Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0
touring

1.8i ei tööta hästi

Küsimus

318i 83kw 1991

 

Läheb käima ilusti ja tühikäigul töötab hästi. Üle 4,5k pöörded ei lähe, hakkab paukuma. Ning kohe pärast pöörete tõstmist sureb välja (koheselt, nagu lülitaks süüte välja). Kui kohe uuesti proovida käima panna, ei lähe (küünal ka kuiv). Siis ootan circa 2 minutit, ning läheb uuesti pöördest käima. Sama asi, madalatel pööretel töötab hästi, kuid kui korra pöörded 4,5k peale tõsta sureb välja. Aga kui madalatel pööretel natuke sõita, töötab kauem, aga sureb ikka välja. 

Uus kütusepump ja filter. 

 

Eelneval päevl juhtus nii, et sõitsin mingist lombist läbi ning suri ära. Uuesti käima pannen pöörded üle 1500 ei läinud. Ootasin mingi 10 mintsa ja töötas uuesti. Seda on ka varem juhtunud.

 

Kus alustada vaatamist ?

Muudetud , muutis touring

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sellele küsimusele on 10 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

lombostmläbi siis kontrolli küünlajuhtmed ja jagaja üle. pöörded üle 4500 rpm ei kisu siis siis võib nukk ümar olla. tiksub kõvasti?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

TIksub küll, aga enne läks ju ilusti 6000 välja. Ja ei paukunud. Ja tiks tühikäigul täna suurem ei olnud...

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

seda tiksu vahet ei pruugi sa kõrvaga arugi saada kui juba kõva tiks on. mõnel pillil nii et kohati jookseb pöörde ja kohati mitte.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Seekord ei ole keiss nii. See ei seleta miks ta paugust seisma jääb ja kohe peale seda miks küünlad täiesti kuivad on.

Kui aega leian vaatan kas pärast seisma jäämist puudub ka säde.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Panin auto käima, samad probleemid, mis eile. Ühendasin vändaanduri pistiku lahti, seest puhas. Juhe terve. Takistus 556ohm. Imelik on see, et see arv on kõikunud. Ükskord kui seisma jäi ning sädet ega pumbale voolu polnud, oli väntvõlli anduri takistus 482ohm. Siis tagasi ühendamisel läks auto tööle. Siis ükskord on olnud takistus veel 582. Täna ühendasin pistiku tagasi ning läks kohe tööle. Pöörded läksid kuni 5500 ja välja ei surnud. Bentley manuaal annab lubatuks 540 +/- 54 ohmi. Seekord oli lubatu piires.

 

Andur vigane siis ?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Vändaandurit tahad proovida, siis võid mulle helistada, mul m40 mootor vedeleb lihtsalt. Saad hea hinnaga endale :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
  • 0

Juhtme isolatsioon oli siiski ära näsitud rihmaratta poolt. Ei tea kuidas see kahe silma vahele jäi. Pärast anduri vahetust töötab ilusti  ^_^

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus