Hüppa postitusse

BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face

Postitatud

Tõin lõpuks Saksast ära,

BMW E30 cabrio 2,5 mootoriga, 88a.

Masinat on juba seal veidi tuunitud:

Värv: Porsche RS sinine

Veljed:16x9" Dezent(4 velge) + tutikad kummid 215/40/16

Sisu: König sport sisu tumedast nahast

Tuled: nii ees, kui taga Hella toon tuled

KN koonus filter,strutbar, sportsummuti, madaldus vedrud, ees paistab olevat isegi 60mm madaldus, Koni amordid, 4x el. aken, istmesoendused, sportrool,-käigukanginupp,-pedaalid.

Pildid lisan varsti!

  • Vastuseid 462
  • Vaatamisi 88,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ei ole neid e30 üritusi küll, seda üritustki mitu aastat plaanitud juba, ei tea kas nüüdki teoks saab...rahvale on suva iga nädalavahetuse joomingud olulisemad, kui aastas kord sellisel üritusel käia

  • Paar kevadist klõpsu   ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Viljandi külje all üks vanem mees tegeleb väntade lihvimise, mootorite puurimise ja muu sellisega. Hinnad vägagi soodsad. Bmw 320d puurimine oli näiteks 15Eur auk. Olen lasknud seal mitmeid väntasid lihvida ja silindreid puurida. Siiani pole mingeid pretensioone olnud. Vajadusel saan telefoni nr ka sebida.

  • Autor

number oleks väga kasulik, millal viimati lasid tal teha, kas ta endiselt veel tegutseb?

Viimati tegigi ta mulle selle 320d mootori. See toimus kusagil 1,5 kuud tagasi. Arvan et tegutseb ikka, ta sellega juba aastaid tegelenud. Tel nr on tal 5217754 ja nimi peaks tal vist Jaan olema. Selline muheda jutuga mees on.

  • Autor

Sain proovimiseks e36 lati, kõik tore muidu ja saaks vahele aretada, kuid mul rooli kardaan liigend teistsugune kui näiteks -siin: http://e30performanc...php?f=23&t=1340, kus õpetab e36 lati paigaldust. Minu kardaani ei ole võimalik lühemaks teha, pilt:

photo0476x.jpg

kuidas selline asi lahendada, on kellegil kogemust?

ja nagu ma aru saan siis rooliotsad tuleb kah e36 omad sel juhul? kas rooli otste koonused on neil samad?

ja veel üks küsimus, kes oskab öelda mis potsik see veel on

photo0472e.jpg

jäi ta sedasi lahtise otsaga peale mootori vahetust kunagi.Kuna tal mingit toimet nagu ei näe ja pistikut ka külge ei lähe siis võtaks ta seal vahelt üldse ära ja paneks pimeda ette.

Muudetud , muutis face

Ei olegi vaja sul midagi lühemaks teha, roolikardaani lükkad lihtsalt mõlemast otsast rohkem nuudile otsa ja sobib täpselt.

Rooliotsasi võid kasutada mõlemaid, nii e36 kui ka e30ne omasi, ainult et koos, see tähendab, et siis nii sisemised kui välimised rooliotsad e36 omad.

Aktiivsöefilter jah, pistikuga klapp läheb sisselaske alla ja teatud pöörete reziimil (võis olla ühtlane maanteesõit ma pakun) laseb kütuseaure natuke ligi. Peaks ökonoomsusele ja heitgaaside puhtusele rõhuma. Ilmselt kui segusiibri all vastav stutser kinni plommitud ei juhtu selle puudumisest eriti midagi.

  • Autor

tundub et see filter rohkem nagu uuema tüübi teema, pre-face mootoril mul seda polnud.

Nüüd ka tundub suht kasutu, kuna ühtegi üleliigset pistikut ei ole, et sinna ühendada, seega võib siis eemaldada selle.

  • Autor

auto tuleb korda saada jah kiiremas korras, kuid 7 juuli olen Palangal kahjuks, kuid eks neid üritusi suvel veel tulemas :rolleyes:

  • Autor

Nii vända lihvimise kohta sain juba infot, et Viljandi külje all vanake lubas ära teha.

Täna mõõtsin kepsud üle

1. - 48.03

2. - 48.01

3. - 48.00

4. - 47.98

5. - 47.98

6. - 47.95 / 47.98 / 48.00

6. silindri keps on kõige imelikum esiteks mõõdud nagu erinevad veidike ja näha on et seal on võtnud vana saale ringi kah. Sellel kepsul pole enam sellist läikivat pinda nagu teistel.

Kas tuleks see keps ka välja vahetada või pole see erinevus nii suur ??

siin on näha 6.(vasak) ja 5. sil kepsud, üks läigib seest, teine on tuhm.

photo0477t.jpg

6. keps

photo0478w.jpg

siin on ülemised need saaled mis sõitsid max. 100km

alumised on vanad millel lukud katki ja tundub et on ringi käinud.

photo0482v.jpg

Kepsu vahetamisega tuleb muidugi tööd juurde, kuna kõik kepsud on poleeritud ja kaalu aetud. Aga kui tuleb teha siis tuleb teha!

  • Autor

Kas kellegil leidub 1 ETA kepsu? Pole veel plokikaant maha võtnud, kuid lähipäevil plaanis võtta, siis saan kepsu kätte, tõenäoliselt on seal ETA keps sees(130mm), seega oleks nüüd ühte vaja ja küsin juba ette ära, kas kellegil leidub ühte?

Ainuke kood mida kepsu pealt hetkel näen on 1265301

Muudetud , muutis face

  • Autor

mootori pea on nüüd ka maas, keps on ETA oma ja 130mm...ilus asi, aga kahjuks kasutu <_< ,

uus keps tuleb samasuguseks poleerida ning samasse kaalu ajada.

dscf4304c.jpg

dscf4302z.jpg

Võib-olla loll küsimus aga miks peavad kepsud poleeritud olema ja miks tehasest tulles juba pole? Jõudu ja jaksu masinaga!

  • Autor

niipalju kui mina aru saanud olen siis, et õli kepsu pinnale ei jääks pooridesse, vaid valguks kiirelt maha...ühesõnaga õli=kaal

  • Autor

Täna sõitsin Viljandisse, kohapeal mees móótis vändakaela üle ja ütles et sellega pole enam midagi teha,liiga palju kulunud.

Seega on vaja väntvólli kas ETA oma vói 324td oma. Olen hetkel Tallinnas ja vóiks homme üle vaadata. Asjaga suht kiire, tahaks järgm. Nädal hakata mootorit kokku laduma.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Masin sõidukorras jälle :) Täna tegin esimesed sõidud. Eile kui moto kokku sain sai ja käivitasin siis ei tahtnud hästi käia, viskas pöördeid ja suri välja ja enam käima ei läinud. Mõtlesin siis et kontrollin igaksjuhuks hammasrihma märgid üle kindluse mõttes,äkki on 1 hammas valesti.Kiskusin kõik radikad ja eest kaaned maha uuesti. Kõik oli aga õige..sattusin siis vaatama jagaja rootorit ja see tundus vigane(pragu sees ja otsa klemm liikus). Vahetasin selle välja, masin läks käima kuid ei ikka ei töötand korralikult..varsti aga tõmbas pöörded iseenesest normaalseks ja jäi ilusti käima. Ei tea kas kuskil oli mingi puru ees vms..iseenesest sai asi korda.

Vahetusse läksid siis:

väntvõll

1 keps

raam ja-kepsusaaled

kolvirõngad

kõiksugu vajalikud tihendid

mootori padjad

roolilatt e36 oma

Hetkel linnast välja ei julge sõita, roolilatt on väga imelik, liiga kergelt keerab, võin kohapeal väikese sõrmega rooli keerata. Õhk peaks juba välja tulnud olema latist kuid ikka nii kerge...on kellelgi sarnast kogemust?

  • Autor

see on liiga kerge, masin ujub teepeal, sellepärast ka maanteele hetkel ei julge minna.

  • Autor

ei ole ainult sõidu ajal, kohapeal keerates ka väga kerge...voolikuid ei olnud ka nagu võimalik valesti ühendada,et asi selles oleks. Praegu pole mõtet silla stendi ka minna, midagi tuleb latiga ette võtta ennem

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.