Hüppa postitusse
Postitatud
comment_56885

Tervitused!

 

Teeks ka väikse teema siia, kus on hea vaadata mis on ära tehtud ja millal.

Muidugi ka asjad mis tegemist vajavad ja mis tulevikus plaanis oleks.

 

Autost lähemalt:

Mark: BMW 324D

Keretüüp: Sedaan

Mootor: 2.4 vabalthingav diisel ( 63 kw )

Värvus: Tumepunane ( Karminrot )

Lisad: 2x el. peeglid, udutuled, katuseluuk ja siin see lõppebki.

 

Toodud sai ta 10.01.2013 Põlvast. Jõudis omal jalal ilusti Raplasse. Probleeme teepeal ei tekkinud.

 

Pildid:

2013-01-11112020_zps207dae0d.jpg

 

2013-02-19133829_zps56995293.jpg

 

2013-02-19133835_zpsc46caa74.jpg

 

2013-02-19133847_zps64a5c574.jpg

 

2013-02-08154756_zpsbe530662.jpg

 

2013-02-08154805_zps3ada08ee.jpg

Plaanis välimuselt umbes taoliseks teha, värv muidugi oleks veits teine, selline oranzikas-kollane, photoshop ei tahtnud miskipärast õiget tooni mulle anda.
 

tuning_zps198d8e9d.jpg

 

Vahepeal sai tuled kollaseks tehtud aga kile eemaldasin kuna ei tahtnud politseionudega suhelda.

 

VIN DECODE:

 

minus.gif  Vehicle information

 Type
 Value
 VIN  WBAAE110200878584  Type code  1511  Type  324D (EUR)  E series  E30 ()  Series  3  Type  LIM  Steering  LL  Doors  4  Engine  M21  Displacement  2.40  Power  0  Drive  HECK  Transmission  MECH  Colour  KARMINROT (172)  Upholstery   (0251)  Prod.date  1985-10-01

 

minus.gif  Options
Code
 Description (interface)
 Description (EPC)
S215A  SERVOLENKUNG, DREHZAHLABHAENGIG  Power steering, engine-speed-dependent S400A  SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH  Slide/tilt sunroof, manually operated

Muudetud , muutis Saareoks0

  • Vastuseid 145
  • Vaatamisi 12,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Täitsa viisakas auto tuli pesust välja. Selle musta kapoti ja kuldse kerega tuuningidee unustaks ma kiiremas korras ära. Sile kirsipunane disla oleks väga 5. Edu ehitamisel

  • Morjes,,,   Ma siin lugesin ja vaatasin. Mnjah, siin vanemad vedurijuhid juba kommisid - eksliku kommnoort, värvi suhtes... Ma olen ka nende vanade lohedega samal vaibal ja kinnitan, et tee origin

  • Aga milles küsimus, värvi siis calypso punaseks! Praegused pakutud variandid tunduvad üsna kohutavad   Motivatsiooniks:

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_58883

Ma meeldin siis järelikult neile.

Või siis polnud kohalikud mendid, ei tunne ka kõiki, mingi paks eit, suht kiilas vend õrna habemega selline 95 kilone umbes ja siis oli mingi kiilakas taga istmel umbes 40 aastane.

Päris tuttavad pole aga ennegi trehvanud neid.

Ülbitsesid ka veel. Hakkasid mingit paska ajama, et ma täiskuu valgusest laksu all, et kord tean mida räägin ja siis jälle ei tea.

Ise ajasid nii segast juttu, et polnud arusaadav lihtsalt.

 

Mõtlesin küsida niisama nende käest, et miks subwoofrit autos pole, musa oli hea mis sealt tuli muidu aga liiga vaikselt lasid ka.

Paari kuu jooksul 3 korda trahvi saanud. Normaalseid mente on ka raplas, va Smirka ja mõni teine.

Esimest korda sain selle bmw-ga trahvi ülejäänud korrad teiste autodega. Üks kord 525tdsa-ga mis nüüdseks pärnus kuskil ning siis oli Golf III-ga kuna kindlustust polnud.

5-sega väänati kohe 80 ära. Kuna niiöelda oli ajutiselt arvelt maas. Vaatasin mnt.ee kodulehelt ja igaltpoolt üle enne sõitu ja seal oli kõik tip top, ÜV ja kindlustus kõik olid olemas.

Aga see oli venna auto ka. Maksis trahvi summa hiljem tagasi.

Muudetud , muutis Saareoks0

  • Autor
comment_59033

Nii sai Paides käidud ja ühe foorumlasega ( EII ) kokku saadud, nimelt soetasin temalt Esiklaasi ja Kojamehe mootori.

Homme arvatavasti vahetan sõbra garaažis klaasi ära aga kojamehe mootori vahetaks täna ära.

Muudetud , muutis Saareoks0

comment_59039

Kunagi siin kuulsin,et miskit mittevõikud mehed vahetasid klaasi 4h, olles ise eelnevalt seda teinud siis võtsin ükskord aega ja vahetasin üksi klaasi ära 21min :BMW:  (ilma spets tööriistata) Usun , et mitmekesi saad sa tunniga hakkama. Seda pead ikka soojas garaazis tegema, lisaks pre faceliftil mureallikaks see tihendi liist, mis pudeneb sul seal ilmselt päris mitmeks tükiks (facelifti omaga seda muret pole ja seda saaks ka sina kasutada, kui uut kroomi pre liistu ei taha osta)

comment_59042

Neid asju pole vaja, ei anna miskit juurde. Kunagi sai ka nii proovitud ja tulemus veel kehvem,kruvikas libises tänu sellele mitu korda ära ja tekistas kriime.

Vana tihendi liistu korral on seda vaja iga natukese aja tagant sikutada, kui ei taha lõppu jõudes üllatuda lühikeseks jäämise puhul.

Kriimude vältimiseks suru tihendiliistu välimise ringi pool enne sisse ja klaasipoolset aja kruvikaga. Hea tulemuse saamiseks ära nühi kruvikaga vastu tihendiliistu, see vigastab teda.

Kindlasti unustage ära igasugu nööriga panekud, e30 see ei käi nii (isegi mitte tehases). Nii rikutakse tihendiprofiil ära, kui peale pikka pusimist üldse peaks õnnestuma sel viisil klaas ette panna.

  • Autor
comment_59051

Nüüd asi veits halvasti. Oleks pidanud Eix22 kuulda võtma ja klaasi vahetuse täna ära tegema.

Võtsingi ette selle kojamehe hoovastiku ja -mootori vahetuse.

Salongi õhumootor jääb ette, keerasin need neli mutikat ka lahti mis seda kinni hoiavad ja lootsin, et saab nii palju alla pressida seda et saaks vana hoovastiku koos mootoriga kätte aga tühjagi.

 

Oleks abi vaja kuidas saab kiiresti selle salongi õhumootori eest ära.

Muudetud , muutis Saareoks0

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.