Hüppa postitusse
Postitatud
comment_56534

Tervitus kõikidele. Kirjutaks ka enda e30-ne kohta.

 Tegemist 87aasta sedaan kerega bmw-ga,edasi veab teda 1,8 karpa mootor ja 5-käiguline käigukast.Välimus ja sisemus enamus originaal,tundub et esiklaas on ka tehasest,sissesõidu õpetus klaasi peal :rolleyes:

Ainuke lisa on tehase eemaltatav kärukonks vist.

 

219967595e38b8_t.jpg

21996761023c29_t.jpg

21996763da7c7c_t.jpg

2199676595916d_t.jpg

219967672d4702_t.jpg

21996769752139_t.jpg

21996771e8c12f_t.jpg

21996775703332_t.jpg

21996779a6ce41_t.jpg

  • Vastuseid 105
  • Vaatamisi 16,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Juttu juurde pole vaja ,pildid räägivad enda eest.

  • Tervitused kaaskannatajatele. Suvi läbi ja e30 ripub ikka vardas. Ühesõnaga kevadest saati olen otsinud teist e30 juurde,võimalikult vana,sõitvat ja haruldasema poolset isendit.Juunis sai vaatamas käi

  • Väike sissekanne jälle. Vahepeal puhastatud kapotialune,esikoopad ja osa põhja.Pritsimise ja puhastamise peale kulub meeletu aeg,seepärast teen jupikaupa.Mootoriruum sai selga happekrundi,epokrundi ja

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_76862

Alumine ots on kruviga tüüblis ja tüübel seal kus ta olema peab ikka .See karp on mul seal ilusti olemas. Eemaldasin selle hai uime :rolleyes: sealt ainult mis seal kõrval tüübel ei kinnitu selle külge ju.Seda vist raske selletada siin .

Muudetud , muutis hiis

  • Autor
comment_77227

Kundepoolne nurk nüüd enamvähem koos,lihvida veel vaja. Salongipoolt vaja keevitada natuke ja lihvida.

Plekksepa tõõd eriti teinud ei ole,sellest ka selline kvaliteet. Vähemalt on plekist,mitte roostest.

 

post-2321-0-50351700-1395584240_thumb.jp

post-2321-0-17019600-1395584346_thumb.jp

post-2321-0-87219200-1395584426_thumb.jp

post-2321-0-87204200-1395584464_thumb.jp

post-2321-0-46193700-1395584497_thumb.jp

post-2321-0-23483500-1395584548_thumb.jp

post-2321-0-33066700-1395584610_thumb.jp

Muudetud , muutis mihkel22

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_77711

Lisan pilte tegemistest.

Aega kulunud kõvasti,tehtud suhteliselt vähe.Võtsin ette mõlkis küljekarbi ja istmekinnituse.

Sellel pildil mõlk näha.

post-2321-0-26237500-1396457720_thumb.jp

Kerged mõlgid jäid,aga karbikatte alt näha ei jää.

post-2321-0-07397500-1396457923_thumb.jppost-2321-0-52778700-1396457968_thumb.jppost-2321-0-92547700-1396458051_thumb.jppost-2321-0-57203200-1396458069_thumb.jp

Mõned augud lapitud.

post-2321-0-71803700-1396458237_thumb.jp

Istmekinnitus-vana ja asemele minev.

post-2321-0-15398100-1396458359_thumb.jppost-2321-0-59234900-1396458423_thumb.jppost-2321-0-20219800-1396458455_thumb.jp

Eile tegelesin esimese rattakoopaga ka.

post-2321-0-35062400-1396458721_thumb.jppost-2321-0-51575500-1396458746_thumb.jppost-2321-0-49302300-1396458769_thumb.jp

Puhastasin pinnad roostest ja panin roostemuunduri peale.Täna tõmbasin happekrundi peale ja keevitasin tagasi.

post-2321-0-35459800-1396458892_thumb.jppost-2321-0-22925800-1396458999_thumb.jp

Vahepeal sai autole esistange toodud.Seestpoolt vaja roostest puhastada ja värvida.

post-2321-0-63815700-1396459173_thumb.jp

Aitab küll selleks korraks,nädalavahetusel tegeleb autoga edasi

 


 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_78466

Täna oli võimalus garaazis olla jälle,midagi sai tegtud ka.Kuna tagapõll oli korralikut mõlkis ja tõmbekonksu juures roostet,lõikasin osa põlle ara.Ja välja tuli korralik ussipuru.Pagassist polnud roostet absoluutselt näha,mastiksit ca 1cm pandud sinna nurkadesse.

Pildimaterjali ka muidu jääb jutt arusaamatuks.

post-2321-0-01826100-1397661959_thumb.jppost-2321-0-65925100-1397662000_thumb.jppost-2321-0-34891500-1397662041_thumb.jppost-2321-0-75949000-1397662109_thumb.jppost-2321-0-91131600-1397662167_thumb.jppost-2321-0-55272900-1397662197_thumb.jppost-2321-0-31070300-1397662239_thumb.jppost-2321-0-64613300-1397662256_thumb.jppost-2321-0-28610600-1397662315_thumb.jp

Ja üks selline koht mis kohe silma ei hakkanud.

post-2321-0-22822600-1397662355_thumb.jppost-2321-0-18420000-1397662379_thumb.jppost-2321-0-55600300-1397662405_thumb.jp


 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_80233

Väljas selline palavus,ainult garaazis kannatab olla :rolleyes:  Tehtud ka natuke,sai lähemalt vaadatud tegumist tala.

post-2321-0-97179900-1401031232_thumb.jp

Seest ikka korralikult roostes ja lõikamiseks läkski.

post-2321-0-21890800-1401031356_thumb.jppost-2321-0-87693200-1401031437_thumb.jppost-2321-0-54301800-1401031462_thumb.jp

Uus tala ja lapitud põhi.

post-2321-0-71715000-1401031589_thumb.jppost-2321-0-49431500-1401031612_thumb.jppost-2321-0-56789400-1401031626_thumb.jp

Seejärel kõik liivapritsiga üle ja uus tala paika.

post-2321-0-65331300-1401031818_thumb.jppost-2321-0-21428700-1401031845_thumb.jp

Ja lõpptulemus.

post-2321-0-17936800-1401031925_thumb.jp

B)

 

 

 

 


 

comment_80275

Kundepoolne nurk nüüd enamvähem koos,lihvida veel vaja.

 

Mul tekkis küsimus selle kundepoolse nurga kohta , kuidas sa kavatsed selle neljakandilise tüki alt kruntida ?

Kas mitte esmalt oleks tulnud ära kruntida alt koos selle tükiga , siis külge punktida , hiljem ilmselt seest/sisse auk puurida ja karbiõli sisse lasta .  :huh:

Ma rohkem muretsen selle kõva töö kestvuse üle ;)

  • Autor
comment_80280

Mul tekkis küsimus selle kundepoolse nurga kohta , kuidas sa kavatsed selle neljakandilise tüki alt kruntida ?

Kas mitte esmalt oleks tulnud ära kruntida alt koos selle tükiga , siis külge punktida , hiljem ilmselt seest/sisse auk puurida ja karbiõli sisse lasta .  :huh:

Ma rohkem muretsen selle kõva töö kestvuse üle ;)

Hea tähelepanek,ideaalis oleks võinud jah teisiti.Aga selle küki alla saab krunti lasta gardaanitunneli poolt(seal kolmnurkne ava) eest tüübliaugust,taganpoolt jätsin keevitamise ajal ka kerge vahe põkjaplekiga.Raske seletada,teen kunagi paremad pildid sellest nurgast. Teine pool veel teha seal saab paremini :D

Valmimis tähtaega pole ja ei tule ka,teen kui VABA aega on pere ja tõõ kõrvalt.Ja kiiret pole kuhugi,peaasi, et motti jätkuks B)

Muudetud , muutis mihkel22

comment_80296

Eks tehase tulemust ei suuda nagunii keegi järgi teha, sealne tehnoloogia võimaldas punktkeevituse abil krunditud detaile omavahel kokku lasta ilma krundi ära põlemata. Antud juhul on krunti ju väga lihtne lasta, täpselt nagu karbiõli laskmine ju. Ise niii korduvalt teinud, karbiõli püssiga krunti siseõõnsusteesse uputanud. Mis sellest enne kruntimisest kasu on, kui krunt ära põleb, jääb veel lahtist sodi sinna kereõõnsusesse. Kahe pleki vahele krunt täies mahus tõesti ei lähe, aga eelnevalt lastud  krunt ju põleks ka lihtsalt ära. Ei taha nüüd üle kiita ja tähtsustada, aga juhatage mind mõnda keretöödega tegelevasse firmasse, kus paremini tehakse või kasvõi sellisel tasemel  :)

comment_80340

Mul on kogemus epokrundiga , see ei põle ära . 

Pidevkeevitusega ei ole proovinud aga punktida saab ilusti , krunt peab muidugi kuiv ka olema .

Punkti kõrvalt ainult tahmab pisut , selle kuumuse juures hoopis kivistub kõvemaks .

Punkti kohad olen enne keevitamist pisut puhastanud kontakti saamiseks .

 

Samuti võib kasutada teise kere küljest lõigatud detaile , mis on juba tehasepoolt krunditud/värvitud .

 

Aga ma ei ütle ühtegi paha sõna tehtud tööle B)

  • Autor
comment_80389

Seda epokrundi asja peaks peris proovima B)


Täna sain tõõlt varem minema ja sai ka veidi nokitsetud.

Keevitasin tagasi tagapõllelt lõigatud tüki. Tagapõll oli kõveraks tagurdatud ja tagavararatta koht korralikut roostes. Põlletüki sain enamvähem sirgeks ja rooste sai liivapritsiga eemaldatud.

post-2321-0-29100500-1401387814_thumb.jppost-2321-0-78622100-1401387890_thumb.jp

Järgmiseks hakkasin lahti arutama järgmist ussipesa.

post-2321-0-34502100-1401388006_thumb.jppost-2321-0-65403000-1401388039_thumb.jppost-2321-0-44509800-1401388097_thumb.jp

Uus toru tellitud,vana toru oli poole pikkuse peale seest lausroostes.

Ja lammutamise käigus tuleb roostekohti aina juurde.

post-2321-0-07635700-1401388356_thumb.jp

Peab kogu pigimati eemaldama nüüd tagumise istme alt igaksjuhuks üllatuste vältimiseks.

 

 

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_81648

No ja toimetavad selle kohale ka we?Mulle pakutti põhjaalluse pumba kinituse osa ka asenduse oma aga kohale ei suutnud nad seda mulle toimetada isegi 2 kuuga.Ônneks lasin ühe taastada ja sealt ma selle ka sain.

Hiis,täitsa õiget juttu rääkisid.Ei tulnud sellest toru tellimusest midagi välja.

Sai toodud teise auto pealt jupp asemele,praegu keevitan seda mitmest jupist kokku.

Pikad jaanid mõõdusid liivapritsi taga,puhastasin silladetaile.

Järgmine roostekoht ka käsile võetud,kuna uut osa saada pole,sai jälle lappima hakadud.

Tehtust pilte ka

post-2321-0-67456300-1404496800_thumb.jppost-2321-0-67415600-1404496868_thumb.jppost-2321-0-00261000-1404496913_thumb.jppost-2321-0-13937500-1404496955_thumb.jppost-2321-0-63105100-1404497117_thumb.jp

Tagasilt sai regullitavaks ka tehtud

post-2321-0-42675600-1404498086_thumb.jppost-2321-0-58380500-1404498129_thumb.jppost-2321-0-84100500-1404498142_thumb.jp

Koik detailid said selga happe-krundi-epokrundi ja pinnavärvi.

Ja pildid roostekohast

post-2321-0-76642600-1404497812_thumb.jppost-2321-0-75461200-1404497903_thumb.jppost-2321-0-62042000-1404497941_thumb.jp

Nüüd nädalaks soojale maale puhkama,tagasi tulen puhastan kerepoolsed osad liivapritsiga ja hakkan detaile tagasi keevitama.

Seniks head rullimist :D

  • Autor
comment_81721

Tänud hiis.

Paar kohta keevitasin täna veel ära,ühest pildid.

post-2321-0-22148900-1404655415_thumb.jppost-2321-0-67889500-1404655450_thumb.jppost-2321-0-24148800-1404655477_thumb.jp

Keegi võik mõõta oma auto pealt ära,kui pikalt see toru sealt välja peaks tulema.Ei mõõtnud ennem ,kuna arvasin,et saan täiesti uue toru.Tänud ette kes vaevaks võtab mõõtmise.

Tagasild saab järgmine nädal uued puksid.

post-2321-0-88270700-1404655782_thumb.jp

 


 

  • 2 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.