Hüppa postitusse
Postitatud
comment_29637

Tõin lõpuks Saksast ära,

BMW E30 cabrio 2,5 mootoriga, 88a.

Masinat on juba seal veidi tuunitud:

Värv: Porsche RS sinine

Veljed:16x9" Dezent(4 velge) + tutikad kummid 215/40/16

Sisu: König sport sisu tumedast nahast

Tuled: nii ees, kui taga Hella toon tuled

KN koonus filter,strutbar, sportsummuti, madaldus vedrud, ees paistab olevat isegi 60mm madaldus, Koni amordid, 4x el. aken, istmesoendused, sportrool,-käigukanginupp,-pedaalid.

Pildid lisan varsti!

  • Vastuseid 462
  • Vaatamisi 88tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ei ole neid e30 üritusi küll, seda üritustki mitu aastat plaanitud juba, ei tea kas nüüdki teoks saab...rahvale on suva iga nädalavahetuse joomingud olulisemad, kui aastas kord sellisel üritusel käia

  • Paar kevadist klõpsu   ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!  

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_4214

Auto on Pärnus tagasi jah :) reis läks vaevaliselt kuid õnnelikult, Poolas läks teeolude tõttu 1 koormarihm katki(see mis esimestest velgedest läbi on-hõõrus vastu piduriketast puruks) ja teine oli mineku ääre peal, õnneks elukaaslane sõitis teise autoga tagant järgi ja nägi rihma lohisemas..järgmises tanklas sai uus rihm ostetud ja auto põhja alt veel lisaks kinnitatud. Kilometraazi tuli seekord pea 2800km, sõitsime seda 4 päeva, kuna üle 90km/h ei ole võimalik sõita treileriga, hakkas taga vänderdama nagu seal videos(küll mitte nii hullult, kuid nõme tunne oli küll). Aga meie jaoks tähtis polnudki kiirus vaid turvaliselt kohale jõudmine.

photo0382x.jpg

photo0383ra.jpg

Lähiajal peaks siis alt moto lahti võtma ja üle vaatama.Tahaks veel see aasta sõita ,kuid kui olukord hull on, siis jääb seisma ja talvel moto maha.

P.S. kui keegi soovib seda treilerit osta siis, see on saadaval, hetkel on see GB numbritega, uurin Eestis arvele võtmist,mis ei tohiks probleem olla.

  • Autor
comment_4000

Kui kanalit pole käepärast võtta siis tuleb see ise leiutada :)

photo0391m.jpg

Nii karteri põhja sain alt kätte, vaja oleks teada mis võtmega saab kepsu poldid lahti.

Mingi selline tähik on seal

photo0394.jpg

Oleks vaja täpset padruni nimetust ja mõõtu teada, ehk keegi oskab öelda??

  • Autor
comment_3905

eile sain saaled vahetatud..masin sõidab jälle, kuid mitte kauaks.

Mootoris on ikka kolks sees, kuigi saaled olid suht kulunud eriti 4. silinder, seal olid juba kerged laastud väljas, samas vänt nagu kannatada ei olnud saanud. 6. sil saalel oli ühe stopper nurga ära murdnud, ei tea kas ringi peale oli tõmmanud, vända kaelal vb ainult kerged kriimud olid.

Hetke seisuga ei teagi mida teha, varjante on põhim kaks.

1. kas jätta masin nüüd kevadeni seisma, ja talvel moto maha kiskuda ja juppideks lahti võtta

2. varjant oleks osta töötav 2,5e(2,7) või 2,5 (126kw) lage mootor ja see praegu peale tõsta et saaks masinaga veel see hooaeg sõita ja siis vaikselt Schnitzeri kallale asuda.

Kõik oleneb nüüd mis hinnaga saaks lageda (ehk siis ilma lisa vidinateta) töötava moto, kuna mul endal lademetes startereid, genekaid + sisselase, veepump jne olemas.

2,7 või vanem 2,5 sellepärast just, et juhtmestikku ei viitsiks vahetama hakata, eeldaks et kui läheb tegemiseks siis mõne päevaga oleks uus mootor aiste vahel ja masin sõidaks jälle.

  • 5 kuud hiljem...
  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_43096

Võtsin nüüd lõpuks kätte ja kiskusin uuesti moto alt lahti. Seekord siis võtsin maha ühe raamsaale ja viga tundub et on leitud, Saalel korralikud sooned sees,tundub et vänt pole viga saanud.Seega mootor maha ja siis saab uued saaled külge. Roolilatt tuleks ka välja vahetada, see tilgub sellest ajast saadik kui masin sai ostetud. Kas tasub mõelda e36 lati peale või peaks ikka e30 oma panema? Päris 1:1vist külge need ei istu??

photo0466.jpg

comment_43097

Roolilati vahetus on tglt lihtne, eriti kui sa nüüd mootori ka veel eest ära võtad. Vaja on siis E36 latti ja 14mm distantsseibe 2tk, kuna E30 kinnituste vahe täpselt niipalju suurem. Kardaan jääb samaks, ainult keerad mõlemad otsad lahti ja lükkad seda ülespoole kuni asi kokku klapib. Voolikute vedamine nõuab natuke nuputamist aga saab ka E30 voolikutega nii, et midagi pinge alla ei jää ja vastu ei käi - mina painutasin ühte toru natuke parema nurga alla ja sättisin õlipotsikut vastupäeva 30 kraadi, kogu lugu :)

Väntvõlli soovitaks ma lasta asjatundjal siiski üle mõõta, ega seal midagi ellipsisse kulunud pole ja vajadusel ikka lihvimisse saata ja remontmõõdus saaled osta. Muidu natuke nagu loterii, kahju kui jälle mingi jama tekiks.

  • Autor
comment_43110

mis hinaga e36 kasutatud(korras) roolilati saab umbes?

No kui vänt maha tuleb siis mõõdan üle kindlasti, ei viitsiks enam 3 korda sama probleemiga tegeleda.

Ei saa just öelda et need kodukootud kanalid meeldiksid, kuid mis sa hädaga teed, tuleb midagi välja nuputada, kui endal korralikku garaazi pole. Seekord siis seisab auto jah euro aluste peal :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_43801

Mootor on nüüdseks maas ja alt vändaosa lahti võetud. 6. silindri kepsusaalel on juba vase välja tõmmanud (uute saaledega sõitis max. 100km).

Vändal on kah kerged sooned sees, seega nüüd kaks varjanti: kas lasta vänt lihvida või otsida korras 2,7 vänt.

Oskab keegi öelda kus eestis üldse lihvitakse vänta ja palju see maksab?

pakkuda võite ka 2,5e väntvõlli ,mille olukord oleks hea, st. et ei vaja lihvimist ja mida ei ole ennem lihvitud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.