ue käpa, et saaks kusagilt selle 3.5" downpipe läbi viia. Proovisin ühte ja teistpidi, aga jään siiski kindlaks turbo paigutamisele alla, mitte üles, nagu tavaks.

 

 

 

 

 

20160209_193837.jpg   

Muudetud , muutis Reimann

comment_103299

equal lenghti ja logi vahel on ka muid variante. Püüa Logstyle kollet vältida juba purunemisohu tõttu.

Selline juba seisab koos ja spoolib väga hästi....käib kenasti vahelt välja igale poldile saab ligi: 
1.jpg

Selline aga elab veel kauem ja lubab paremini silindrid põlemisjääkidest puhastada kuid kaalub palju, on keerulisem teha ja spoolib tegelikult termaalkadude ja suurema mahu tõttu kehvemini.
2.jpg

comment_103319

See on väga hea variant....runnerid piisavalt pikalt eraldi, et mitte katki minna ja mahult tublisti väiksem kui valdav osa koldeid. Omal on plaan millalgi ka 1 kolle teha aste peenemat toru kasutades sest nagu mulle 1 füüsik arvutas on sellel pointi küll kuna gaasi liikumiskiirusel on selles enimkasutatud torus veel liiga pikk maa turbulentsuseni mis poole helikiiruse ületamisel tekib ;)  Ja turbos peavad need gaasid niikuinii läbi kordades väiksema ava minema.

Muudetud , muutis jeff01

comment_103448

Kõik sõltub boostist, pöördest ja töömahust silindri kohta ning lisaks ka turbiinirattast, kojast, mahust ja kurat teab millest veel kuid tartus painutab 1 volli juba kolmandaid kepse kuni 2 bari ja 7000ndega koguni 575cc silindri kohta.

  • Autor
comment_103531

Paak oli odavalt müügis esiteks ja teiseks on mul ammu juba originaalpaagil küljepeal pisike pragu sees ja üle poole paagi hakkab kergelt haisema. Sain ka teise paagi, aga ilmselt on lihtsam viia asi ümber pagassi. originaalpump paagis ka kaheldava väärtusega ja peaks niikuinii ühe 044 lisaks muretsema.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.